Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snuser pose ;)  Men pleier prise m sånn 1-2 timer mellomrom gjennom heledagen.  Det med å stramme leppa though.. Pleier alltid gjøre dette, da jeg trodde man fikk større effekt av det?

7846175[/snapback]

Nei? Putt den oppi leppa å la den ligge der.

Vis det svir, så får du like mye effekt av å den litt til venstre eller høyre også. Hvilket merke snuser du da? Man blir veldig lett sår av white snuser.

Lenke til kommentar
Snuser Nick.  Hvorfor blir man lettere sår av white?  Mente du å legge prisen på vestre / høyre side av strengen; altså på siden av der jeg er mest irritert i tannkjøttet?

7846241[/snapback]

Har noe med at de er tørrere, av egen og andre erfaring blir de sår i leppa av å bare snuse white. Noen andre vet kanskje hvorfor?

"Mente du å legge prisen på vestre / høyre side av strengen; altså på siden av der jeg er mest irritert i tannkjøttet?" Ja. Men vis du ikke er alt for avhengi, så er det også mulig å la såret gro i et par dager.

Lenke til kommentar

Det med la såret gro er uaktuelt ;) Du sier at den kan være fordi White er tørrere? Jeg pleier vanligvis å tørke meg under leppa før jeg putter en pris opp slik at den ikke skal begunne å renne så raskt, kanskje dette kan være litt av grunnen?

Lenke til kommentar
White-snus holder seg lettere tørr, og det kan irritere leppe/tannkjøtt ganske bra over langsiktig bruk.

Slutt å tørke deg under leppa, samt slutt å stramme (det ser så idiotisk ut å stramme, dessuten vil det øke irritasjonen for leppe/tannkjøtt)

7846385[/snapback]

Ok :) Takker

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle fortelle hvordan det går med snus sluttingen jeg.

Jeg har begynt å ha tyggis under leppa i stedenfor snus. :!:

Og føler selv at det går greit, for som regele lyst på snus hele tiden. Men jeg holder med i skinnet.

Hvis erazer slutter å friste meg på skoledagen så skl det nok gå bra.

Lenke til kommentar
En del anmeldelser har blitt sendt inn til hylo som er starteren av denne tråden. Kanksje det klistres opp etterhvert

7849859[/snapback]

Da får vi mase litt på Hylo ;)

Btw alle snus merker finner du i Sverige, det er jo bare her i norden det fortsatt er lovlig... :no:

Endret av Supremacy
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Fåreslår jeg og. Nye regler som holder 13 åringene unna...

Kan sikkert lage en jeg om dere ikke har noe imot det.

Lenke til kommentar
Vi kan jo ta det store spranget, å få mods til å stenge denne. Og lage Snus-tråden v.4?

7851225[/snapback]

Det er slettest ikke et dårlig forslag. Støtter den fullt ut!

Gönz: Hvis du skal opprette ny, så må jeg sende deg en anmeldelse på PM. Altså, det er den samme anmeldelsen som er en del sider tilbake, men føler jeg kan gjøre litt mer ut av den! Så det ser litt penere ut, og ligner mer på de andre.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...