Mirror Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hvis du liker varm snus kan det jo alltids funke, men jeg mener nå at snusen er best når det går kaldt nedover ryggen på deg når du legger den under leppa. Iskald og deilig. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 legger det bare i skuffen jeg da:P Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Er det noen av dere her som helt ærlig har snusa i over et år? Sorry, men jeg begynner å bli veldig lei av at alt som blir diskutert her, er hvor snusen skal gjemmes. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 ja jeg har snusa i over et år nå . er også lei av å diskutere hvor snusen kan gjemmes Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Er det noen av dere her som helt ærlig har snusa i over et år? Sorry, men jeg begynner å bli veldig lei av at alt som blir diskutert her, er hvor snusen skal gjemmes. 7817086[/snapback] Yes. Helt ærlig. Kors på halsen! Er forsåvidt enig med deg. Den som best kan finne ut hvor snusen skal gjemmes er den som skal gjemme den selv. Da ingen vet hvordan det ser ut hos hver enkelt person. Og hvordan foreldrene er osv. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hehe, har snusa i 1år++ , Hva syntes dere om general maxi? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 General Maxi er jo egentlig et genialt konsept. Den er sterk men er 3 ting som trekker ned på den: - Posene er kanskje litt for store - Det er bare 12 bleier i boksen, jeg betaler ikke 50-60kr for 12 bleier! - Den renner. Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Synes granitt maxi eller hva den heter er bedre, for general maxi er for "stutt" og tjukk, mens granitten er stor og lang slik at den ligger bedre under leppa Endret 28. januar 2007 av prellmaster3000 Lenke til kommentar
Guff Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Noen som vet om hvor lenge etter man kan se spor av nikotin i blodet i en blodprøve? Liksom hvor lenge etter siste gang du snuste? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Noen som vet om hvor lenge etter man kan se spor av nikotin i blodet i en blodprøve? Liksom hvor lenge etter siste gang du snuste? 7817698[/snapback] Har foreldrene dine blitt så mistenksomme at de vil du skal avlegge blodprøve? Hvis du har regelmessige inntak så vil jeg anta at det aldri går bort. Kommer an på hvor ofte du inntar nikotin, og hvor mye. Men et par-tre timer tror jeg at jeg har hørt Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Er det noen av dere her som helt ærlig har snusa i over et år? Sorry, men jeg begynner å bli veldig lei av at alt som blir diskutert her, er hvor snusen skal gjemmes. jepp. nærmer seg 3år nå, og mutter/fatter vet fortsatt ingenting..(tror jeg ikke sagt noe værtfall) Noen som vet om hvor lenge etter man kan se spor av nikotin i blodet i en blodprøve? Liksom hvor lenge etter siste gang du snuste? 7817698[/snapback] husker ikke helt, men enten 24 eller 48timer så er det 100% ute av blodet Endret 28. januar 2007 av ZeS Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 husker ikke helt, men enten 24 eller 48timer så er det ute av blodet 7817765[/snapback] Da tok nok jeg veldig feil :!: Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Da tok nok jeg veldig feil :!: 7817767[/snapback] heh ja klarer meg faktisk ca rundt 2timer før jeg begynner å merke noe, om jeg har tatt meg en skikkelig diger pris(som jeg selfølgelig har utnytta max, ikke bare littegrann så den fortsatt er "tørr" inni) før. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jepp har snust i ett år nå.. Gidder ikke å stresse noe spesiellt med å gjemme dem. Har blitt tatt flere ganger, og snakket meg unna det så de børr vel begynne å forstå? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Noen som vet om hvor lenge etter man kan se spor av nikotin i blodet i en blodprøve? Liksom hvor lenge etter siste gang du snuste? 7817698[/snapback] Har foreldrene dine blitt så mistenksomme at de vil du skal avlegge blodprøve? Hvis du har regelmessige inntak så vil jeg anta at det aldri går bort. Kommer an på hvor ofte du inntar nikotin, og hvor mye. Men et par-tre timer tror jeg at jeg har hørt 7817764[/snapback] Jeg tok blodprøve akkurat. Resultatet skal vises til legen og foreldrene og alle. Jeg hadde snusa rett før jeg tok den. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg tok blodprøve akkurat. Resultatet skal vises til legen og foreldrene og alle. Jeg hadde snusa rett før jeg tok den. 7817844[/snapback] Jeg ville ikke uroet meg så fælt mye over det. Tviler på at legene gidder å si at de evt fant spor av nikotin i blodet ditt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 ja, og det er litt rart å tenke på også. men jeg er ikke så redd for om de får vite det Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Er det noen av dere her som helt ærlig har snusa i over et år? Sorry, men jeg begynner å bli veldig lei av at alt som blir diskutert her, er hvor snusen skal gjemmes. jepp. nærmer seg 3år nå, og mutter/fatter vet fortsatt ingenting..(tror jeg ikke sagt noe værtfall) Jeg er imponert, det er lenge uten å bli bøsta Trevakt: En kompis av meg tok en prell rett før en blodprøve, og legen sa ingenting til foreldra. Lenke til kommentar
golv Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Veit ikkje om dette rett plass, men... Eg prøvde tyggetobakk idag, og eg la sprellen mellom skjeven og kjinne, men eg fekk ikkje noko effekt ut av den. Kva gjor eg feil? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Noen som har smakt en bake snus i hvit boks med hvit papir pakning rundt?Husker ikke navnet, men det kan finnes ut i løpet av neste uke... 7814393[/snapback] *bump* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg