Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Nå bruker jeg Grovsnus. Digg den også. :love:

5817705[/snapback]

 

Samme her, enig i at den er gudd :love:

 

ellers så liker jeg skruf :w00t::thumbup:

5821196[/snapback]

 

Faktisk en av få jeg ikke har smakt enda.. hmm, skaffe neste gang jeg skal te sverige..

 

ellers er favoriten min :love: Wiskhey løssnus :love: ! er så utrolig digg smak på den.. forguder den :dribble:

 

 

 

 

Hvilket snusbokstriks??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke lurt å snuse mens man trener. Grunnen til dette er at nikotin får blodårene i kroppen til å trekke seg sammen, og gjør blodet tyntflytende. Det er det som er grunnen til at du føler en rus. Når årene blir mindre, og blodet tynt får ikke musklene den energien de kunne fått uten snus.

 

Så derfor, spar prisen til etter trening ;)

5828155[/snapback]

 

Snuser ikke mens jeg trener men en halvtime før, da har vel blodårene blitt "normale" igjen?

Lenke til kommentar
Hmm, vurderer å slutte å snuse :(

Kan bli hardt, er ikke noe vits å prøve å slutte før påske ferien, blir mye snusing i den ferien ja.. Lan hele uka..

5834397[/snapback]

 

Har vært på tanken jeg og ;)

 

Men mye liv i påskeferien, og lan uken etter der.. kansje jeg skal trappe ned etter der..

 

btw vært fri for snus i over 1 uke nå.. skaffet meg ca 1 pris om dagen da, hos kompiser.. men de begynner å bli lei av at jeg tigger hele jævla tiden ;)

 

må få meg jobb og penger....

Lenke til kommentar
Hmm, vurderer å slutte å snuse :(

Kan bli hardt, er ikke noe vits å prøve å slutte før påske ferien, blir mye snusing i den ferien ja.. Lan hele uka..

5834397[/snapback]

 

hvor er det LAN ?? :innocent:

5843957[/snapback]

hamar? :p

Endret av ghrr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...