Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Takker

 

Satser på at Hylo oppdaterer tråden i nærmeste tiden da.

 

Men jeg skal kanskje til sverige til helga, noen spesielle merker som man ikke får kjøpt i Norge å anbefale?

7730247[/snapback]

Denne er vel kanskje selvsagt, men skruf stark ;)

 

Skal til Tyskland med tyskklassen i april, og da skal vi kjøre buss gjennom Sverige og Danmark. Da kan dere vedde på at det blir snushamstring. Oh yes!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skruf sterk, også smakte jeg på en billigsnus fra søta bror, med whiskey smak, som het whiskey snus eller et eller anna whiskey merke.

Den var skikkelig god å bake egnentlig, og skikkelig god smak. Skal prøve å spore opp navnet jeg.

7730272[/snapback]

Whiskey probe? :hmm:

 

EDIT: Denne?

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Takker

 

Satser på at Hylo oppdaterer tråden i nærmeste tiden da.

 

Men jeg skal kanskje til sverige til helga, noen spesielle merker som man ikke får kjøpt i Norge å anbefale?

7730247[/snapback]

Denne er vel kanskje selvsagt, men skruf stark ;)

 

Skal til Tyskland med tyskklassen i april, og da skal vi kjøre buss gjennom Sverige og Danmark. Da kan dere vedde på at det blir snushamstring. Oh yes!

7730278[/snapback]

 

snushamstring ja det var jeg med på da jeg reiste til polen . da var det å kjøpe masse snus i sverige for så å ta med seg til polen og snuse som bare det

Lenke til kommentar
Skruf sterk, også smakte jeg på en billigsnus fra søta bror, med whiskey smak, som het whiskey snus eller et eller anna whiskey merke.

Den var skikkelig god å bake egnentlig, og skikkelig god smak. Skal prøve å spore opp navnet jeg.

7730272[/snapback]

Whiskey probe? :hmm:

 

EDIT: Denne?

7730286[/snapback]

 

Der traff du spikeren på hodet, men den var ikke så billig som jeg trodde, men men. Samme det egentlig

 

Edit: Jo den var jo egentlig det.

Endret av prellmaster3000
Lenke til kommentar

Folk importerer Stark daglig her nesten (går ferje til sverige her hver dag) så blir ikke så mye av det, men et tårn ihvertfall.

 

Skal teste denne whiskey snusen. Tenker jeg kommer til å kjøpe mange forskjellige ukjente snus merker, bare for å teste de. Veit jo aldri om man plutselig kommer over drømme snusen.

Lenke til kommentar
hva er d med folk som skal hamstre den i sverige da da? :p  Bedre som løs enn i porsjon? eller er det akkurat samme greia?

7730506[/snapback]

For det første så er det vel egentlig ikke lov til å selge Skruf Stark i Norge, pga for høyt nikotininnhold(tror jeg). Fåes vel bare kjøpt under disken hos enkelte så vidt jeg vet. For det andre er det mye billigere i Sverige! Liker du pose, så kjøper du pose. Liker du løs, så kjøper du løs.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...