Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
helt enig med deg gi han sikkerlig bank

7736606[/snapback]

Jeg mente det jo ikke da. For å være helt seriøs, prat med han. Spør hvorfor han sa det, kan jo hende det bare glapp ut av han. Sånt som skjer det. Hvis han med vilje sa til treneren at du snuser, så kan du vurdere å banke han :p

Lenke til kommentar
enig med 3raz3r, snakk med andreas først

 

bare ikke andreas sier det om meg og  :hmm:

7736632[/snapback]

Hvis han sier til treneren at dere begge snuser, så trenger ikke det nødvendigvis være så farlig. Men sier treneren det videre til foreldrene deres, og de blir sure for det, så kan det være en idé og ta affære. Prat med han først, og forstår han ikke alvoret så bank det inn i han :D

Lenke til kommentar
noen her som har merka at man blir mer konsentret da man snuser . f.eks da man spiller cs eller spiller generelt?

7736824[/snapback]

 

Ja. Aldri CS uten snus.

 

Kjøpe snus snart, mmm.

7736919[/snapback]

 

 

helt enig og aldri xbox uten snus.

 

men innen e-sport blir ikke snus sett på som juks a?

Lenke til kommentar
jvor er du fra 3raz3r?? vet du hvem jeg er ...

jeg gikk med han hjemm fra skolen idag. jeg snusa, spør han meg om jeg snusa hver dag, jeg sa ja. så sa han at han skulle si det... jeg sa. si det du... på ironisk måte.. og at du er faen med dårlig venn vis ddu sier det..

7736697[/snapback]

Jeg vet nok ikke hvem du er, nei. Og det er nok liten vits i at jeg forteller hvor jeg bor, da du helt sikkert ikke vet hvor det er. Men hvis du er aldri så nysgjerrig så kan du sjekke ut profilen min ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...