Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Og det er yippi at du ikke klarte å slutte? :\

7756759[/snapback]

hehe Slutta og greide meg i månedsvis men hadde lyst til og begynne!! ehhe d er litt nam + jeg begynte og røyke og alt er bedre enn og røyke!

7757326[/snapback]

Hmm, nettopp fylt 15, og allerede sluttet å røyke en gang? Slutt helt med alt du! Hvertfall til kroppen din er ferdig med å utvikle seg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bir og rastløs. Hvis jeg er på skolen og ikke har snus og blir rastløs, så er det mange som tar den sjansen. Ber de meg gjøre et eller annet drit så er de nesten garantert å få se at jeg gjør det :p Blir som om jeg hadde spist masse sukker, av en eller annen grunn. Noen som vet hvorfor? :hmm:

Lenke til kommentar
Prøvde General Onyx i dag, ikke spessielt imponert over smaken...

Boksen var feeeet, posene var lina opp som perler på en snor, men det var ikke akkurat den beste snusen jeg har vert borti :thumbdown:

Noen andre som har noen meninger om onyxen?

7759013[/snapback]

En gjennomsnittlig snus syns nå jeg.

Lenke til kommentar
Prøvde General Onyx i dag, ikke spessielt imponert over smaken...

Boksen var feeeet, posene var lina opp som perler på en snor, men det var ikke akkurat den beste snusen jeg har vert borti :thumbdown:

Noen andre som har noen meninger om onyxen?

7759013[/snapback]

En gjennomsnittlig snus syns nå jeg.

7759186[/snapback]

 

fy flate...den er ikke så veldig god...en sns som ligger noe under middels.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hmm, jeg synest nå det er en de bedre når det kommer til bleie snus. Sitter med en under leppa nå og liker den godt.

Fin boks, bra at det er svarte bleier. Synest det er stygt med brune bleier. Smaken er helt ok, og så er den jo sterk da. 11mg nikotin i forhold til de andre som ligger på 7 eller noe sånt.

 

Jaja, im going sleep ftw now :)

Lenke til kommentar

Hmm, jeg synest nå det er en av de bedre når det kommer til bleie snus. Sitter med en under leppa nå og liker den godt.

Fin boks, bra at det er svarte bleier. Synest det er stygt med brune bleier. Smaken er helt ok, og så er den jo sterk da. 11mg nikotin i forhold til de andre som ligger på 7 eller noe sånt.

 

Jaja, im going sleep ftw now :)

Lenke til kommentar
Hmm, jeg synest nå det er en av de bedre når det kommer til bleie snus. Sitter med en under leppa nå og liker den godt.

Fin boks, bra at det er svarte bleier. Synest det er stygt med brune bleier. Smaken er helt ok, og så er den jo sterk da. 11mg nikotin i forhold til de andre som ligger på 7 eller noe sånt.

 

Jaja, im going sleep ftw now :)

7759825[/snapback]

Er vel det samme hvordan posene ser ut? Skal jo ikke akkurat se noe særlig på dem. Er Onyx like sterk som Skruf altså? Det visste jeg ikke.

Lenke til kommentar
Hva var det som drev dere til å prøve snus for første gang, og så utvikle en avhengighet til det? Ser ikke fristende ut å snuse.

7760701[/snapback]

Smaken og den følelsen. Første gangen er jo som alle vet ikke god, men så kommer de neste gangene. Man blir litt svimmel og føler seg avslappet. Så blir det jo til at man prøver flere ganger da, bommer av venner som snuser. Og så kjøper man seg en boks til slutt. Så kjøper man en til. Og en til. Og en til. Så sitter man der, og klarer seg nesten ikke uten snus. Og den følelsen man kjente da man begynte er borte, for man har blitt vant med nikotinet. Eneste som driver, meg ihvertfall, nå er å slippe unna suget etter snus. Og det er godt med en prell når det suget er stort.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...