Gjest Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Mange temaer her som kommer igjen 11 000 ganger. Sitter her i senga med Catch lakris og laptop Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hehe ! Godt mulig det.. Har bare vært aktiv her på de siste 30 sidene, og kan ikke huske å ha diskutert dette temaet før men sorry ! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Mange temaer her som kommer igjen 11 000 ganger. Sitter her i senga med Catch lakris og laptop 7814129[/snapback] Sant det. De fleste temaene har vært oppe før en del ganger. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 men hawk viking... den smakte rar såpe Lenke til kommentar
Intern Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Noen som har smakt en bake snus i hvit boks med hvit papir pakning rundt? Husker ikke navnet, men det kan finnes ut i løpet av neste uke... Endret 28. januar 2007 av Intern Lenke til kommentar
Tor Tur Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Denna gangen blei det en Nick And Jonny porsjon Veldig god, men den var ikke så sterk som jeg hadde trodd Til dere som gjemmer snusen for mor og far: Hvor pleier dere å gjemme den? Min personlige favoritter er: Inni pcen bak vifta og i ventialsjonsluka på rommet Lenke til kommentar
sigsaw Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Denna gangen blei det en Nick And Jonny porsjon Veldig god, men den var ikke så sterk som jeg hadde trodd Til dere som gjemmer snusen for mor og far: Hvor pleier dere å gjemme den? Min personlige favoritter er: Inni pcen bak vifta og i ventialsjonsluka på rommet 7814996[/snapback] jeg legger den utfor vinduet mitt da holder den også lenge Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Gjemme inne i PC'n er smart! Noen som bruker Jean Paul Gaulittier parfymen? Den kommer i en alu-boks ala hermetikkboks =) Inne i den passer det akkurat med 3-4 bokser! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 I en pringlesboks går det 9 bokser inni. Så der går det jo an å gjemme snus Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 I en pringlesboks går det 9 bokser inni. Så der går det jo an å gjemme snus 7815377[/snapback] Bruker å stappe snus oppi Pringlesbokser når jeg "importerer" snus fra sverige. Funker fett Lenke til kommentar
einst Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) "Gjemmer" i jakkelomma... skjer iblandt at jeg kommer hjem, med boksen i lomma på olabukse.. glemmer å legge den i jakka, og rett inn i stua, der mor og far sitter.. blir sånn "Å! Faen!!" beiner ut og legger fra meg boksen... Aldri no problem å bare legge boksene i skapet på rommet heller.. kan jo liksom ikke gå med en stokk i lomma I det siste har jeg roa ned på snusingen.. Men når jeg snuser går det i General White Portion, Røda Lacket, Nick (And Johnny), Catch Ecaulyptus, Romeo y Julietta Endret 28. januar 2007 av einst Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 "Gjemmer" i jakkelomma... skjer iblandt at jeg kommer hjem, med boksen i lomma på olabukse.. glemmer å legge den i jakka, og rett inn i stua, der mor og far sitter.. blir sånn "Å! Faen!!" beiner ut og legger fra meg boksen... 7815905[/snapback] Da er det jo bare å ha handa i lomma da. Funker fett. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hallais folkens! Noen som vet hvor mye snus aksepteres i militæret? Har alltid lurt på dette. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Hallais folkens! Noen som vet hvor mye snus aksepteres i militæret? Har alltid lurt på dette. 7816361[/snapback] Tror det er ganske greit i militæret. Så på en dokumentar hvor de var på befalskole et eller annet sted, og der hadde sjanten kjempe leppe :!: Endret 28. januar 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hallais folkens! Noen som vet hvor mye snus aksepteres i militæret? Har alltid lurt på dette. 7816361[/snapback] Tror det er ganske greit i militæret. Så på en dokumentar hvor de var på befalskole et eller annet sted, og der hadde sjanten kjempe leppe :!: 7816385[/snapback] Takk skal du ha! Nå er det tid for en pris. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Kommer sikkert litt an på hvor du skal i militæret også. Vil tippe noen er litt strengere på det enn andre. Jeg skal nok slutte med snus til jeg skal i militæret, kjedelig å være på øvelse og ikke ha snus og sånt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Til dere som gjemmer snusen for mor og far: Hvor pleier dere å gjemme den?Min personlige favoritter er: Inni pcen bak vifta og i ventialsjonsluka på rommet 7814996[/snapback] Blir den ikke veldig varm bak PC-en? Jeg har en boks på rommet som jeg har en 2-3 forskjellige snus i (porsjon), som ligger i skuffen min. Resten av boksene mine ligger ute i et steingjerde. http://raggsokk.net/~hc/Pictures/Diverse/lal.jpg Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Steingjerde var kreativt, pleier å legge de i snøen utenfor rommet mitt, alltid kaldt og lengre holdbarhet. Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 jeg hjemmer snusen inni sofaen eller under den ene madrasen i senga! fuker fet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg