Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Jeg har snust Skruf bake den siste måneden, og når jeg da prøvde meg på en Skruf porsjon igjen, så rant det som aldri før, og som om ikke det skulle vært nok, så smakte det nesten ingen ting :ph34r:

 

Så mitt råd til alle dere som fortsatt er på porsjons stadiet, kom dere ut! Bake slår porsjon på alle mulige områder om vi ser bort ifra det praktiske.

 

56,- i dass...

 

Men til dere som skal slutte, prøv å spar pengene da, og ikke la de gå til brus og godteri istedenfor? Da blir liksom vitsen med å slutte bare dumt. Selv om snusen er verre for kroppen...

 

 

 

Leif og :ph3ar: manglet.

Endret av Supremacy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og du vet at du ikke bruker pengene på noe annet fordi at? Hvis jeg skal kutte ned på f.eks. snus ender det opp med at jeg har mye mer penger til drikke, mat, filmer og venner.. Bruker de uansett..

7824806[/snapback]

Jeg vet at jeg ikke bruker pengene på noe annet fordi jeg skal spare til ferietur med noen kamerater. Hvis jeg ikke skulle spart dem hadde jeg jo ikke slutta med snus. Er jo penger som er den innvirkende faktoren for meg.

Lenke til kommentar
Gunners,29/01-2007 : 16:55]Og du vet at du ikke bruker pengene på noe annet fordi at? Hvis jeg skal kutte ned på f.eks. snus ender det opp med at jeg har mye mer penger til drikke, mat, filmer og venner.. Bruker de uansett..

7824806[/snapback]

Jeg vet at jeg ikke bruker pengene på noe annet fordi jeg skal spare til ferietur med noen kamerater. Hvis jeg ikke skulle spart dem hadde jeg jo ikke slutta med snus. Er jo penger som er den innvirkende faktoren for meg.

7824849[/snapback]

 

Da ønsker jeg deg lykke til, lurt å ha et mål :thumbup:

Lenke til kommentar
Da ønsker jeg deg lykke til, lurt å ha et mål :thumbup:

7824896[/snapback]

Jo, takker for det! Ja, er veldig lurt. Guttetur > Snus

7825495[/snapback]

 

 

Hmm..Det går jo ann å dra på tur uten å slutte å snuse...

er jo ikke så mye man sparer...4k lixx, lite cash for meg.. :hmm:

Lenke til kommentar
Hmm..Det går jo ann å dra på tur uten å slutte å snuse...

er jo ikke så mye man sparer...4k lixx, lite cash for meg.. :hmm:

7825711[/snapback]

For meg går nok ikke det an. Da jeg ikke eier penger omtrent. Og må dessuten spare penger til lappen også. Så for meg er det kurant å slutte. Og 4k er masse penger for deg også, jeg vet akkurat hvor mye du har på kortet :p

Lenke til kommentar
Kunne vi ikke fått en guide om å kjøpe snus på nettet? Hvilke sider som anbefales osv. Jeg har dessvere ingen kunnskap om dette selv, ellers skulle jeg gjort det...

7827043[/snapback]

Det hadde vært et fint foretak. Mange som lurer på ting ang det. Jeg har aldri handlet snus på nettet, så jeg har ikke peiling på hvordan det foregår. Eneste jeg kan lage en guide om er å kjøpe snus i butikken :p

Lenke til kommentar

Da fikk jeg svar på mailen jeg sendte til Skruf :D

 

Hei, jeg bare lurte på hvor mye nikotin per gram snus det er i Skruf Original Portion, Skruf Original Løs og Skruf Stærk (original og løs). Jeg setter pris på svar.

 

Også lurte jeg på om dere vil lansere Skruf Stærk i Norge?

 

Mvh

Skrufbruker :-)

 

------------------------------------------------

 

Hej

Tack för ditt mail

 

Vi lämnar inte ut den uppgiften, men vi ligger ni nivå med vår konkurrent SM s produkt General. När det gäller stark produkterna ligger lös 10 % över och portion 35 % över i nikotinhalt. Önskemål om att Stark bör lanseras i Norge skickar jag vidare till våra kontakater i Norge

 

 

Mvh

 

AnnaLeena Andersson

Skruf Snus

 

.....

 

 

Så visst Skruf Stark lanseres i Norge vet dere hvem dere bør takke :D haha

Endret av Plakkulv
Lenke til kommentar
*snip*

....men vi ligger ni nivå med vår konkurrent SM s produkt General.

*snip*

7827422[/snapback]

les den setningen 3raz3r(var vel du som regna ut skruf vs N&J? :p senil ftw!) der har vi beviset på at regnestykket ble feil :hmm:

det vil alså si at N&J blir sterkere enn skruf sterk porsjon? om skruf ikke mener at "samme nivå som general" er lik 30% mere :p

 

edit: *host*inyourface :tease: *hark* ^^

Endret av ZeS
Lenke til kommentar

Skruf MÅ da inneholde mer nikotin enn General. Det stod jo i den artikkelen i VG blant annet. Og man kjenner det jo når man snuser. Kan ikke skjønne noe annet :dontgetit:

 

EDIT: Hvis man har snust Skruf orginal, General, N&J og Skruf Stark så bør man vel kjenne det? Skruf Orginal syns jeg ligger på linje med N&J. Noe som også stemte ut ifra regnestykket mitt en del sider tilbake. Og i artikkelen til VG stod det at Skruf var nesten 40% sterkere enn General :hmm:

 

EDIT2: shit, mye skriveleifZ

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...