The_Darkness Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 General er oppskrytt.. men anyways, skal prøve å slutte å snuse nå, evt kutte ned, blir for dyrt med 2-3 bokser i uka.. 5866269[/snapback] Har du virkelig ikke råd til 50 kr uka? (Kjøp i Sverige altså) 5866503[/snapback] for det første; kjøper i norge, blir nesten 200,- i uka, er endel når man er arbeidsledig. for det andre; sverigetur i hytt å pine blir dyrt i lengden det å.. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 General er oppskrytt.. men anyways, skal prøve å slutte å snuse nå, evt kutte ned, blir for dyrt med 2-3 bokser i uka.. 5866269[/snapback] Har du virkelig ikke råd til 50 kr uka? (Kjøp i Sverige altså) 5866503[/snapback] for det første; kjøper i norge, blir nesten 200,- i uka, er endel når man er arbeidsledig. for det andre; sverigetur i hytt å pine blir dyrt i lengden det å.. 5866596[/snapback] Ikke hvis man bor 5 km unna Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Den verste porsjonsnusen jeg vet om må være General portion - renner som en laus fitte . Skruf stark portion derimot - gotta love it Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 5 km fra sverige? Da kan du sykle. Sekken full med snus :!: Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 5 km fra sverige? Da kan du sykle. Sekken full med snus :!: 5867252[/snapback] Trenger ikke det, mamma drar å kjøper for meg Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 You spoiled little brat! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Den verste porsjonsnusen jeg vet om må være General portion - renner som en laus fitte . Skruf stark portion derimot - gotta love it 5867110[/snapback] Jeg er faen mæ enig! men jeg brukte det jopå tentamen i dag da, ingen som så noe Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Var i sverige på søndag og kjøpte med meg litt forskjellig. Lager bare en minitest av hver type: LD løs 45g: Bare 45 gram WTF? Billig som fy 14 kr boksen eller noe. Jeg åpnet den i dag tidlig... Så luktet jeg litt og tenkte æsj. Så bakte jeg en pris, men det fristet ikke å stappe prisen i munnen en gang, så den gikk der den hører hjemme. I SØPLA. Kronan porsjon 24g: God smak, renner fort. Tre Ankare vit porsjon 24g: Ålreit smak (klarer ikke definere smaken), renner lite. Grei. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har ikke snust mye i det siste, røyker heller.. Men har fått en liten kjærlighet for en aldri så liten koselig Petterøes bakesnus! Fin på tentamener, slik som nå! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har ikke snust mye i det siste, røyker heller.. Men har fått en liten kjærlighet for en aldri så liten koselig Petterøes bakesnus! Fin på tentamener, slik som nå! 5870370[/snapback] jeej! Skulle bare ønske jeg også hadde litt snus, tror ikke nyNorsk tentamen er noe stas uten snus Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jess, da skal jeg ta meg en pose, og hoppe i dusjen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Minner meg om hva jeg pleide å gjøre en del før... Tok å fylte opp badekaret med skum så det boble oppover veggen, bakte en god Skruf Stärk og la meg godt neddi. Pleide nesten å sovne! =S Lenke til kommentar
C@sh Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hvorfor i all verden blir man så sugen på snus etter man har spist? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hmm... Strongcut var ikke så veldig god Fikk en pris av det på tentamen i dag. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hmm... Strongcut var ikke så veldig god Fikk en pris av det på tentamen i dag. 5871048[/snapback] Sitter med en nå jeg Men jeg liker den blå strongcuten best, den med Gin smak. Åpna en ny boks nå, med Grov snus porsjon 24g. Den var faen meg digg. Ganske søt tobakkssmak. Rant lite. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Fikk snus i går, og har bare sånn halve boksen igjenn fordi alle skal ha er ikke noe storsnuser ettersom jeg ikke kan snuse her hjemme med datan hvor jeg sitter hele dagen.. btw: Röda Lacket ftw! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Enig med Feh på begge punkter.. Synes Grov snus virker som en litt kraftigere versjon av general med litt mer smak! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hvorfor i all verden blir man så sugen på snus etter man har spist? 5871045[/snapback] Ja fy faen det er så jævelig rutine for meg. Må bare ha etter å ha spist. Sykt Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hvorfor i all verden blir man så sugen på snus etter man har spist? 5871045[/snapback] Ja fy faen det er så jævelig rutine for meg. Må bare ha etter å ha spist. Sykt 5876016[/snapback] Når man spiser går blodsukkeret osv opp og man får mer energi/ blir hyper, men hvis man snuser fast, vil man ikke være det Man kommer straks nedpå jorden med en lösn i flabben .....det er min teori. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Bare jeg som ikke har lyst på snus når jeg er sulten/tørst og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg