Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er med snus som med mennesker, det er det inni som teller ;)

7821137[/snapback]

 

Kunne ikke fått sagt det bedre! :D

 

jeg er lei av runde bokser. hvorfor akkurat er de det? hvorfor ikke firkanta :dontgetit: kanskje fordi de ikke skal gjøre vondt i låret. Men det må jo vere en annen form, for de som er lei av den vanlige.

7821128[/snapback]

 

Hvordan hadde det da gått med det i kantene?

Endret av Intern
Lenke til kommentar

Jeg er likevell lei av de runde boksene. og en stor del av grunnen til at jeg kjøper forskjellige snus hele tiden, og ikke bare holder meg til 2 eller 3 forskjellige typer, er at jeg trenger en forandring i hvordan det er å holde.

 

designet gjør mer med meg en jeg tror. har f.eks aldri kjøpt general. de stygge svarte boksene.

Lenke til kommentar

Vel, da var det bestemt. Når jeg har snust opp de 5 boksene med General løs jeg har nå, så skal jeg slutte! Skal på guttetur i slutten av sommerferien og må spare penger til det. Og da kan jeg ikke snuse, for det bruker jeg altfor mye pengerpå. Håper jeg klarer det, har kuttet ned en del i det siste, så bør gå greit.

Lenke til kommentar
oioi, slutte? er det mulig :p

7824632[/snapback]

Det er godt mulig, ja. Hvis du ser grunnen min så skjønner du kanskje hvorfor? ;) Mye bedre å dra på guttetur enn å snuse! Har funnet ut at jeg sparer nesten 4k på å ikke snuse frem til vi skal dra. Så det er ikke dårlig.

 

EDIT: regnefeil :blush:

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
WTF? begge 2? Tror det er en liten konspirasjon her. Hehe neida, lykke til. Oppdater (som ingen andre har gjort hittil) om hvordan det går da. Good Luck  :)

7824581[/snapback]

Skal prøve på det. Skal jo først snuse opp de 5 boksene jeg har, og det kan ta litt tid. Siden jeg skal kutte ned for at ikke overgangen blir så brå. Men når jeg ikke har mer snus igjen skal jeg komme med daglige oppdateringer på hvordan det går ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...