Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min første gang var vel fordi jeg ble overtalt av venner..

Jeg ble faktisk ikke så kvalm ettersom vi var ute, så jeg svelgte ikke en dritt.

Jeg var egentlig ganske skeptisk til å begynne, men igjen var det gruppepresset som fikk meg til å ta en nå og da. Den dag i dag er jeg ikke så veldig aktiv snuser, men bruker det av og til når jeg gamer, det er ikke sånn at jeg bruker alle penga mine på snus fordi jeg kjøper bare en pakke nå og da når jeg har litt penger til overs, og de varer utrolig lenge når de er i mine hender :!:

Lenke til kommentar
Prøvde General Onyx i dag, ikke spessielt imponert over smaken...

Boksen var feeeet, posene var lina opp som perler på en snor, men det var ikke akkurat den beste snusen jeg har vert borti :thumbdown:

Noen andre som har noen meninger om onyxen?

7759013[/snapback]

 

 

den smaker jo godteri :D er jeg godtesjuk en dag er det inn med en onyx <33 rett å slett deilig smak :D:dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Faen... synd at det skal være så jævla vanskelig å holde seg unna snusen. Blir rett og slett deprimert, irritabel og helt uberegnelig når jeg ikke får snus.

 

Helt jævlig.

7766165[/snapback]

Er de første dagene som er værst. Har man god nok grunn til å holde seg unna snusen så går det greit ;)

Lenke til kommentar
skjønner det. Men har vært avhengig av nikotin i rundtom tre år, og det er jæklig når man ikke har nikotinet å "støtte seg på".

 

Tror jeg må finne på noe drastisk for å kutte avhengigheten.

7766186[/snapback]

 

Tips: Gjør noe som engasjerer deg. Spill CS ellerno. Det værste er jo når du sitter å tenker på snus. :)

Lenke til kommentar
skjønner det. Men har vært avhengig av nikotin i rundtom tre år, og det er jæklig når man ikke har nikotinet å "støtte seg på".

 

Tror jeg må finne på noe drastisk for å kutte avhengigheten.

7766186[/snapback]

Så du begynte når du var rundt 13? Det er jo ikke noen unnskyldning hvor lenge du har snusa. Pappa har røyka i 20 år og han slutter nå, går veldig fint for han! Gjør som DennisV sier og finn god motivasjon for å slutte. Hvis det er det du tenker på å gjøre da!

Lenke til kommentar
For å være ærlig så er jeg et svakt menneske, og jeg har heller ikke noe spesielt god grunn til å slutte.

 

:(

7766246[/snapback]

 

Fins jo mange gode grunner for å slutte for de fleste. Penger og helseskader f.eks. Men vis du ikke er motivert så kommer du ikke langt akkurat.

 

Men vis du ikke har noen grunn for å slutte, hvorfor slutte da? :p

Lenke til kommentar
Vel... ser enda mindre grunn i å fortsette snusingen\røykingen, siden det strengt tatt er unødvendig.

 

Men men... jeg skal gjøre så godt jeg kan. Kan poste tilbake om hvordan det går etterhvert.

7766260[/snapback]

Finn deg noe fint du kan spare penger til, og som du virkelig vil ha. Da har du motivasjon! Nemlig bruke pengene på noe annet enn tobakk!

Lenke til kommentar
jeg hadde offroaden min på skrivebordet når pappa kom inn i dag og begynte å snakke med meg. han merka det ikke selvom den var rett foran han.

7766429[/snapback]

Heldig med den. Jeg passer alltid på å sjekke at jeg ikke har snus liggende fremme når foreldrene mine er våkne. Dobbeltsjekker alltid pulten før jeg legger meg.

Lenke til kommentar

noen ganger har jeg hatt det under leppa imens de har kommet og snakket med meg. da har jeg sett vekk og en gang måtte jeg legge meg i sengen med hodet ned og si jeg var trøtt. gleder meg til 18 år.

Lenke til kommentar
noen ganger har jeg hatt det under leppa imens de har kommet og snakket med meg. da har jeg sett vekk og en gang måtte jeg legge meg i sengen med hodet ned og si jeg var trøtt. gleder meg til 18 år.

7766494[/snapback]

Jeg pleier aldri å ha løs når jeg vet at folka er hjemme. Med pose funker det phett. Da ser de ikke at jeg har det, og jeg kan prate med dem face2face uten at de ser det. "bare" et halvt år til ejg blir 18, gleder meg :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...