Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Hehe, da tror jeg jeg prøver Tranebær versjonen, ettersom lakris er det værste som er.

 

Får se hva de har, ender vel opp med en med Nick (And Johnny) og en boks av noe som ser spennende ut som vanlig, kanskje se om de har no nytt det kan lages en andmeldelse av.

7806106[/snapback]

Jeg har ikke prøvd Tranebær versjonen jeg, kun lakris. Syns den var veldig god egentlig. Luktet godt, dog den ble litt mye i lengden, samme med smaken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, kanskje lage en liten anmeldelse om jeg får tak i tranebær da. Er så mye nytt som blir prøvd, men detter jo stadig tilbake på Nick (And Johnny)'en.

 

Kunne egentlig tenkt meg å prøve Kicks Wild berry også, men den blir kanskje litt mild. Får se når jeg kommer dit, de har da alltids noe nytt å anbefale en kunde der.

 

Ser at det er mange som allerede har sagt det, men dog. Jeg vil gjerne få anbefale Nick (And Johnny) løs, etter min mening en snus med futt i som går mer en glatt å bake, og som ligger fint i overleppen.

Lenke til kommentar
Ah, glad jeg aldri har hatt reggis jeg. Har så utrolig nydelige tenner :p 

 

Nå har dem begynt å bli strengere på skolen ang snus også. Satt med snus i IT-timen i går og da fikk jeg beskjed om at hvis jeg hadde snus igjen, så måtte jeg til rektor :dontgetit:

7809020[/snapback]

Hmm Merklig det der

 

skjønner jo såklart at det ikke lov til og snuse i timen men faen heller det er ikke like ille som og sitte og røke heller da :p

 

Pleier og få lov til og snuse i timene mine ^^

Lenke til kommentar
snusing gir bedre konsentrasjon og avslappende.

7809034[/snapback]

Ja, jeg sa det til læreren, at jeg jobber bedre med snus. Men det var ikke han som hadde lagd reglene sa han. Det er blitt sånn nå at vi må snuse der røykerne står. Hvem er det som gidder å stå 40-60 min ute i kulda og snuse da? :nei:

Lenke til kommentar
UT for å SNUSE?

 

Synes det burde være lov så lenge du bruker porsjon...

7809103[/snapback]

Ja, det fikk vi beskjed om at vi måtte! Ikke lov til å snuse på skolens område. Men jeg kommer jo så klart til å snuse på skolen uansett. Kanskje jeg kjøper porsjon for å ha på skolen!

 

Bør jo ikke være forskjell på løs og porsjon da. Jeg syns det burde vært lov, så lenge ingen kaster noe på golvet, taktet eller lignende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...