Simon Aldra Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Når vi først var inne på jenter som snuser, så fikk jeg en kollega på jobben som er 17 til å snuse Jeg gav henne en skruf tranebær porsjon og hun likte den Men etter ca. 5 min så blei hun über uggen haha så hun spytta'n ut og tok litt cola og en 5 minutter på kontoret så gikk det bra igjen hehe. Tror ikke jeg får hun til å prøve det igjen, men hun så faen ikke værst ut med en liten en i leppa! Har aldri spydd pga. snus jeg *stolt* ser her at veldig mange har gjort det Men første gangen jeg prøvde en (under en sverige tur) så fikk jeg samme følelsen som når jeg er drita hehe det var litt gøy. Var helt fucka i kroppen resten av dagen 5339203[/snapback] Er kos når en jente med svær kul på overleppa kaller deg en engel og takker pent for General Tylo: Jeg hadde krepert etter to timer med verdens verste tysklærer uten snusen Endret 26. desember 2005 av Nomix Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg har heller aldri spydd av snus, men jeg har vært svimmel og kvalm etter å ha svelget litt ja. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hehe. Var hos en kompis istad. Så fikk vi dama hans til å slenge opp en feit general bake for en 100ings. Hun gjorde det haha det så helt forjævelig ut. Hun som er en rimelig søt jente så ut som en skikkelig sjøulk Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Har sagt det før, og jeg sier det igjen; fine damer blir bare finere med snus. ^^ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Har sagt det før, og jeg sier det igjen; fine damer blir bare finere med snus. ^^ 5340249[/snapback] Du har tatt poenget Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg har noen veninner som bare blir søtere med snus, og de ser ikke dårlig ut fra før av heller. Så lenge vi snakker porsjon og ikke løs snus ser jeg ingen grunn til å diskriminere på snusinga. Med en gang de får en "man-sized" prell under leppa ser de ut som freaks! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 JA, vi har endelig fått tilbake en snustråd!! Lykkerus! Og forresten de som fulgte med på forrige; JA jeg sprakk. Snuser mer enn før nå men Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 I sverige, hvis du kjøper 3 pølser med snus, så får du med ett niftig rør, som du må ha på tvers i bilen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 En godt bakt lacket i leppa gjør godt etter lang dag i byen og hos dama.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) En aldri så liten dobbelpost ja.. Endret 27. desember 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hehe, du ser morsomt ut(fjortis) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Veit det.. Men er jo femten da! Alltid sett liten ut, men så lenge man har det oppe i hue så er det ingenting galt med å se ut som en liten drittunge! Renner godt nå gitt.. Svelga en del og storkoser meg! Fikk Röde Lacket av kameraten min men hadde ingenting å ha den i så jeg stappa'n oppi en tom Rød Mix 2 pakke. Ekstra tobakkaroma! =S Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Har sagt det før, og jeg sier det igjen; fine damer blir bare finere med snus. ^^ 5340249[/snapback] Må være pose da, er ikke uten grunn det heter kjerringsnus. Jenter med en 1/6 av snusen oppi leppa ser forjævlig ut. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Nei, hehe. Noen jenter på forumet snuser eller har prøvd da? 5336848[/snapback] Prøvde det for endel år siden. Og husker det svei så sinnsykt at jeg trodde jeg blødde fra munn. Var god underholdning den lille stunden det varte da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hva prøvde du da? Høres ut som no Skruf her.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Mener ikke å være frekk, men det ser ut som om det tjueførste kromosomet ditt er mutert når du har snus oppi, Glisevask. Forresten bare jeg som synes denne tråden virker som en stor skryteplass for tobakkmisbruk? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Var sikkert Skruf. Husker ikke og tror ikke jeg sjekka heller. Enten det eller general tipper jeg.. Men det var første og siste gangen for å si det sånn. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Er det ingen som snuser Probe Portion her? Det er go' snusen det Jeg har aldri kastet opp av snus. Ingen ting er som å ha en snus under overleppa og musikk i ørene når du sitter på bussen hjem etter å ha hatt gym de siste 3 timene på skolen. Ahh Endret 27. desember 2005 av Eline Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Kan virke sånn Loeve.. *GjespeTrøtt* Men ikke begynn å kritisere tråden er du snill, for noen blir det ikke kategorisert som tobakkmisbruk.. Selv om det sikkert er det! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Er det ingen som snuser Probe Portion her?Det er go' snusen det Jeg har aldri kastet opp av snus. Ingen ting er som å ha en snus under overleppa og musikk i ørene når du sitter på bussen hjem etter å ha hatt gym de siste 3 timene på skolen. Ahh 5345860[/snapback] Dette stiller jeg meg uforstående til. Søte jenter skal ikke snuse! Ikke bring dette off topic, nå... Endret 27. desember 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg