Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke syk! Jeg har mine egne meninger og det bør jeg få lov til. I denne tråden skal vi diskutere snus. Andre ting i andre tråder.

7813890[/snapback]

Du er faen meg syk i hodet! SYK! :ohmy:

Lenke til kommentar

ok. Nokk snakk om vikingen84. Jeg tok kanskje litt hardt i. unskyld. men tenk litt over de meningene dine. La oss fortsette å diskutere snus.

 

ehm... noen som har smakt den Hawk greia?

Lenke til kommentar
ehm... noen som har smakt den Hawk greia?

7813936[/snapback]

Vikingsnus du mener? Eller?

7813942[/snapback]

vet ikke. den smakte veldig rart ihvertfall. lenge siden jeg har smakt den. den er i sånn turkis plastikk boks. jeg jeg tror det var hawk viking :S

Lenke til kommentar
vet ikke. den smakte veldig rart ihvertfall. lenge siden jeg har smakt den. den er i sånn turkis plastikk boks. jeg jeg tror det var hawk viking :S

7813969[/snapback]

Ja, det er vikingsnusen. Smaker veldig rart, ja. Var noen her tidligere i tråden som sa det luktet som noen slags spray som er på verkstedet eller noe. Ikke verdt å bruke penger på syns jeg. Gjorde heldigvis ikke den feilen selv, var en kamerat som hadde kjøpt den som jeg bomma av.

Lenke til kommentar
Finnes det en vikingsnus? Hvor kan jeg få tak i den?

7813970[/snapback]

Ja, det finnes. Smaker ikke godt! Vet ikke hvor du bor, så vanskelig for meg å si hvor du kan få kjøpt det. Det må du nesten finne ut selv, da butikker tar inn forskjellige snusmerker ettersom hvor mye de selger av hvert merke der butikken ligger.

Lenke til kommentar
Sitter her med en god prell ja.. Hva synes dere om jenter som snuser da? Jeg elsker det, porsjon da.. Kjenner faktisk en god del jenter som snuser, alle er pene i utgangspunktet og jeg synes de blir enda penere med snus..

 

Hva synes dere? :p

7814049[/snapback]

Kommer helt an på jenta egentlig. Noen kler snus, mens andre ikke.

Lenke til kommentar
Sitter her med en god prell ja.. Hva synes dere om jenter som snuser da? Jeg elsker det, porsjon da.. Kjenner faktisk en god del jenter som snuser, alle er pene i utgangspunktet og jeg synes de blir enda penere med snus..

 

Hva synes dere? :p

7814049[/snapback]

Som har vert oppe i tråden 100vis av ganger...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...