El-Deno Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 er d nokke farlig å skylle prisene (porsjon) ner i do? Kan de liksom komme oppigjen ellerno? Er litt paranoid.. vil ikke bli tatt 7791251[/snapback] Jeg gjorde det før jeg sa til mamma at jeg snusa, har ikke opplevd at de kom tilbake iværtfall. Men gjør det du, fordi å kaste snus i søppla er ikke bra. Det luktes med en gang. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 jeg har aldri opplevd at de har kommet opp igjen. Og jeg har kastet min del snus i do. I begynnelsen kasta jeg i søpla, men pappa fant det. Så måtte unnskylde meg med at jeg bare hadde en boks en gang i blant. Etter det har jeg blitt master på å gjemme unna Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Snuff er digg. Ser på det som snop, ikke noe tobakk greier. Kjenner hvertfall ikke noe slikt. Du fpr bare en deilig følelse i nesen. Tror ikke snusen dukker opp igjen, men du kan alltids legge litt papir rundt for å være sikker? Lenke til kommentar
Guff Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 yea.. Bare lurte litt på d som angår lukt og sånn Men så er jeg jo veldig paranoid nå da Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 yea.. Bare lurte litt på d som angår lukt og sånn Men så er jeg jo veldig paranoid nå da 7791930[/snapback] Lukter ikke noe når du drar det ned i do. Så det trenger du ikke uro deg for. Tror ikke du trenger å bekymre deg over at det skal flyte opp heller. Ihvertfall aldri gjort det for meg. Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Sannsynligheten for at snusen flyter opp er vel like stor som at ekskremter flyter opp etter at du har spylt ned. Undertegnede har ikke opplevd dette. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Sannsynligheten for at snusen flyter opp er vel like stor som at ekskremter flyter opp etter at du har spylt ned. Undertegnede har ikke opplevd dette. 7792017[/snapback] Hvis du har en skikkelig "stratos-bajs" så kanskje den gjør det! Lenke til kommentar
Tassen2k Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 har aldri opplevd at snusen flyter opp igjen for min del kaster jeg den endel nedi do, pga er på do elle i dusjen å snuer feks:P hehe men ikke vær redd for at den kommer opp igjen:) men hvorfor ikke ha en snus boks du hiver brukte oppi? feks når du er på romme, så kan du gjemme den da, så tar du den bare med deg ut å kaster den når den er full. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har en tom Lucky Strike-boks som jeg legger dem oppi. Den er kjekk å ha som avfallsdunk. Lenke til kommentar
Tassen2k Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ja, tar jeg ikke helt feil er den som en tin boks elle noe sån, ikke plastikk? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Den er metall. Utrolig høy kvalitet. Inni er det plastik. Aluminiumen er utenpå. Hvis det var lås på de, kunne du brukt den som pengeskap. Lucky-boksen er så god at General- og Skrufboksen kun egner seg som refill Fatter ikke at det kan lønne seg å lage så bra boks, den koster jo ikke mer å kjøpe heller. Noe HELT annet enn General-pappen. Lenke til kommentar
Tassen2k Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hehe har ikke noe i mot "general pappen" var være før, da var ikke det hvite under boksen slik at den ikke holdt seg så lenge men god natt;) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 At snusen skulle flyte opp igjen er like idiotisk som myten at det er farlig å svelge tyggisen fordi den setter seg i blindtarmen... MEN: Jeg har lest om et ekteskap som gikk i dass: Da dassen tettet seg til, tok mannen på seg gummihanskene og sjekket septiktanken; der fant han en annen slags gummi. Han og kona brukte aldri kondomer sammen. kona tilsto. Tenk om fatter'n finner porsjonssnus i septiktanken? Man vet jo aldri, men så er jo en kondom en god del større også da... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 En porsjons-snus vil vel gå i oppløsning når den kommer i kontakt med amoniakk over lengre tid? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 En porsjons-snus vil vel gå i oppløsning når den kommer i kontakt med amoniakk over lengre tid? 7794272[/snapback] Hvis den ikke går i oppløsning så er den såpass liten at den kommer nok ikke opp. Jeg har aldri opplevd det. Og med løs er det ihvertfall ikke farlig. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Men hva skjedde med Hylo, ble det noen oppdateringer av tråden? Lenke til kommentar
age Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 hallo. snuser porsjon snus. så lurer jeg på hvilken side dere legger inn og ut mot leppa? den med sjøten mot leppa eller skjøten mot tannkjøttet? personlig gjør jeg det første. lurte også på om det er mye mer effekt av å snuse løs snus i forhold til porson? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Når du snuser løs kommer det jo ann på hvor stor prisen er, men du har også mye i midten hvor du ikke får ut nikotinen. Med pose får du nikotin av hele, så. Kommer vel ann på hvordan du baker den, vil jeg tro. (med forbehold om feil) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 hallo. snuser porsjon snus. så lurer jeg på hvilken side dere legger inn og ut mot leppa? den med sjøten mot leppa eller skjøten mot tannkjøttet? personlig gjør jeg det første. lurte også på om det er mye mer effekt av å snuse løs snus i forhold til porson? 7796124[/snapback] Jeg går også for den første, er vel egentlig bare en liten tvangstanke som gjør det vrient å "ta seg en pris" i mørket men hc har bortimot rett, bare litt dårlig formulert. En gigantisk løspris har ikke noen nyttefunksjon sånn rent utover at det renner som et sant lite helvete, og ser helt forjævlig ut, ganske enkelt fordi såpass mye snus blir fanget i midten og får aldri frigitt nikotinen. Lenke til kommentar
age Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 ok så det som er det lureste er å lage ei pannekake da? går vel i opppløsning da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg