Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Hvis jeg tar løs på skolen begynner snusen min å renne som faen, og alle lærerne ser det. Spilte konsert på skolen for ikke så lenge siden, hadde bra feit snus i leppa (bake). Rant som faen, bidraget vårt varte i ca. 15-20min. Har det faktisk på film, noen som filma konserten. Så ikke bra ut.

Så nå har det begynt å gå mye i porsjon. Greit det også da(;

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg tar løs på skolen begynner snusen min å renne som faen, og alle lærerne ser det. Spilte konsert på skolen for ikke så lenge siden, hadde bra feit snus i leppa (bake). Rant som faen, bidraget vårt varte i ca. 15-20min. Har det faktisk på film, noen som filma konserten. Så ikke bra ut.

Så nå har det begynt å gå mye i porsjon. Greit det også da(;

7812236[/snapback]

Har du helt vann i snusen eller? At den begynner å renne så mye på 15-20 min er ikke normalt. Snusen holder jo lengre enn det! Du har nok gjort et eller annet skikkelig lurt med den for å få til det der. Jeg har aldri opplevd at Løs begynner å renne så fort ved vanlig snusing.

Lenke til kommentar
Jeg begynte med at en venn sa at jeg burde. Jeg tok opp snusen under leppen og det føltes godt. Etter at jeg begynte å snuse har jeg dratt mange damer. Det er skikkelig bra.

 

Hva med dere?

7813594[/snapback]

Si meg, er du blitt medlem på forumet bare på drit? Sett de andre innleggene dine, og det kan virke sånn.

Lenke til kommentar
3raz3r:hva mener du? Jeg ble medlem her for å diskutere? Er ikke det lov heller nå?

7813701[/snapback]

Er forskjell på å diskutere og på å provosere. Som de rasistiske innleggene dine. Det står helt klart i retningslinjene at rasisme ikke er tillatt i dette forumet.

 

Og jeg ser ut ifra innleggene dine i denne tråden at du bare poster bullcrap. "Er snus skadelig?" "Jeg drar masse damer med snus". Det er to ting ved snus alle kan svaret på.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Nei, jeg er ikke tolv år. Jeg må få lov til å ytre meningene mine. Jeg ville bare diskutere snus.

7813745[/snapback]

Er greit å ytre meningene sine, men er grenser. Når retningslinjene klart sier at rasisme slås ned på, så skal disse reglene følges. Og hva innleggene dine her i tråden gjelder så er de rett og slett dumme. Alle vet at snus er skadelig, og alle vet at man _ikke_ drar fler damer med snus!

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Hvis jeg tar løs på skolen begynner snusen min å renne som faen, og alle lærerne ser det. Spilte konsert på skolen for ikke så lenge siden, hadde bra feit snus i leppa (bake). Rant som faen, bidraget vårt varte i ca. 15-20min. Har det faktisk på film, noen som filma konserten. Så ikke bra ut.

Så nå har det begynt å gå mye i porsjon. Greit det også da(;

7812236[/snapback]

Har du helt vann i snusen eller? At den begynner å renne så mye på 15-20 min er ikke normalt. Snusen holder jo lengre enn det! Du har nok gjort et eller annet skikkelig lurt med den for å få til det der. Jeg har aldri opplevd at Løs begynner å renne så fort ved vanlig snusing.

7813513[/snapback]

Faktisk så har snusen min tedenser til og bli sånn selv innimellom, men det kommer som regel på at man ahr baka den dårlig rett og slett :p

 

Så haaakon prøv og bak den tight

Lenke til kommentar
Jeg visste ikke at snus var skadelig?? Jeg har fått flere damer etter jeg har begynt å snuse. Det er kanskje fordi jeg er deilig. Jeg har til og med fått skryt at jeg ser bra ut med snus. Det at jeg er ekte Norsk har ingenting med denne saken å gjøre.

Så hold deg til saken!

7813814[/snapback]

Hvis du virkelig ikke visste at snus var skadelig, og du virkelig drar fler damer med snus. Så greit, da beklager jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...