Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn, 4 snus igjen til jeg slutter. Hadde tenkt å ta de 4 siste i dag, også slutte.

 

Så lykke til med snusinga folkens, kommer til å savne det :cry:

7760996[/snapback]

 

Oi det var raskt på. Hva fikk deg til å bestemme deg for å slutte a? og hvilken snus er den siste?

 

Lykke til btw :)

Lenke til kommentar
Hva var det som drev dere til å prøve snus for første gang, og så utvikle en avhengighet til det? Ser ikke fristende ut å snuse.

7760701[/snapback]

Smaken og den følelsen. Første gangen er jo som alle vet ikke god, men så kommer de neste gangene. Man blir litt svimmel og føler seg avslappet. Så blir det jo til at man prøver flere ganger da, bommer av venner som snuser. Og så kjøper man seg en boks til slutt. Så kjøper man en til. Og en til. Og en til. Så sitter man der, og klarer seg nesten ikke uten snus. Og den følelsen man kjente da man begynte er borte, for man har blitt vant med nikotinet. Eneste som driver, meg ihvertfall, nå er å slippe unna suget etter snus. Og det er godt med en prell når det suget er stort.

7760715[/snapback]

Hvordan kan du si at smaken driver deg når du selv sier at det ikke smaker godt første gangen? Er det godt med ting som ikke er godt?

Lenke til kommentar
Hvordan kan du si at smaken driver deg når du selv sier at det ikke smaker godt første gangen? Er det godt med ting som ikke er godt?

7762178[/snapback]

Smaken er god, det er ettervirkningene som ikke er gode. Aka nikotinsjokket. Man blir kvalm, svetter og helt blek. Men så, de neste gangene, da har man blitt mer vant med nikotinet, og man får ikke samme reaksjon lenger. Og det er da man får både smak og følelse. Altså, som sagt tidligere, man blir avslappet.

Lenke til kommentar
Ok, da må jeg omforumlere meg litt:

Hvordan kan du si at følelsen driver deg når du selv sier at det ikke er noen god følelse første gangen? Er det godt med en ikke-god følelse.

Det var jo spørsmål om hva som drev dere første gangen.

7763079[/snapback]

Første gangen måtte jeg jo nesten bare prøve, hadde jo aldri prøvd det før, og ble pusha litt også. Andre gangene ble jeg jo og litt pusha, og du kjenner meg, når jeg blir bedt om å gjøre noe, så gjør jeg det nesten alltid :!: Og da ble jo følelsen bedre enn første gangen, mye bedre!

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Ok, da må jeg omforumlere meg litt:

Hvordan kan du si at følelsen driver deg når du selv sier at det ikke er noen god følelse første gangen? Er det godt med en ikke-god følelse.

Det var jo spørsmål om hva som drev dere første gangen.

7763079[/snapback]

Ja, det var dette jeg tenkte på. Har hørt mange snusere si "nei, første gangen er jævlig, men etterhvert blir det bedre". Det må være andre impulser med i bildet. Press, kul-faktoren og så videre...

Lenke til kommentar

Ok, da har jeg gitt opp snus helt.

Satte faktisk fra meg mine to siste bokser på vei til Coloseum igår. Nesen fulle begge to. Så, da er det bare å titte på en søppelkasse i Bogstadveien hvis noen er keen etter gratis-snus.

Fant ut at det ikke var verdt det lengre. Kjærste som ikke likte det, holde det hemmelig for foreldre, venner som klagde og penger som gikk.

Lenke til kommentar
Ok, da har jeg gitt opp snus helt.

Satte faktisk fra meg mine to siste bokser på vei til Coloseum igår. Nesen fulle begge to. Så, da er det bare å titte på en søppelkasse i Bogstadveien hvis noen er keen etter gratis-snus.

Fant ut at det ikke var verdt det lengre. Kjærste som ikke likte det, holde det hemmelig for foreldre, venner som klagde og penger som gikk.

7764589[/snapback]

Da er vi 2.. tok ut min siste for time sia. Gruer meg til morgendagen :cry:

Lenke til kommentar

La oss snakke om hvordan vi startet og hvorfor..

 

Jeg ble tillbudt. Jeg gjorde det fordi jeg bare ikke ville vere en slik som ikke turte, bare vise at jeg ikke vere en sånn mamma-gutt. Men det smakte jo dritt syntes jeg. Så jeg konkluderte med at de gjorde det for å vere tøffe.

 

Men senere husker jeg ikke hva det gikk av meg, men jeg hørte at catch lakris var så dødsgod osv. Så jeg begynte med å bare få den. så kjøpte jeg en boks. og plutselig en til... og skruf... og skruff tranber også var jeg avhengig :|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...