Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Akkurat med tanke på dèt er det vel lite praktisk Metoden er designet for å smugle narkotika. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ja, det er nok lite praktisk! En annen måte er å bygge et rom i bilen med en skjult lås et sted. Så kan du putte snusen i vakumposer, da det ikke lukter igjennom Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Om du putter et gram hasj nedi tanken på en tanker-bil, vil en hund kunne lukte det Godt trente hunder lukter faktisk om et menneske har kreft, og det sier jo litt om luktesansen dems Har blitt diskutert før, og vakumposer funker faktisk ikke. Det vil ligge igjen rester på utsiden (mikroskopiske) Fordelen med propantanken er at man kan syrebade denne etter at man har sveiset den igjen, og dermed kvitte seg med all lukt. Endret 31. januar 2007 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Intern Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hmm...ja men da vet jeg ikke Blir vel bare å satse på å ikke bli tatt hvis du har med deg mer enn kvoten tillater! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ja sjelden du blir stoppet lell. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Göncz: Hvordan i svarte veit du så mye om tollen? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Göncz: Hvordan i svarte veit du så mye om tollen? 7839017[/snapback] Nei, si det Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 @de som diskuterte "hasj snus" Jeg mekka meg en marijuana porsjon (weed i tepose) og satt den i underleppa. Merka ikke noe saerlig til effektene, men fikk dialerte oeyne (er det det heter paa norsk? naar pupillene blir stoerre:P) og blodshot oeyne..men som sagt, merka ikke noe anna enn det. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Fikk hentelapp i posten i dag. Tollerne vil ha 314 kroner! For fem bokser! Hælvette, det er dyrt! For å gjøre ting enda verre, har de sendt ut hentelappen FØR pakken kom fram. Kan sikkert hente den i morgen. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Haha...blir nesten like dyrt som i Norge! Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 dyrere! 314 + (5x30 (?)) 150 = 464 kr. 464/5 = 92,8 kroner boksen:) fin pris!! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 @de som diskuterte "hasj snus"Jeg mekka meg en marijuana porsjon (weed i tepose) og satt den i underleppa. Merka ikke noe saerlig til effektene, men fikk dialerte oeyne (er det det heter paa norsk? naar pupillene blir stoerre:P) og blodshot oeyne..men som sagt, merka ikke noe anna enn det. 7842099[/snapback] Alltid hatt lyst til prøve det der Men de gangene jeg har god shit gidder jeg ikke bruke det på slikt "tull" Lenke til kommentar
Intern Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 dyrere! 314 + (5x30 (?)) 150 = 464 kr. 464/5 = 92,8 kroner boksen:) fin pris!! 7843288[/snapback] Gadd ikke regne Men takk for at du tok deg bryet! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Helvetes tollere. Håper de snusmerkene jeg har kjøpt er gode, ellers kan jeg like gjerne kjøpe på 7 eleven. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 *Note to myself etter å ha lest det Kerrigan akkurat har skrevet, ikke kjøp snus på internett* Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Du må jo blandet det med snus da:P, liksom ta litt weed+løs mekke det= good shit? Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 fikk en boks Skruf Sterk løs av min kamerat i dag <3 Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Fikk et tårn med Skruf Sterk løs fra Sverige igår... Karlsn fikk gjort et røverkjøp. Under 50 lappen.... Hoho! Lenke til kommentar
Guff Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Sliter litt med at deg begynner å svi i starten når jeg putter en pris inn.. Andre som har samme problemet? Huden under leppa er litt irritert, og ser ut som jeg har fått et lite sår(?) der, sånn der det er litt rødt på strengen.. Denne svien går vekk etter at nikotinen har fått virka og den smertestillende effekten kommer , men uansett.. litt kjipt. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Sliter litt med at deg begynner å svi i starten når jeg putter en pris inn.. Andre som har samme problemet? Huden under leppa er litt irritert, og ser ut som jeg har fått et lite sår(?) der, sånn der det er litt rødt på strengen.. Denne svien går vekk etter at nikotinen har fått virka og den smertestillende effekten kommer , men uansett.. litt kjipt. 7846145[/snapback] Prøve å ikke snuse konstant et par dager, ta en to-tre timer pause mellom prisene, samt prøv å ikke pakk snusen så veldig hardt, og la være å stramme leppa konstant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg