Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

General er oppskrytt.. 

men anyways, skal prøve å slutte å snuse nå, evt kutte ned, blir for dyrt med 2-3 bokser i uka..

5866269[/snapback]

 

Har du virkelig ikke råd til 50 kr uka?

(Kjøp i Sverige altså)

5866503[/snapback]

for det første; kjøper i norge, blir nesten 200,- i uka, er endel når man er arbeidsledig. for det andre; sverigetur i hytt å pine blir dyrt i lengden det å..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
General er oppskrytt.. 

men anyways, skal prøve å slutte å snuse nå, evt kutte ned, blir for dyrt med 2-3 bokser i uka..

5866269[/snapback]

 

Har du virkelig ikke råd til 50 kr uka?

(Kjøp i Sverige altså)

5866503[/snapback]

for det første; kjøper i norge, blir nesten 200,- i uka, er endel når man er arbeidsledig. for det andre; sverigetur i hytt å pine blir dyrt i lengden det å..

5866596[/snapback]

 

Ikke hvis man bor 5 km unna :D

Lenke til kommentar

Var i sverige på søndag og kjøpte med meg litt forskjellig. Lager bare en minitest av hver type:

 

LD løs 45g: Bare 45 gram WTF? Billig som fy 14 kr boksen eller noe. Jeg åpnet den i dag tidlig... Så luktet jeg litt og tenkte æsj. Så bakte jeg en pris, men det fristet ikke å stappe prisen i munnen en gang, så den gikk der den hører hjemme. I SØPLA.

 

Kronan porsjon 24g: God smak, renner fort.

 

Tre Ankare vit porsjon 24g: Ålreit smak (klarer ikke definere smaken), renner lite. Grei.

Lenke til kommentar
Har ikke snust mye i det siste, røyker heller.. Men har fått en liten kjærlighet for en aldri så liten koselig Petterøes bakesnus! :) Fin på tentamener, slik som nå!

5870370[/snapback]

jeej!

 

Skulle bare ønske jeg også hadde litt snus, tror ikke nyNorsk tentamen er noe stas uten snus :(

Lenke til kommentar
Hmm... Strongcut var ikke så veldig god :( Fikk en pris av det på tentamen i dag.

5871048[/snapback]

 

Sitter med en nå jeg :p Men jeg liker den blå strongcuten best, den med Gin smak.

 

Åpna en ny boks nå, med Grov snus porsjon 24g. Den var faen meg digg. Ganske søt tobakkssmak. Rant lite.

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden blir man så sugen på snus etter man har spist?

5871045[/snapback]

 

Ja fy faen det er så jævelig rutine for meg. Må bare ha etter å ha spist. Sykt :hmm:

5876016[/snapback]

 

Når man spiser går blodsukkeret osv opp og man får mer energi/ blir hyper, men hvis man snuser fast, vil man ikke være det :p Man kommer straks nedpå jorden med en lösn i flabben :) .....det er min teori.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...