Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Heh. Tror jeg har funnet snusen min. Omsider :p Jeg har alltid vært fan av røda lacket, men kjøpte et tårn i sverige på fredag. snart brukt opp 3 bokser alerede og røyke forbruket mitt har vært lik 1 røyk siden fredag :p det er digg hehe. Røda kan jeg snuse så mye jeg vil av på en dag uten å gå lei eller bli sår. Det er herlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper de begynner å selge Skruf Stärk i Norge snart...Noen som vet om de har planlagt å selge denne her til lands?

5820298[/snapback]

Ica og Meny har Skruf Stärk.

5821372[/snapback]

 

Nå kødder du??

5821719[/snapback]

Nope. :)

5821816[/snapback]

Huh? Hvem hva hvor når? :dontgetit:..Når begynte de å innføre den i Norge? Vet du om den er å få tak i Oslo? Da hadde jeg blitt overlykkelig :love:

Lenke til kommentar
Lest at nikotin får musklene til åslappe av, har det da noe å si om jeg snuser rett før jeg skal å trene styrke?

5825626[/snapback]

 

Merker at jeg blir mere "avslappet" når jeg snuser.. En av grunnene til at jeg gjør det.

 

Vet om mange som snuser og trener samtidig.. tror ikke det har så veldig mye å si

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Det er ikke lurt å snuse mens man trener. Grunnen til dette er at nikotin får blodårene i kroppen til å trekke seg sammen, og gjør blodet tyntflytende. Det er det som er grunnen til at du føler en rus. Når årene blir mindre, og blodet tynt får ikke musklene den energien de kunne fått uten snus.

 

Så derfor, spar prisen til etter trening ;)

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis sitter i bedriftsøkonomi timen og lurer på hvordan man tar det snusbokstrikset? Noen som kan smelle opp en film ellerno, er litt uenige seh  :p

5819802[/snapback]

Hadde jeg fått opp den jævla videoen, skulle jeg vist deg. :)

 

Laster opp til Google-video nå. :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...