Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anmeldelse av N&J løs:

 

(Hvordan legger jeg inn bilde her? :hmm: )

 

Nick and Johnny løs:

N&J er en ganske ny snus. Hørte om den fra en kamerat som likte den veldig godt. Førsteintrykket av denne snusen var veldig bra. En av de tøffeste boksene jeg har sett, så jeg så veldig fram til det her

 

Lukt og bakbarhet: N&J lukter veldig godt, lukter litt mint\tobakk. En glede å lukte på denne snusen. Snusen var også utrolig lett å bake. Litt i samme gren som RL, bare ikke like bløt. Rant heller ikke like mye som RL når du putter den oppi leppa.

 

Smak: Denne snusen traff blink på smak, smaker utrooolig godt til å være en løs snus. Til vanlig så pleier jeg ikke være noe stor fan av smaksatt snus, men N&J var en glede!

 

Styrke: Denne snusen er det futt i. Vil si at den kan måle seg med skruf, fikk et bra nikotin kick av den her.

 

Konklusjon: N&J falt veldig i smak hos meg. Er vel en snus for de mer erfarne snuserne, pga at den er så sterk. Men, kan også være noe for nybegynnere som har lyst på en snus med futt i, pga den er så lett å bake.

 

Lukt og bakbarhet: 8

Smak: 9

Førsteintrykk: 10

Styrke: 9

Overall: 9

Lenke til kommentar

Bra anmeldelse Mortos :thumbup:

 

 

Det er veldig mye nybegynner spørsmål her nå. F.eks om den og den snusen er god og prisen osv. Kan dere ikke heller bare prøve snusen? Er bedre det, enn å spørre rundt om alle merkene. Men vis Hylo gidder, så får vi samlet en god del flere anmeldelser på førstesiden. Slik at dere kan lese der, før dere spør. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...