Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nick & jonny er sterkere. men bare litt. så er ikke noe viktig. Alle de sterke er nesten like sterke, så hvis du skal snuse noe som er sterkt, er det ikke så viktig hvilken som er den sterkeste  :yes:

7770894[/snapback]

N&J er ikke sterkere enn Skruf Stark. Jeg har sjekket rundt paa nettet, og der staar det at N&J er 40% sterkere enn vanlig snus, med nikotininnhold 8mg. Og Skruf Stark er henholdsvis 10 og 35%(30?) (Loes og Pose) sterkere enn vanlig Skruf, som inneholder ca 11 mg nikotin. Les noen sider tilbake i traaden saa ser du regnestykket.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
nick & jonny er sterkere. men bare litt. så er ikke noe viktig. Alle de sterke er nesten like sterke, så hvis du skal snuse noe som er sterkt, er det ikke så viktig hvilken som er den sterkeste  :yes:

7770894[/snapback]

N&J er ikke sterkere enn Skruf Stark. Jeg har sjekket rundt paa nettet, og der staar det at N&J er 40% sterkere enn vanlig snus, med nikotininnhold 8mg. Og Skruf Stark er henholdsvis 10 og 35%(30?) (Loes og Pose) sterkere enn vanlig Skruf, som inneholder ca 11 mg nikotin. Les noen sider tilbake i traaden saa ser du regnestykket.

7771292[/snapback]

bare en ting jeg lurer på: hvor får du det fra at vanlig skruf er sterkere enn andre snus merker? over alt hvor jeg har sjekka står det ingenting om hvor sterk den er... bare hvor mange % sterkere skruf stark er..

når jeg testa skruf første gang for lenge siden(mens jeg fortsatt kjente det sparka fra med en prell) så virka ikke den noe annerledes enn general for meg.

vil gjerne se kilder på nicotin innhold i vanlig skruf :)

Lenke til kommentar
Kan ikke vente til å komme meg på bussen og prøve den nyinnkjøpte Nick & Johnny :D  *Glede seg*  Håpe den er like bra som dere sier da :)

7773876[/snapback]

Porsjon eller løs?

 

Jeg har funnet ut at jeg liker Skruf skikkelig godt nå. Går mye mer i Skruf enn det går i General, Onyx og Nick (and Johnny).

For all del, alle er gode snuser, men Skruf er nok favoritten.

 

Hva syns dere om Skruf vs. Onyx/Nick (and Johnny)?

Lenke til kommentar
Hva syns dere om Skruf vs. Onyx/Nick (and Johnny)?

7774857[/snapback]

 

 

Skruf: Jeg syntes den lukter dritt. Men er god under leppa.

Onyx: Lukter god og er OK sterk, men litt for salt for min del.

Nick (and Johnny): Sterk, smaker og lukter godt. Men renner for mye.

 

Ser på alle som helt greie. Men måtte jeg velge så hadde det nok blitt Skruf.

Lenke til kommentar
General + pulverkaffe

 

Kan dette være noe? :p Ta morgenprellen og kaffekoppen i et, jeg lempa akkurat en småfeit klype kaffepulver i generalen, syns det satt en fin smak på det hele jeg...

7775995[/snapback]

For meg høres det ut som en dårlig idé, men så liker ikke jeg kaffe så godt heller da. Men funker det for deg, så er det jo det som teller ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...