3raz3r Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Forstår dessuten ikek hva som er så farlig med at treneren vet det. Så lenge du ikke spiller på velødig høyt nivå så bryr de seg vel ikke? Mine trenere pleide bare å bomme fra meg. 7737547[/snapback] Hvis treneren forteller det til foreldrene og de blir sure så er det jo litt farlig. Men utenom det så er det jo null stress egentlig. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hvorfor skulle treneren din sagt det til foreldrene dine uansett? Han tjener jo ingen ting på det. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hvorfor skulle treneren din sagt det til foreldrene dine uansett? Han tjener jo ingen ting på det. 7737852[/snapback] Trenern kan mene at det går utover formen. Og for å stoppe det, så er det jo bare å fortelle foreldra. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hater folk som legger seg oppi andres buisness. Hadde trenern min gjort det om foreldrene mine ikke hadde visst om det, hadde jeg kjeftet han huden full. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Får kjøpt mange steder jeg oxo, bl.a. mange forskjellige steder i oslo. Edit: Snask, deli de luca og 7 eleven og div. "pakkis" sjapper 7737537[/snapback] hvor gammel er du? hehe, må bare vite om jeg skal prøve meg på deli eller 7 eleven snart. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Får lett kjøpt på seven eleven i byn hvertfall.. Men du må vel spille fotball på ett ganske seriøst lag hvis treneren mener at snus går så mye utover formen at han ønsker å fortelle det til foreldnrene? Ingen av mine trenere hadde gjort det uansett og jeg har spillt Gutter elite i 2 år. Lenke til kommentar
Guff Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kjøper selv jeg.. Det ligger en pakkis sjappe borte med fløyen. Bensinstasjonen med busstasjonen er drevet av utlendinger som sleger til alle. Får også kjøpt uten problemer på de fleste seven eleven i byn. Er forresten 17 år. 7737502[/snapback] Hvilken bensinstasjon med Bystasjonen? Takk for gode svar forresten Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hvis du har togstasjonen og bensinstasjonen så ligger buss stasjonen midt i mellom. Altså retning SATS og vitensenteret. Rett over gaten for bystasjonen ligger den. Hydro Texaco eller noe. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 hvor gammel er du? hehe, må bare vite om jeg skal prøve meg på deli eller 7 eleven snart. 7738164[/snapback] han er 17 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg snuffet i dag! Vet ikke om Hylo gidder å legge en snuffanmeldelse i første post, men here it comes: En pakke Ozona PRESIDENT koster 26 kroner i tobakksjappa vis-a-vis Sæland i Sandnes. Den er laget i skinnende metall (sexy!) og er på størrelse med en 1-lighter. Den har en hygienisk åpne-lukkemekanisme så du kan tømme pulveret ut uten å søle. Pulveret er brunt og VELDIG finkornet. Smaker friskt av menthol. Jeg la en liten haug med pulver på hånbaken, og holdt den opp mot nesa. Klemte igjen et nesebor og dro inn gjennom det andre. Første gangen tok jeg en veldig liten haug. Det var ikke nok. Så jeg prøvde en gang til. Og enda en. Kjente ingenting i hodet. Bare at det svei endel i nesen og oppover. Merk at jeg har snust en stund, og faktisk hadde en skruf i kjeften da eksperimentet foregikk. Nybegynnere vil nok merke det. Etterhvert kjentes det som om jeg hadde ei diger buse. Nesa rant litt, og det som kom ut hadde pulverkorn i seg. Mentholen gir en frisk "smak" om jeg kan kalle det det. Og luftveiene blir nokså åpne for en stund, før den busa kommer. 26 kr er en ålreit pris. Overraskende lite for dette produktet. Hvis du vil drite deg ut foran alle vennene dine og la folk tro at du sniffer kokain, så er dette et godt valg. Var litt nervøs da jeg tok den første sniffen. Har nemlig nettopp sett Pulp Fiction! Og dere vet jo hvordan det gikk med Mia. Nå var det riktignok sterkere saker hun brukte, da. Jeg gjorde det rett utenfor politistasjonen :-D De gutta har sikkert aldri hørt om snuff før, så jeg tok en kjempesjangse. Men det var der jeg hadde parkert bilen, og jeg gadd ikke vente til jeg kom hjem. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har også en boks med de derre greiene. Jeg måtte sniffe en feit en, og dele på begge neseborene mine.. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Noen som har prøvd å sniffe snus da? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Noen som har prøvd å sniffe snus da? 7740172[/snapback] Jeg har prøvd å blande snuff og snus. Det svei litt i nesa da ja Lenke til kommentar
Intern Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Haha, tviler ikke på at snus i nesa river rimelig godt, nei! ^^ Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 nei. men skal prøve... hvem snus syns derre er best? har noen av derre prøvd oliver twist? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 "Derre"? Mener du da, "Dere"? Snuser kun General jeg...orker ikke å prøve alle forskjellige typer, da en kan være så god ;o) Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 det er ikke snus... men jeg er jævlig trøtt... sorry Lenke til kommentar
Intern Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hva er ikke snus? General? Lenke til kommentar
Guff Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Mye koster en goteborgs rape på en bensinastasjon sånn ca.? Og hvordan uttales det? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Uttales jøtebor rapE hvs du skjønte...det skrives Gøteborg Rapè Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg