dynamittharry Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 nei skruf stark selges ikke i Norge men jeg har prøvd den en gang... kraftie saker for og si det sånn :!: Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 nei skruf stark selges ikke i Norge men jeg har prøvd den en gang... kraftie saker for og si det sånn :!: 7802815[/snapback] Syntes stark er litt oppskrytt. Er ikke frelseren i leppa. Men den er temmelig sterk ja, syntes bake versjonen er bedre en pose. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Har faktisk kjøpt stark i norge, med norsk skrift'!! helt sant, kanskje det var en trykk feil ikke vet jeg..var løs... har aldri sett stark igjen.. kanskje det var høyere makter som sto bak xD Endret 26. januar 2007 av tommy007 Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Har faktisk kjøpt stark i norge, med norsk skrift'!! helt sant, kanskje det var en trykk feil ikke vet jeg..var løs... har aldri sett stark igjen.. kanskje det var høyere makter som sto bak xD 7803452[/snapback] Du vet at Svensk kan minne ørlitt om Norsk? Tviler på at du har sett en Skruf Stark med Norsk skrift, da den ikke er lov å selge i Norge, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg vet et, men sikker på at det sto sterk... ikke stark... Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 den ligger under hytta mi, ska sjekke til sommern .. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Da er jeg ganske sikker på at du har lest feil. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 mamma så en snus-boks i lomma mi idag når jeg satt. så spurte hun hva det var og jeg sa ingen ting. Så spurte hun om jeg snuste. så svarte jeg at det var en snusboks som jeg hadde fått av de slumske 9. klassingene som var tom, slik at jeg kunne legge stearin i den. Grunnen til at jeg sa det var fordi jeg har en snusboks hjemme som er fyllt med stearing, og jeg viste hun den. og hun trodde meg. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 mamma så en snus-boks i lomma mi idag når jeg satt. så spurte hun hva det var og jeg sa ingen ting. Så spurte hun om jeg snuste. så svarte jeg at det var en snusboks som jeg hadde fått av de slumske 9. klassingene som var tom, slik at jeg kunne legge stearin i den. Grunnen til at jeg sa det var fordi jeg har en snusboks hjemme som er fyllt med stearing, og jeg viste hun den. og hun trodde meg. 7803665[/snapback] Haha. Har du bevisst lagt en snusboks med stearin hjemme i tilfelle du skulle komme i en slik situasjon? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 mamma så en snus-boks i lomma mi idag når jeg satt. så spurte hun hva det var og jeg sa ingen ting. Så spurte hun om jeg snuste. så svarte jeg at det var en snusboks som jeg hadde fått av de slumske 9. klassingene som var tom, slik at jeg kunne legge stearin i den. Grunnen til at jeg sa det var fordi jeg har en snusboks hjemme som er fyllt med stearing, og jeg viste hun den. og hun trodde meg. 7803665[/snapback] Vet du egentlig hva som skjer om de finner ut at du snuser? Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 mamma så en snus-boks i lomma mi idag når jeg satt. så spurte hun hva det var og jeg sa ingen ting. Så spurte hun om jeg snuste. så svarte jeg at det var en snusboks som jeg hadde fått av de slumske 9. klassingene som var tom, slik at jeg kunne legge stearin i den. Grunnen til at jeg sa det var fordi jeg har en snusboks hjemme som er fyllt med stearing, og jeg viste hun den. og hun trodde meg. 7803665[/snapback] Vet du egentlig hva som skjer om de finner ut at du snuser? 