Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ute etter en løs snus som holder lenge i leppa uten den begynner å renne. Begynner å se meg lei av Generalen, lurte på om grovsnusen kan være noe.

Noen som har forslag?

7767913[/snapback]

 

Grovsnus holder veldig bra. Samme med Ettan og Skruf. Men styr unna RL, renner som om det var vann.

 

Det er vel sånn ca. 40% mer nikotin i N&J. Tror folk i denne tråden kom fra til at den var sterkere enn Skruf Stark.

 

Og til du som ble kvalm av N&J, antagelig sikkert fordi du ikke er vant til såpass mye nikotin. :)

Lenke til kommentar
Snus er lol, hvorfor er det så digg å ha en kladd med jord under leppa? hehe

7768450[/snapback]

 

Det er jo smak og behag det! Har du først blitt vandt til snus, så syns du det er veldig godt, uansett om du er avhengig eller ikke.. Jeg personlig har snuset gjevnt i snart 7-8 måneder, og har enda ikke blitt avhengig.. =)

Lenke til kommentar
Jeg er ute etter en løs snus som holder lenge i leppa uten den begynner å renne. Begynner å se meg lei av Generalen, lurte på om grovsnusen kan være noe.

Noen som har forslag?

7767913[/snapback]

Det er vel sånn ca. 40% mer nikotin i N&J. Tror folk i denne tråden kom fra til at den var sterkere enn Skruf Stark.

7768303[/snapback]

Feil, vi kom frem til at den var omtrent like sterk som vanlig Skruf. Jeg postet et regnestykke en del sider tilbake i tråden som beviser at det er sånn. Med info hentet fra diverse snussider ;)

Lenke til kommentar
Snus er lol, hvorfor er det så digg å ha en kladd med jord under leppa? hehe

7768450[/snapback]

Sjøgren, ja. Tenkte jeg det ikke. Du og den kladden med jord sniker dere inn hvor enn vi er. Men hvorfor det er digg tror jeg at jeg har svart deg på så utrolig mange ganger før, at jeg ikke orker å svare igjen :)

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar

Eneste som er godt etter en stund med snusing er altså å slutte å ville ha snus? Altså ta en prell for å ikke ha lyst på en? Leser jo flere steder her at folk får mindre og mindre effekt etterhvert og bare tar en prell pga avhengighet. Og den prellen gjør så du mister det suget. Virker jo en smule spesielt. Er vel ikke så digg å ta noe bare for å slippe å suget etter det, i motsetning til å ikke ta det over en lang peridoe og da miste det suget?

Lenke til kommentar
Eneste som er godt etter en stund med snusing er altså å slutte å ville ha snus? Altså ta en prell for å ikke ha lyst på en? Leser jo flere steder her at folk får mindre og mindre effekt etterhvert og bare tar en prell pga avhengighet. Og den prellen gjør så du mister det suget.  Virker jo en smule spesielt. Er vel ikke så digg å ta noe bare for å slippe å suget etter det, i motsetning til å ikke ta det over en lang peridoe og da miste det suget?

7768631[/snapback]

Forsåvidt stemmer det, som jeg og har sagt tidligere at det gjør. Men når suget er der, og du tar en prell så blir man avslappet. Og den følelsen er også god. Men jeg må si, det var mye bedre i starten, når jeg fikk effekt av hver prell. Men nå må jeg opp på ganske mye tyngre skyts for å kjenne noe, og i tillegg ha brukt rødfis en stund. Men det er godt når man kjenner det. Utenom det er det egentlig bare å mette sulten etter nikotin!

Lenke til kommentar
Snus er lol, hvorfor er det så digg å ha en kladd med jord under leppa? hehe

7768450[/snapback]

 

Jeg baker meg en pris når jeg føler meg trist i de fleste tilfeller. Ellers føler jeg meg litt avhengig nå. Snuset i 2 år nå - neida ikke så lenge. men det er godt og som akakulings skriver - man blir avslappet av den.. :)

Lenke til kommentar
Eneste som er godt etter en stund med snusing er altså å slutte å ville ha snus? Altså ta en prell for å ikke ha lyst på en? Leser jo flere steder her at folk får mindre og mindre effekt etterhvert og bare tar en prell pga avhengighet. Og den prellen gjør så du mister det suget.  Virker jo en smule spesielt. Er vel ikke så digg å ta noe bare for å slippe å suget etter det, i motsetning til å ikke ta det over en lang peridoe og da miste det suget?

7768631[/snapback]

Hvorfor kommer du egentlig inn her og poster sånt? Har du lite å gjør på? Forstår ikke vitsen i å poste sånn dritt, for å provosere andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Eneste som er godt etter en stund med snusing er altså å slutte å ville ha snus? Altså ta en prell for å ikke ha lyst på en? Leser jo flere steder her at folk får mindre og mindre effekt etterhvert og bare tar en prell pga avhengighet. Og den prellen gjør så du mister det suget.  Virker jo en smule spesielt. Er vel ikke så digg å ta noe bare for å slippe å suget etter det, i motsetning til å ikke ta det over en lang peridoe og da miste det suget?

7768631[/snapback]

Hvorfor kommer du egentlig inn her og poster sånt? Har du lite å gjør på? Forstår ikke vitsen i å poste sånn dritt, for å provosere andre.

7770716[/snapback]

 

Hva pokker er det du prater om Mortos? Dette er en diskusjons tråd! Ikke en tråd som kun er ment for poster som "Skruf er så digg! :dribble: " "Sitter med en oppi nå! :D " osv. Folk må da få komme med innskudd til diskusjon?

Lenke til kommentar
Snus er lol, hvorfor er det så digg å ha en kladd med jord under leppa? hehe

7768450[/snapback]

 

Det er jo smak og behag det! Har du først blitt vandt til snus, så syns du det er veldig godt, uansett om du er avhengig eller ikke.. Jeg personlig har snuset gjevnt i snart 7-8 måneder, og har enda ikke blitt avhengig.. =)

7768556[/snapback]

hvorfor gjør du det da? vil du bli avhengig? det er tullete, selvom snues er godt før også. Det blir elleve ganger så avslappende når man er det.

 

og 7-8 måneder er ganske lang tid. er du sikker på at du ikke er det ennå? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hvor mye sterkere er Skruf Stark? Er det det sterkeste man får tak i?

Det er nemlig 3 bokser på vei i posten .-)

7770784[/snapback]

nick & jonny er sterkere. men bare litt. så er ikke noe viktig. Alle de sterke er nesten like sterke, så hvis du skal snuse noe som er sterkt, er det ikke så viktig hvilken som er den sterkeste :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...