Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sår i leppa er kjipt.. hatt det en GOD del ganger nå :p har en perfekt metode til å løse det: du tar 1stk prell og holder den forran deg mens du sier til deg selv: NO PAIN NO GAIN! så dytter du den oppi :) funker alltid like fett :p

7790933[/snapback]

 

Du får meg til å tro at du er emo. :)

Lenke til kommentar
Du får meg til å tro at du er emo.  :)

7790963[/snapback]

No pain, no gain er langt i fra emo. No pain, no gain er macho! Og macho er ikke akkurat emo. Men for å ikke spore helt vekk fra snus: Har nå fått en i klassen til å skylde meg 3 snusbokser :D Skyldte meg to fra før av, og i dag fikk han kaste ei flaske alt han kunne i bakhodet på meg. Så skal jeg få en boks til! haha. Pluss at jeg vant ennå en snusboks når jeg spilte Linerider i IT-timen! Så nå har jeg 4 snusbokser som venter på meg :)

Lenke til kommentar
jeg har ikke snusa på 3 dager nå:( når jeg er hjemme skjelver jeg.. har ikke penger til snus nå heller, hva skal jeg gjøre?

7790988[/snapback]

Bit tenna sammen, gutt! Du kan jo evt prøve å putte noe under leppa, funker greit det. Hvis ikke kan du bomme av noen, stjele penger, stjele snus, true noen med bank hvis du ikke får snus. I could continue all day :cool:

Lenke til kommentar
Jeg har forhåpentligvis en boks som venter på meg jeg, hvis en hvis erazer kan være litt grei.

7790992[/snapback]

Hehe, det skal vi nok se om jeg ikke får gjort. Har jo tross alt fått stipend nå :) Men syns du skal dra den siste snorten i mårra! Noen andre enn Prellmaster som har prøvd å sniffe snus?

Lenke til kommentar
jeg har ikke snusa på 3 dager nå:( når jeg er hjemme skjelver jeg.. har ikke penger til snus nå heller, hva skal jeg gjøre?

7790988[/snapback]

Bit tenna sammen, gutt! Du kan jo evt prøve å putte noe under leppa, funker greit det. Hvis ikke kan du bomme av noen, stjele penger, stjele snus, true noen med bank hvis du ikke får snus. I could continue all day :cool:

7791010[/snapback]

 

Det er macho! Og torturer seg selv for få en prell i leppa er emo, jeg gjør heller som prellmaster.

 

Men 3raz3r, hakke tenkt at du kan bli lurt nå da? Veit jo aldri om du kanskje får 4 mocca da, eller enda værre 4 RL. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...