Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er pm sendt til hylo, åfr satse på at han gidder å fikse den da.

 

Ettan er god å ha innimellom, blir fort lei av den egentlig.

7729897[/snapback]

Samme her. Redigerte litt på anmeldelsene, så de skulle ligne mer på de som allerede er i første posten. Håper han gidder å ordne det.

Lenke til kommentar
Har d noe å si hvor godt man merkern i forhold til hvor "skadelig" den er? :)  Alle vet hva jeg mener med skadelig, så ikke prøv dere ;)

7729999[/snapback]

Nikotin er jo en gift, så jeg ville anta at jo mer nikotin det er i en snus. Jo desto farligere er den. Men er though bare en wild guess.

Lenke til kommentar

Dere som ikke har lov av foreldrene deres og snuser løst, er ikke det _SYKT_ stress? Pga fare for lukt / rester på klær og hender? Har ikke snust "regelmessig" mer en ca. 7 dager, og har til nå holdt meg til porsjon da jeg syns detter er veldig mye mer praktisk. Noen gode grunner for å begynne med løst? Det jeg snuser nå er foresten Catch White.., merker ikke så veldig mye når jeg bruker den lenger egnetlig :p

Lenke til kommentar

Da dropper jeg en anmeldelse av en av mine favoritter. Ikke akkurat min sterkeste side å skrive anmeldelser, men får håpe det holder :cool:

 

Sikkert et par leifer her og der, skal rette på de når jeg ser de.

 

 

Lucky Strike

 

snus_can_seal.jpg

Etter veldig mye skryt av venner rundt omkring i nærområde av denne snusen, måtte jeg prøve den. Siden den lokalebensinstasjonen ikke solgte den, måtte jeg helt ned til byen for å skaffe den. Og det var utentvil vært det. Boksen må være den råeste på markedet, det er en snasen metal boks med stor "Lucky Strike" logo på toppen. Men slagordet " It's toasted" under.

Lukt: Lukter veldig godt, tobakks lukt. I motsettning til Skruf så brekker jeg meg ikke av lukten, jeg derimot må lukte enda mer.

 

Smak: Smaker det samme som den lukter, tobakk. Kanskje litt overkrydret, men ikke alt for merkbart.

 

Styrke/Nikotininnhold: Helt normalt med nikotin i den. Passer best til en vanlige snuseren, ikke helt for hardcore snuserne. Den trekker ikke ned som RL og trekker ikke opp som NJ.

 

Konklusjon: En veldig god snus, helt ok med nikotininnhold. Det som trekker veldig opp med denne snusen er smaken. Har den beste smaken etter min mening. Den kule metal boksen trekker også opp.

 

Terningkast: -5

Lenke til kommentar
Dere som ikke har lov av foreldrene deres og snuser løst, er ikke det _SYKT_ stress?  Pga fare for lukt / rester på klær og hender?  Har ikke snust "regelmessig" mer en ca. 7 dager, og har til nå holdt meg til porsjon da jeg syns detter er veldig mye mer praktisk.  Noen gode grunner for å begynne med løst?  Det jeg snuser nå er foresten Catch White.., merker ikke så veldig mye når jeg bruker den lenger egnetlig :p

7730072[/snapback]

Det er 0 stress for meg, bare bruker hodet. Gjemmer snusen der jeg vet de ikke finner den osv. Rester på klær blir det ikke så veldig mye av når man er en så dreven baker som meg :cool:

 

Vel, løs har både positive og negative sider. Posivite er at du kan velge størrelsen på prellen din selv, og ikke måtte holde deg til en pose som har samme str hver gang. Plus at en godt bakt prell kjenner mye bedre ut under leppa, synes jeg. Negativt er jo at det blir mye søl. Så da får du veie opp rundt løs vs. pose og se. Evt prøve begge deler et par uker hver og se hva du har likt best.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...