Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Forstår dessuten ikek hva som er så farlig med at treneren vet det. Så lenge du ikke spiller på velødig høyt nivå så bryr de seg vel ikke? Mine trenere pleide bare å bomme fra meg.

7737547[/snapback]

Hvis treneren forteller det til foreldrene og de blir sure så er det jo litt farlig. Men utenom det så er det jo null stress egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Hater folk som legger seg oppi andres buisness. Hadde trenern min gjort det om foreldrene mine ikke hadde visst om det, hadde jeg kjeftet han huden full.

Lenke til kommentar
Kjøper selv jeg.. Det ligger en pakkis sjappe borte med fløyen. Bensinstasjonen med busstasjonen er drevet av utlendinger som sleger til alle. Får også kjøpt uten problemer på de fleste seven eleven i byn.

 

Er forresten 17 år.

7737502[/snapback]

Hvilken bensinstasjon med Bystasjonen? :hmm:

Takk for gode svar forresten :)

Lenke til kommentar

Jeg snuffet i dag!

Vet ikke om Hylo gidder å legge en snuffanmeldelse i første post, men here it comes:

 

En pakke Ozona PRESIDENT koster 26 kroner i tobakksjappa vis-a-vis Sæland i Sandnes. Den er laget i skinnende metall (sexy!) og er på størrelse med en 1-lighter.

 

Den har en hygienisk åpne-lukkemekanisme så du kan tømme pulveret ut uten å søle.

 

Pulveret er brunt og VELDIG finkornet. Smaker friskt av menthol.

 

Jeg la en liten haug med pulver på hånbaken, og holdt den opp mot nesa. Klemte igjen et nesebor og dro inn gjennom det andre.

Første gangen tok jeg en veldig liten haug. Det var ikke nok. Så jeg prøvde en gang til. Og enda en. Kjente ingenting i hodet. Bare at det svei endel i nesen og oppover. Merk at jeg har snust en stund, og faktisk hadde en skruf i kjeften da eksperimentet foregikk. Nybegynnere vil nok merke det.

 

Etterhvert kjentes det som om jeg hadde ei diger buse. Nesa rant litt, og det som kom ut hadde pulverkorn i seg.

Mentholen gir en frisk "smak" om jeg kan kalle det det. Og luftveiene blir nokså åpne for en stund, før den busa kommer.

 

26 kr er en ålreit pris. Overraskende lite for dette produktet.

Hvis du vil drite deg ut foran alle vennene dine og la folk tro at du sniffer kokain, så er dette et godt valg.

 

Var litt nervøs da jeg tok den første sniffen. Har nemlig nettopp sett Pulp Fiction! Og dere vet jo hvordan det gikk med Mia. Nå var det riktignok sterkere saker hun brukte, da.

 

Jeg gjorde det rett utenfor politistasjonen :-D

De gutta har sikkert aldri hørt om snuff før, så jeg tok en kjempesjangse. Men det var der jeg hadde parkert bilen, og jeg gadd ikke vente til jeg kom hjem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...