Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Steder å få kjøpt snus i lillestrøm: Narvesen kjoskene på stasjonen, lille ved inngangen på syd siden (ikke åpen så lenge) Andre på togstasjonen, men pass på at hu gamle dama ikke ekspiderer, på busstasjonen (narnesen).

Hvis du går fra lillestrøm city og mot fetveien (vigernes skole) ligger det to tyrker shapper på venstre side av veien, ikke stort utvalg, men her får du kjøpt hvis du er 14-15 :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neste gang noen her kjøper på "tvilsomme sjapper". Sjekk om snusen er utgått på dato. Er en stor sjans for det. Skjedde iværtfall sist jeg kjøpte på en sånn. Holder meg i Ica og Esso jeg. :)

7783212[/snapback]

 

 

den støtter jeg veldig mye. sjekker alltid datoen uansett hvor jeg er.

 

har fått mange bokser gratis

Lenke til kommentar
Neste gang noen her kjøper på "tvilsomme sjapper". Sjekk om snusen er utgått på dato. Er en stor sjans for det. Skjedde iværtfall sist jeg kjøpte på en sånn. Holder meg i Ica og Esso jeg. :)

7783212[/snapback]

 

 

den støtter jeg veldig mye. sjekker alltid datoen uansett hvor jeg er.

 

har fått mange bokser gratis

7783282[/snapback]

 

 

Hvordan da? Du "kjøper" den, snuser den opp, og sier den hadde gått ut på dato? Eller får du den som har gått ut "gratis"?

Lenke til kommentar
Neste gang noen her kjøper på "tvilsomme sjapper". Sjekk om snusen er utgått på dato. Er en stor sjans for det. Skjedde iværtfall sist jeg kjøpte på en sånn. Holder meg i Ica og Esso jeg. :)

7783212[/snapback]

 

 

den støtter jeg veldig mye. sjekker alltid datoen uansett hvor jeg er.

 

har fått mange bokser gratis

7783282[/snapback]

 

 

Hvordan da? Du "kjøper" den, snuser den opp, og sier den hadde gått ut på dato? Eller får du den som har gått ut "gratis"?

7784682[/snapback]

 

som regel har jeg fått de som har gått ut på dato gratis.

 

kjenner sjefen på den butikken

Lenke til kommentar
Neste gang noen her kjøper på "tvilsomme sjapper". Sjekk om snusen er utgått på dato. Er en stor sjans for det. Skjedde iværtfall sist jeg kjøpte på en sånn. Holder meg i Ica og Esso jeg. :)

7783212[/snapback]

 

 

Fikk en gammal en på Narvesen i lillestrøm :mad:

Det var prince forresten, den var ikke av de beste, large pose, renner ikke i det hele tatt, men veldig liten effekt :ermm:

Lenke til kommentar
Fikk en gammal en på Narvesen i lillestrøm :mad:

Det var prince forresten, den var ikke av de beste, large pose, renner ikke i det hele tatt, men veldig liten effekt :ermm:

7786013[/snapback]

Prince-ikke renner? Den må virkelig ha gått ut på dato. Den er jo beryktet for å ha både dårlig smak og renne mye! Ihvertfall alle jeg har hørt som har smakt den og personlig erfaring.

Lenke til kommentar

Bare ikke prøv å få utgått snus på Shell-stasjoner.

Vi sender slikt noe i retur til produsenten i forseglede plastposer, og absolutt alt regnskapsføres.

 

Merk dere at vi som får timebetaling absolutt ikke tjener noe på å selge mer. Følgelig har vi intet å tjene på å selge varer til mindreårige.

 

Grunnen til at utlendinger kan være enklere skyldes delvis at de ofte er eieren av sjappa, og dermed liker utsikten til inntekter fra deg, og også manglende interesse for å følge loven.

Lenke til kommentar
Merk dere at vi som får timebetaling absolutt ikke tjener noe på å selge mer. Følgelig har vi intet å tjene på å selge varer til mindreårige.

 

Grunnen til at utlendinger kan være enklere skyldes delvis at de ofte er eieren av sjappa, og dermed liker utsikten til inntekter fra deg, og også manglende interesse for å følge loven.

7786522[/snapback]

 

Det er vel også mulig å miste jobben, vis du ikke ber om legg til tvilsomme personer?

 

Siden alle her sier at de alltid kommer tilbake til General, bestemte jeg meg for å kjøpe to bokser, og det var vært det. Lenge siden nå :)

Lenke til kommentar

HVor lenge har dere prællen under leppa A? (tenker på porsjon, da denne aldri begynner renne ;))

 

Og HVOR avhengighetsskapende er det egentlig? Har iikke merka stort.. har snusa i rundt 1 mnd, hver dag ca. 2-3 ganger dagen :) Hva merker man når man ikke får en pris på lene liksom ??

Lenke til kommentar

Har prøvd å dynke posene i 60%, også putta dem opp når de har vært våte, og det har funka knall. Men problemet er at det blir litt grisete, også renner jo spriten ut av boksen. Så er det mulig å la dem ligge til tørk? Vil det fortsatt være sprit i snusene som man får i seg selv om jeg har latt dem tørke til de er nesten tørre?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...