Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen noe tips til meg ?

 

Har seg slik at etter at jeg har baket ferdig og satt snusen i leppa så begynner den etter en kort tid og dele seg litt... Eller er litt vansklig og forklare, den begynner iallefall og dele seg litt i leppa og snusen renner litt ned på tenna og slikt

 

Er vell ikke så pent og gå rundt med snus på tenna og slikt, så lurte på om noen hadde noen tips ? :p

7798972[/snapback]

Ingen som har noen råd ? :dontgetit:

 

Får jeg bare gå rundt med snus klumper på tenna osv.. når jeg snuser da :p

Lenke til kommentar
Når jeg baker, baker jeg den ikke så hard og baker den litt lang. Oxo legger jeg den på midten, og strammer leppa. Den deler seg da ja. Men jeg synes det er godt jeg. Og den ligger der en god stund.

Hvis du vil unngå snusklumper bør du kanskje bake prisen litt hardere og legge på siden.

7799291[/snapback]

Baker slik selv og synes det funker fint når jeg er hjemme og slikt

 

Men passer ikke like bra og gå i byen med snus som sklir rundt i leppa :!:

 

Men Men, Når jeg skjenner at den blir litt løs så pleier jeg og bake den litt mere oppi leppa med tunga

Lenke til kommentar
Når jeg baker, baker jeg den ikke så hard og baker den litt lang. Oxo legger jeg den på midten, og strammer leppa. Den deler seg da ja. Men jeg synes det er godt jeg. Og den ligger der en god stund.

Hvis du vil unngå snusklumper bør du kanskje bake prisen litt hardere og legge på siden.

7799291[/snapback]

Baker slik selv og synes det funker fint når jeg er hjemme og slikt

 

Men passer ikke like bra og gå i byen med snus som sklir rundt i leppa :!:

 

Men Men, Når jeg skjenner at den blir litt løs så pleier jeg og bake den litt mere oppi leppa med tunga

7799307[/snapback]

 

Synes det funker bra jeg, å bake slik altså.

 

Det jeg gjør hvis den renner er at jeg puster på en måte luft under overleppe, slik at snusen flytter seg opp. Vansklig å forklare.

Lenke til kommentar
Underleppa? Hva har det med snus egentlig, med mindre du snuser med underleppa da

7799311[/snapback]

ja d jør eg. av og tel :)

7799324[/snapback]

 

Vis folk mener det ser dumt ut med snus i overleppa, vil jeg ikke vite hva folk mener med snus i underleppa. Har prøvd en gang, funka dårligt.

Lenke til kommentar
Underleppa? Hva har det med snus egentlig, med mindre du snuser med underleppa da

7799311[/snapback]

ja d jør eg. av og tel :)

7799324[/snapback]

 

Vis folk mener det ser dumt ut med snus i overleppa, vil jeg ikke vite hva folk mener med snus i underleppa. Har prøvd en gang, funka dårligt.

7799349[/snapback]

har du prøvd med både under og overleppa? ;)

Lenke til kommentar
Når jeg baker, baker jeg den ikke så hard og baker den litt lang. Oxo legger jeg den på midten, og strammer leppa. Den deler seg da ja. Men jeg synes det er godt jeg. Og den ligger der en god stund.

Hvis du vil unngå snusklumper bør du kanskje bake prisen litt hardere og legge på siden.

7799291[/snapback]

Baker slik selv og synes det funker fint når jeg er hjemme og slikt

 

Men passer ikke like bra og gå i byen med snus som sklir rundt i leppa :!:

 

Men Men, Når jeg skjenner at den blir litt løs så pleier jeg og bake den litt mere oppi leppa med tunga

7799307[/snapback]

 

Synes det funker bra jeg, å bake slik altså.

 

Det jeg gjør hvis den renner er at jeg puster på en måte luft under overleppe, slik at snusen flytter seg opp. Vansklig å forklare.

7799332[/snapback]

hehe ja jeg får bare prøve og finne en metode som funker

Lenke til kommentar

Vil ikke anbefale å bruke snus i underleppa ettersom snusing fremskynder eldringsprosessen i tannkjøttet og gjør at det trekker seg tilbake og man får blottede tannhalser, er ikke tannlege så jeg veit ikke om dette gjelder alle, men jeg har utrolig lite tannkjøtt rundt de nedre tenna i forhold til de øvre fremtenna.

Prøvde i sta og det så ut som om jeg hadde det verste underbittet :!:

Lenke til kommentar

***OPPDATERING ***

 

Ja, det var jeg som hadde bestillt snus fra sverige.

I dag fikk jeg brev om at det måtte fortolles. Snusen er visst framdeles i Oslo.

Jeg tok med meg brevet som jeg fikk + den fakskopien jeg fikk for ca. en uke siden da jeg sendte pengene over grensen.

Damen på postkontoret fakset begge til tollkontoret og sa at det er greit.

 

Når de er ferdige å fortolle snusen, sender de den til min hjemby der jeg kan hente den.

 

Så mye stress for litt snus. Men hvis Skruf Stark Portion og Offroad Stark Tranebær er så godt som folk sier, er det sikkert verdt det. Skikkelig byråkrati, men det går da framover. Jeg føler ikke at jeg stanger hodet i veggen på noen måte.

 

Nå for tiden kjører jeg bil med Kardus i leppa. Og jeg jobber på bensinstasjon med Skruf Portion. Er visst ikke lov, så ikke si det til sjefen .-)

Lenke til kommentar
***OPPDATERING ***

 

Ja, det var jeg som hadde bestillt snus fra sverige.

I dag fikk jeg brev om at det måtte fortolles. Snusen er visst framdeles i Oslo.

Jeg tok med meg brevet som jeg fikk + den fakskopien jeg fikk for ca. en uke siden da jeg sendte pengene over grensen.

Damen på postkontoret fakset begge til tollkontoret og sa at det er greit.

 

Når de er ferdige å fortolle snusen, sender de den til min hjemby der jeg kan hente den.

 

Så mye stress for litt snus. Men hvis Skruf Stark Portion og Offroad Stark Tranebær er så godt som folk sier, er det sikkert verdt det. Skikkelig byråkrati, men det går da framover. Jeg føler ikke at jeg stanger hodet i veggen på noen måte.

 

Nå for tiden kjører jeg bil med Kardus i leppa. Og jeg jobber på bensinstasjon med Skruf Portion. Er visst ikke lov, så ikke si det til sjefen .-)

7800361[/snapback]

Traneberg får du da kjøpt i norge!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...