7803699[/snapback] det tør jeg ikke å tenke på Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) mamma så en snus-boks i lomma mi idag når jeg satt. så spurte hun hva det var og jeg sa ingen ting. Så spurte hun om jeg snuste. så svarte jeg at det var en snusboks som jeg hadde fått av de slumske 9. klassingene som var tom, slik at jeg kunne legge stearin i den. Grunnen til at jeg sa det var fordi jeg har en snusboks hjemme som er fyllt med stearing, og jeg viste hun den. og hun trodde meg. 7803665[/snapback] Der hadde du sjangsen til å faktisk la de få vite at du snuser uten å måtte si det direkte, men så kaster du den vekk. Fysje Endret 26. januar 2007 av KompleX Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 mamma så en snus-boks i lomma mi idag når jeg satt. så spurte hun hva det var og jeg sa ingen ting. Så spurte hun om jeg snuste. så svarte jeg at det var en snusboks som jeg hadde fått av de slumske 9. klassingene som var tom, slik at jeg kunne legge stearin i den. Grunnen til at jeg sa det var fordi jeg har en snusboks hjemme som er fyllt med stearing, og jeg viste hun den. og hun trodde meg. 7803665[/snapback] Like greit og la dem få vite det istede for og leve i frykt om at de finner det ut Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 jeg vil ikke ha straff for å snuse! så jeg gidder ikke si noe! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 mamma så en snus-boks i lomma mi idag når jeg satt. så spurte hun hva det var og jeg sa ingen ting. Så spurte hun om jeg snuste. så svarte jeg at det var en snusboks som jeg hadde fått av de slumske 9. klassingene som var tom, slik at jeg kunne legge stearin i den. Grunnen til at jeg sa det var fordi jeg har en snusboks hjemme som er fyllt med stearing, og jeg viste hun den. og hun trodde meg. 7803665[/snapback] Vet du egentlig hva som skjer om de finner ut at du snuser? 7803699[/snapback] det tør jeg ikke å tenke på 7803890[/snapback] Så var det vel ikke deg jeg spurte heller da... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Like greit og la dem få vite det istede for og leve i frykt om at de finner det ut 7804251[/snapback] Word!! Jeg gjorde bare det, var vært det. Slapp å leve i frykt. Bedre å være ærlig enn å bli bøsta. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 mamma så en snus-boks i lomma mi idag når jeg satt. så spurte hun hva det var og jeg sa ingen ting. Så spurte hun om jeg snuste. så svarte jeg at det var en snusboks som jeg hadde fått av de slumske 9. klassingene som var tom, slik at jeg kunne legge stearin i den. Grunnen til at jeg sa det var fordi jeg har en snusboks hjemme som er fyllt med stearing, og jeg viste hun den. og hun trodde meg. 7803665[/snapback] Der hadde du sjangsen til å faktisk la de få vite at du snuser uten å måtte si det direkte, men så kaster du den vekk. Fysje 7804137[/snapback] du har ett godt poeng der men jeg er snart 16. de kommer til å snakke masse om at de er skuffet over meg og sånn. Det orket jeg ikke. Det er bra å la dem få vite det duten å bevise det mer og mer, helt til når de finner det ut, er det ikke et stort sjokk. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Noen som vet om Snask på Byporten pleier å ha Petterøes blå bake(finnes portion?) inne? Eller om de har den noen andre steder i sentrum? Evt. noen andre anbefalinger å komme med fra utvalget til Snask? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Noen som vet om Snask på Byporten pleier å ha Petterøes blå bake(finnes portion?) inne? Eller om de har den noen andre steder i sentrum? Evt. noen andre anbefalinger å komme med fra utvalget til Snask? 7806043[/snapback] Jeg har kun vært der to ganger jeg, så har ikke fått noen oversikt over hvordan tilbudet er der. Bare vet at de har en del merker jeg ikke får kjøpt der jeg bor. Offroad Lakris Løs anbefales. Men kun en boks av gangen, blir lei av den fort! Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hehe, da tror jeg jeg prøver Tranebær versjonen, ettersom lakris er det værste som er. Får se hva de har, ender vel opp med en med Nick (And Johnny) og en boks av noe som ser spennende ut som vanlig, kanskje se om de har no nytt det kan lages en andmeldelse av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg