cheeplix Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Ja, det smaker ganske godt, men effektmessig ligger det vel på samme nivå som kattepiss. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Ja, det smaker ganske godt, men effektmessig ligger det vel på samme nivå som kattepiss. 5806287[/snapback] Godt poeng. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg pleier å bli ganske svimmel av kattepiss jeg da.. Lenke til kommentar
ole Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg tar ganske små snuser, jeg synes ikke at det er noe godt med store som renner osv. Tar alle store snuser eller er det mange som tar små også? Hehe Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hvis jeg er blandt folk så pleier jeg å begrense hvor stor jeg baker så jeg ikke ser helt idiot ut Men når jeg sitter aleine pleier jeg å bake så stor som jeg synes er behagelig. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 alene baker jeg de så store som leppa tillater, har ikke noe problem med at snusen begynner å renne fort. Er det fine fruer i nærheten pleier jeg å bake mindre og flatere preller, men da får jeg problemer med at den renner fort. Samme gjelder forsåvidt også med porsjon. Porsjon er no tull med mindre man sitter et sted uten søppelkasse. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hvis det er jenter i nærheten så snuser jeg som regel ikke. Hvis det bare er "venne" jenter så baker jeg opp en feit en, men hvis det er ukjente jenter eller jenter jeg er interessert i så gidder jeg ikke. Snus er for de fleste jenter turn-off Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 I militæret har jeg den fordelen at prosenten av hunnkjønn er svært lav. Derfor blir prisene ganske store. Stor forskjell på den daglige pris, og den jeg tar på byen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) har ikke lest hele tråden så vet ikke om det er tatt opp, men hva synes folket om General Onyx? Kjøpte meg en boks i sted for å teste den ut og synes den var god Merker ikke kjempe stor forskjell fra General Portion, men litt. Ellers så er boksen snasen da Endret 25. mars 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Kva med moccasnus? Er det godt? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Kva med moccasnus? Er det godt? 5814052[/snapback] Prøvd Mocca med sånn Anis (Doc smak) , og den var helt forferdelig! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Eg har ikkje prøvd den, kun lukta på den. Synst lukta var jævlig god. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Baker som regel svære som faen. Men blandt jenter og familie baker jeg litt mindre for å se litt mindre mongis ut. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Smakte Røda Lacket large portion igår, og tbh så smakte den ikke en himla dritt. Takke seg til Gøteborgs Rapè! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg har slutta med snus og røyk, holdt meg to uker. Hender jeg tar en røyk når jeg er ute å drikker iblandt. Grunnen til jeg slutta var økonomisk. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 En venn av meg sier at det var/er glasskrystaller i snus, han andre påstår at det var glasskrystaller i det, men nå er det sukkerkrystaller. Og den tredje påstår at det er aldri har vært glasskrystaller i det, men kun sukkerkrystaller. Nå er jeg meget uvitende om saken, å lurer på hvem som har rett. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Prøv saltkrystaler så er du på riktig vei Mener det var grovt havsalt som de hadde knust. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Prøv saltkrystaler så er du på riktig vei Mener det var grovt havsalt som de hadde knust. 5817411[/snapback] Grunnen til at folk trodde det var glass var fordi disse store saltkrystallene så ut som glass, og ergo myten oppsto... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Kjøpte en boks gøteborgs rape white portion istad, smaker den skog, eller er det bare meg? Gran, for å være helt nøyaktig... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Synes det jeg også KompleX. Smaker godt. Nå bruker jeg Grovsnus. Digg den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg