Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denna gangen blei det en Nick And Jonny porsjon :whistle:

Veldig god, men den var ikke så sterk som jeg hadde trodd :hmm:

 

 

Til dere som gjemmer snusen for mor og far: Hvor pleier dere å gjemme den?

Min personlige favoritter er: Inni pcen bak vifta og i ventialsjonsluka på rommet :thumbup:

7814996[/snapback]

 

jeg legger den utfor vinduet mitt ;)

da holder den også lenge :w00t:

Lenke til kommentar

"Gjemmer" i jakkelomma... skjer iblandt at jeg kommer hjem, med boksen i lomma på olabukse.. glemmer å legge den i jakka, og rett inn i stua, der mor og far sitter.. blir sånn "Å! Faen!!" beiner ut og legger fra meg boksen...

 

Aldri no problem å bare legge boksene i skapet på rommet heller.. kan jo liksom ikke gå med en stokk i lomma :p

 

I det siste har jeg roa ned på snusingen.. Men når jeg snuser går det i General White Portion, Røda Lacket, Nick (And Johnny), Catch Ecaulyptus, Romeo y Julietta

Endret av einst
Lenke til kommentar
"Gjemmer" i jakkelomma... skjer iblandt at jeg kommer hjem, med boksen i lomma på olabukse.. glemmer å legge den i jakka, og rett inn i stua, der mor og far sitter.. blir sånn "Å! Faen!!" beiner ut og legger fra meg boksen...

7815905[/snapback]

Da er det jo bare å ha handa i lomma da. Funker fett.

Lenke til kommentar
Hallais folkens! :)

Noen som vet hvor mye snus aksepteres i militæret? Har alltid lurt på dette.

7816361[/snapback]

Tror det er ganske greit i militæret. Så på en dokumentar hvor de var på befalskole et eller annet sted, og der hadde sjanten kjempe leppe :!:

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Hallais folkens! :)

Noen som vet hvor mye snus aksepteres i militæret? Har alltid lurt på dette.

7816361[/snapback]

Tror det er ganske greit i militæret. Så på en dokumentar hvor de var på befalskole et eller annet sted, og der hadde sjanten kjempe leppe :!:

7816385[/snapback]

Takk skal du ha! :)

Nå er det tid for en pris.

Lenke til kommentar
Til dere som gjemmer snusen for mor og far: Hvor pleier dere å gjemme den?

Min personlige favoritter er: Inni pcen bak vifta og i ventialsjonsluka på rommet :thumbup:

7814996[/snapback]

Blir den ikke veldig varm bak PC-en?

 

Jeg har en boks på rommet som jeg har en 2-3 forskjellige snus i (porsjon), som ligger i skuffen min.

 

Resten av boksene mine ligger ute i et steingjerde.

http://raggsokk.net/~hc/Pictures/Diverse/lal.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...