Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alene baker jeg de så store som leppa tillater, har ikke noe problem med at snusen begynner å renne fort. Er det fine fruer i nærheten pleier jeg å bake mindre og flatere preller, men da får jeg problemer med at den renner fort. Samme gjelder forsåvidt også med porsjon. Porsjon er no tull med mindre man sitter et sted uten søppelkasse.

Lenke til kommentar

Hvis det er jenter i nærheten så snuser jeg som regel ikke. Hvis det bare er "venne" jenter så baker jeg opp en feit en, men hvis det er ukjente jenter eller jenter jeg er interessert i så gidder jeg ikke. Snus er for de fleste jenter turn-off :p

Lenke til kommentar

har ikke lest hele tråden så vet ikke om det er tatt opp, men hva synes folket om General Onyx? Kjøpte meg en boks i sted for å teste den ut og synes den var god :D Merker ikke kjempe stor forskjell fra General Portion, men litt. Ellers så er boksen snasen da :thumbup:

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

En venn av meg sier at det var/er glasskrystaller i snus, han andre påstår at det var glasskrystaller i det, men nå er det sukkerkrystaller. Og den tredje påstår at det er aldri har vært glasskrystaller i det, men kun sukkerkrystaller. Nå er jeg meget uvitende om saken, å lurer på hvem som har rett. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...