Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen av dere her som helt ærlig har snusa i over et år? Sorry, men jeg begynner å bli veldig lei av at alt som blir diskutert her, er hvor snusen skal gjemmes.

7817086[/snapback]

Yes. Helt ærlig. Kors på halsen!

Er forsåvidt enig med deg. Den som best kan finne ut hvor snusen skal gjemmes er den som skal gjemme den selv. Da ingen vet hvordan det ser ut hos hver enkelt person. Og hvordan foreldrene er osv.

Lenke til kommentar
Noen som vet om hvor lenge etter man kan se spor av nikotin i blodet i en blodprøve?  Liksom hvor lenge etter siste gang du snuste?

7817698[/snapback]

Har foreldrene dine blitt så mistenksomme at de vil du skal avlegge blodprøve? :p

Hvis du har regelmessige inntak så vil jeg anta at det aldri går bort. Kommer an på hvor ofte du inntar nikotin, og hvor mye. Men et par-tre timer tror jeg at jeg har hørt :hmm:

Lenke til kommentar
Er det noen av dere her som helt ærlig har snusa i over et år? Sorry, men jeg begynner å bli veldig lei av at alt som blir diskutert her, er hvor snusen skal gjemmes.

jepp. nærmer seg 3år nå, og mutter/fatter vet fortsatt ingenting..(tror jeg :p ikke sagt noe værtfall)

Noen som vet om hvor lenge etter man kan se spor av nikotin i blodet i en blodprøve?  Liksom hvor lenge etter siste gang du snuste?

7817698[/snapback]

husker ikke helt, men enten 24 eller 48timer så er det 100% ute av blodet

Endret av ZeS
Lenke til kommentar

Da tok nok jeg veldig feil :!:

7817767[/snapback]

heh ja :p klarer meg faktisk ca rundt 2timer før jeg begynner å merke noe, om jeg har tatt meg en skikkelig diger pris(som jeg selfølgelig har utnytta max, ikke bare littegrann så den fortsatt er "tørr" inni) før.

Lenke til kommentar

7817698[/snapback]

Har foreldrene dine blitt så mistenksomme at de vil du skal avlegge blodprøve? :p

Hvis du har regelmessige inntak så vil jeg anta at det aldri går bort. Kommer an på hvor ofte du inntar nikotin, og hvor mye. Men et par-tre timer tror jeg at jeg har hørt :hmm:

7817764[/snapback]

:scared:

Jeg tok blodprøve akkurat. Resultatet skal vises til legen og foreldrene og alle. Jeg hadde snusa rett før jeg tok den.

Lenke til kommentar
:scared:

Jeg tok blodprøve akkurat. Resultatet skal vises til legen og foreldrene og alle. Jeg hadde snusa rett før jeg tok den.

7817844[/snapback]

Jeg ville ikke uroet meg så fælt mye over det. Tviler på at legene gidder å si at de evt fant spor av nikotin i blodet ditt.

Lenke til kommentar

jepp. nærmer seg 3år nå, og mutter/fatter vet fortsatt ingenting..(tror jeg :p ikke sagt noe værtfall)

Jeg er imponert, det er lenge uten å bli bøsta :)

Trevakt: En kompis av meg tok en prell rett før en blodprøve, og legen sa ingenting til foreldra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...