Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
General + pulverkaffe

 

Kan dette være noe? :p Ta morgenprellen og kaffekoppen i et, jeg lempa akkurat en småfeit klype kaffepulver i generalen, syns det satt en fin smak på det hele jeg...

7775995[/snapback]

lag ditt eget merke: General Café :!: general med bittelitt kaffepulver

Lenke til kommentar
Skruf Stark får du ikke i Norge. Jeg bestillte fra Sverige.

www.buysnus.com

 

Nick and Johnny selges i to nesten like pakninger.

Nick er porsjon, og Johnny er løs.

7771149[/snapback]

 

Hvordan fungerte denne siden for deg? Tenker da på toll.. Om pakken bli stoppet, og alle avgifter lagt på, blir det vel alt i alt dyrere enn i Norge? Men Johnny løs selges i Norge?

Lenke til kommentar
General + pulverkaffe

 

Kan dette være noe? :p Ta morgenprellen og kaffekoppen i et, jeg lempa akkurat en småfeit klype kaffepulver i generalen, syns det satt en fin smak på det hele jeg...

7775995[/snapback]

lag ditt eget merke: General Café :!: general med bittelitt kaffepulver

7776145[/snapback]

 

Eller "Snooze Croomcake", en snus med små sprø biter av krumkake.

Lenke til kommentar
General + pulverkaffe

 

Kan dette være noe? :p Ta morgenprellen og kaffekoppen i et, jeg lempa akkurat en småfeit klype kaffepulver i generalen, syns det satt en fin smak på det hele jeg...

7775995[/snapback]

lag ditt eget merke: General Café :!: general med bittelitt kaffepulver

7776145[/snapback]

 

jeg tror den hadde blit en hit. fek vis du er dritt trøtt om morgenen, og du har lyst på snus og cafe.. da hadde det vært digg med begge delene i ett. isteden for at du må bake og så drikke cafe. for da kan den begyne og renner:)

Lenke til kommentar
Skruf Stark får du ikke i Norge. Jeg bestillte fra Sverige.

www.buysnus.com

 

Nick and Johnny selges i to nesten like pakninger.

Nick er porsjon, og Johnny er løs.

7771149[/snapback]

 

Hvordan fungerte denne siden for deg? Tenker da på toll.. Om pakken bli stoppet, og alle avgifter lagt på, blir det vel alt i alt dyrere enn i Norge? Men Johnny løs selges i Norge?

7776148[/snapback]

 

både portion og løs av nick and johnny selges i norge

Lenke til kommentar

Ok prøver N&J løs for første gang nå. Åpner den kalde boksen. lukter... salmiakk.. nesten litt for mye salmiakk..

 

Legger merke til at jeg syns den ser veldig sort ut.. ikke at det har noe betydning.. uansett.. baking: jeg har ikke problem med å bake noen, siden jeg liker den litt løs, så den heller kan forme seg under leppen min.

 

Umiddelbart får jeg en viss "plastikk" smak i munnen. Det skal nevnes at jeg drikker kaffe ved siden av.. Dette er normal prosedyre når jeg snuser..

 

Når jeg tenker meg om er det nok fra godt&blandet posen det smaker plastikk.. jaja. Smaker ikke så mye fra snusen atm. Kan ha den i til den begynner å renne, så får vi se da. Virker helt kurrant nå hvertfall. :]

 

edit: hmm. positivt overrasket at den ikke begynte å renne så fort. Holder seg fortsatt tålig greit inne. Lite ubehagelig smak også. Og mye nikotin er bare et pluss for min del..

Endret av sekt
Lenke til kommentar
Hmm...

Er det normalt at Onyxen er så hard som et lite stykke 40 år gammel skrå og så begynner å renne veldig etter 10 minutt? oO

7780913[/snapback]

Jeg opplevde det med min engang.

Eller, den var steinhard, men rant ingenting. Da hadde den dog ligget inne i 2-3 uker, uten å bli åpna, og var sannsynligvis gått ut på dato for en stund siden.

 

Når vi er inne på det, er det farlig å snuse snus som er gått ut på dato? Hva skjer med den?

Lenke til kommentar
Vil dere at denne tråden skal bli stengt pga. så forbanna unødvendig og talentløs diskusjon som dere har satt igang nå ?

 

NEI.

 

 

Skjerp dere, vær så snill. Og, det er ikke nødvendig og kommentere alle skrivefeil som folk har, enten de skriver fjortizzmode2k eller bare rimelig bra arrogant.

 

 

Vær så snill.

7781748[/snapback]

 

Vi hadde nettopp kommet tilbake til topic.. :hrm:

Lite vits å dra det opp igjen da.

 

 

Noen som vet om noen "bra" steder å kjøpe i Oslo? Er under 18 år og nærkiosken har sluttet å selge =/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...