Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Om du putter et gram hasj nedi tanken på en tanker-bil, vil en hund kunne lukte det ;) Godt trente hunder lukter faktisk om et menneske har kreft, og det sier jo litt om luktesansen dems ;)

Har blitt diskutert før, og vakumposer funker faktisk ikke. Det vil ligge igjen rester på utsiden (mikroskopiske)

Fordelen med propantanken er at man kan syrebade denne etter at man har sveiset den igjen, og dermed kvitte seg med all lukt.

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar

@de som diskuterte "hasj snus"

Jeg mekka meg en marijuana porsjon (weed i tepose) og satt den i underleppa. Merka ikke noe saerlig til effektene, men fikk dialerte oeyne (er det det heter paa norsk? naar pupillene blir stoerre:P) og blodshot oeyne..men som sagt, merka ikke noe anna enn det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
@de som diskuterte "hasj snus"

Jeg mekka meg en marijuana porsjon (weed i tepose) og satt den i underleppa. Merka ikke noe saerlig til effektene, men fikk dialerte oeyne (er det det heter paa norsk? naar pupillene blir stoerre:P) og blodshot oeyne..men som sagt, merka ikke noe anna enn det.

7842099[/snapback]

Alltid hatt lyst til prøve det der ;) Men de gangene jeg har god shit gidder jeg ikke bruke det på slikt "tull" :p

Lenke til kommentar

Sliter litt med at deg begynner å svi i starten når jeg putter en pris inn.. Andre som har samme problemet? Huden under leppa er litt irritert, og ser ut som jeg har fått et lite sår(?) der, sånn der det er litt rødt på strengen.. Denne svien går vekk etter at nikotinen har fått virka og den smertestillende effekten kommer :) , men uansett.. litt kjipt.

Lenke til kommentar
Sliter litt med at deg begynner å svi i starten når jeg putter en pris inn.. Andre som har samme problemet?  Huden under leppa er litt irritert, og ser ut som jeg har fått et lite sår(?) der, sånn der det er litt rødt på strengen.. Denne svien går vekk etter at nikotinen har fått virka og den smertestillende effekten kommer :) , men uansett.. litt kjipt.

7846145[/snapback]

Prøve å ikke snuse konstant et par dager, ta en to-tre timer pause mellom prisene, samt prøv å ikke pakk snusen så veldig hardt, og la være å stramme leppa konstant.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...