Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Har prøvd å dynke posene i 60%, også putta dem opp når de har vært våte, og det har funka knall. Men problemet er at det blir litt grisete, også renner jo spriten ut av boksen. Så er det mulig å la dem ligge til tørk? Vil det fortsatt være sprit i snusene som man får i seg selv om jeg har latt dem tørke til de er nesten tørre?

7787952[/snapback]

Det vil det vel neppe, da etanol fordamper lettere enn vann ;) Er det ikke forresten ganske så farlig? :p

Endret av lars16
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HVor lenge har dere prællen under leppa A?  (tenker på porsjon, da denne aldri begynner renne ;))

 

Og HVOR avhengighetsskapende er det egentlig?  Har iikke merka stort.. har snusa i rundt 1 mnd, hver dag ca. 2-3 ganger dagen :)  Hva merker man når man ikke får en pris på lene liksom ??

7787938[/snapback]

 

Fra 15min til 1time. Vis du tar en prell 2-3 ganger dagen er det ikke spesielt så avhenighetsskapende, jeg gjorde det også selv helt i starten. Men ettervært så økte snusforbruket kraftig. Etter 3-4 mnd gikk det en boks om dagen, og det var da jeg plutselig ble blakk, jeg oppdaget at jeg MÅTTE ha prell. Tror nok det var mer psykologisk da. Roa ned forbruket til å bruke opp en boks på 3 dager sånn cirka. Har ikke råd til mere.

Lenke til kommentar
HVor lenge har dere prællen under leppa A?  (tenker på porsjon, da denne aldri begynner renne ;))

 

Og HVOR avhengighetsskapende er det egentlig?  Har iikke merka stort.. har snusa i rundt 1 mnd, hver dag ca. 2-3 ganger dagen :)  Hva merker man når man ikke får en pris på lene liksom ??

7787938[/snapback]

 

Fra 15min til 1time. Vis du tar en prell 2-3 ganger dagen er det ikke spesielt så avhenighetsskapende, jeg gjorde det også selv helt i starten. Men ettervært så økte snusforbruket kraftig. Etter 3-4 mnd gikk det en boks om dagen, og det var da jeg plutselig ble blakk, jeg oppdaget at jeg MÅTTE ha prell. Tror nok det var mer psykologisk da. Roa ned forbruket til å bruke opp en boks på 3 dager sånn cirka. Har ikke råd til mere.

7788037[/snapback]

Snuser vel bare for d d e digg nå jeg :p .. Er det sånn for de som er "avhengige" og eller?.. Er det liksom det som er avhengigheten?

 

Fy faen.. En boks om dagen er jo heelt syykt. Snuste en boks på en dag en dag eg var å festa som faen og drakk masse sprit. Endte med at jeg spydde som et helvete og følte meg skikkelig dårlig. Vet ikke om d var spriten eller snusen jeg.. Men tenkte d kanskje kunne være nikotinforgiftning? Blir vel litt forsterka når du drikker 90% m en præll under leppa? :!:

Lenke til kommentar
Snuser vel bare for d d e digg nå jeg :p .. Er det sånn for de som er "avhengige" og eller?.. Er det liksom det som er avhengigheten?

 

Fy faen.. En boks om dagen er jo heelt syykt.  Snuste en boks på en dag en dag eg var å festa som faen og drakk masse sprit. Endte med at jeg spydde som et helvete og følte meg skikkelig dårlig.  Vet ikke om d var spriten eller snusen jeg.. Men tenkte d kanskje kunne være nikotinforgiftning? Blir vel litt forsterka når du drikker 90% m en præll under leppa? :!:

7788069[/snapback]

 

Jeg snuser fremdeles for at det er digg, og jeg får vanligvis også effekt.

 

Jeg har prøvd å dyppe en prell oppi 70% og stappe den rett i leppa. IKKE gjør det! svir som faen, nevermore :p

Lenke til kommentar
Jeg snuser en boks om dagen. Får faktisk ingen effekt lenger, er mer at du må ha noe i leppen og at det er digg å ha den der. Synes posene begynner å renne etter en halvtime - tre kvarter jeg..

7788647[/snapback]

 

Enig der, begynner å miste efekten,

men snuser du løs o`? viss ikke så får du bedre efekt av det:P

 

men som du sa at det er digg å ha noe under leppa, er jeg enig i :)

viss jeg ikke har snus der mangler det noe ;)

Lenke til kommentar
Hmm. Tror jeg burde roe ned snusinga litt, har fått løs hud under leppa.  :p

7789463[/snapback]

Null problem. Opplevd det selv jeg. Bare å dra den av og la den gro ny ;)

7789517[/snapback]

 

Forundret meg ikke, har vært småplaget med sår i leppa i det siste. Men har allerede gjort det og inn med en ny prell. Tror ikke jeg tok det hintet fra kroppen min. :!:

Lenke til kommentar
Hmm. Tror jeg burde roe ned snusinga litt, har fått løs hud under leppa.  :p

7789463[/snapback]

Null problem. Opplevd det selv jeg. Bare å dra den av og la den gro ny ;)

7789517[/snapback]

 

Forundret meg ikke, har vært småplaget med sår i leppa i det siste. Men har allerede gjort det og inn med en ny prell. Tror ikke jeg tok det hintet fra kroppen min. :!:

7789547[/snapback]

høres jo bra ut^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...