Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jobb er oppskrytt, hvorfor ikke tjene penger på andre måter?(poker)

Får inn 5 bokser general løs i morgen :dribble:  :love:

7752510[/snapback]

Hvorfor ikke bare snylte på muttern å fattern? ^^

Kan tenke meg mye av stipendpenga går til snus? :b

Endret av Mortos
Lenke til kommentar

En i klassen solgte meg 5 snus bokser 150,- ergo, 1 boks for 25,- Han fant ut at han kunne tjene penger på det og selger nå får 37,5,-

Solgte selv unna et par av de jeg kjøpte og tjente nok penger til å kjøpe en boks. Da kan man tenke seg hvor mye man tjener på å selge et tårn for kanskje 10,- mer enn man har kjøpt det får. 100,- per tårn, og vips så har man fått 2 bokser gratis

Lenke til kommentar

mhm , en venn kjøpte 3 tårn og solgte hver boks for 60kr (i begynnelsen) han tjente ihvertfall 600spenn trur jeg.

han fant en 500-lapp i sverige, og en uke etterpå så fant jeg ut at den 500-lappn var en annen venn av meg sin :D rart det der, han som fant den og han som eide den går i samme klasse.

Lenke til kommentar

Hehe ! Ingenting slår jobb, men må si jeg hater folk som får stipend. JObber ca 100 timer i mnd i tillegg til vgs. Får vel en 7000 i mnd, så kommer de i klassen, fyller ut ett kjema og får 24000 kr. Helvette. Er ikke akkuratt fattig de heller da, jeg får ingenting av mamma og de. Vi klarer oss ganske bra, men jeg får ingenting utenom mat og sånne ting liksom..

Lenke til kommentar
hvorfor ikke snuse på kinoen?? :D

7752515[/snapback]

Fordi han ikke har penger, og må velge mellom kino eller snus ;)

7752530[/snapback]

Blir vel kino, blir mobba fordi alle penga mine går te snus, og at je er lite sosial, men vi er vel ca 15-20 stk som ske med buss, så er vel noen der som har snus.. :D Men faen, er like før jeg flyr på veggene her nå.. :wallbash:

 

Edit: Weeeee.... fikk 100 kr av mutter nå, te godis og brus te kinoen, da har je råd te snus.. :D

Endret av Mr_Berg
Lenke til kommentar
Jeg begynner å tenkte på meningsløsheten med det da  :wow:

dere høres gangske desperate ut og avhengige. og setter ett litt hyggelig lys på det.

 

Men det gjør jeg og da  :(

7753445[/snapback]

 

Er også veldig avhengi av snus. Men sosiale ting som Kino kommer helt klart foran. Er jo bare å lær å kontrolere hvor mye snus, man skal snuse daglig. Jeg greier det iværtfall (nesten da :whistle: ).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...