Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

er d nokke farlig å skylle prisene (porsjon) ner i do?  Kan de liksom komme oppigjen ellerno?  Er litt paranoid.. vil ikke bli tatt ;)

7791251[/snapback]

 

Jeg gjorde det før jeg sa til mamma at jeg snusa, har ikke opplevd at de kom tilbake iværtfall. Men gjør det du, fordi å kaste snus i søppla er ikke bra. Det luktes med en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
yea.. Bare lurte litt på d som angår lukt og sånn :p  Men så er jeg jo veldig paranoid nå da :p

7791930[/snapback]

Lukter ikke noe når du drar det ned i do. Så det trenger du ikke uro deg for. Tror ikke du trenger å bekymre deg over at det skal flyte opp heller. Ihvertfall aldri gjort det for meg.

Lenke til kommentar

har aldri opplevd at snusen flyter opp igjen :p

for min del kaster jeg den endel nedi do, pga er på do elle i dusjen å snuer feks:P hehe

men ikke vær redd for at den kommer opp igjen:)

men hvorfor ikke ha en snus boks du hiver brukte oppi?

feks når du er på romme, så kan du gjemme den da, så tar du den bare med deg ut å kaster den når den er full.

Lenke til kommentar

At snusen skulle flyte opp igjen er like idiotisk som myten at det er farlig å svelge tyggisen fordi den setter seg i blindtarmen...

 

MEN:

Jeg har lest om et ekteskap som gikk i dass:

Da dassen tettet seg til, tok mannen på seg gummihanskene og sjekket septiktanken; der fant han en annen slags gummi. Han og kona brukte aldri kondomer sammen. kona tilsto.

 

Tenk om fatter'n finner porsjonssnus i septiktanken? Man vet jo aldri, men så er jo en kondom en god del større også da...

Lenke til kommentar

hallo. snuser porsjon snus. så lurer jeg på hvilken side dere legger inn og ut mot leppa? den med sjøten mot leppa eller skjøten mot tannkjøttet? personlig gjør jeg det første.

 

lurte også på om det er mye mer effekt av å snuse løs snus i forhold til porson?

Lenke til kommentar
hallo. snuser porsjon snus. så lurer jeg på hvilken side dere legger inn og ut mot leppa? den med sjøten mot leppa eller skjøten mot tannkjøttet? personlig gjør jeg det første.

 

lurte også på om det er mye mer effekt av å snuse løs snus i forhold til porson?

7796124[/snapback]

 

Jeg går også for den første, er vel egentlig bare en liten tvangstanke som gjør det vrient å "ta seg en pris" i mørket men :p

 

hc har bortimot rett, bare litt dårlig formulert.

En gigantisk løspris har ikke noen nyttefunksjon sånn rent utover at det renner som et sant lite helvete, og ser helt forjævlig ut, ganske enkelt fordi såpass mye snus blir fanget i midten og får aldri frigitt nikotinen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...