Mannen med ljåen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Favoritten min er Skruf Portion. Skruf Stark Portion og Offroad Stark Tranebær Portion er på vei i posten fra Sverige. Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 derre* men syns derre at skruf tranbær er god? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 derre* men syns derre at skruf tranbær er god? 7728615[/snapback] Det spørsmålet har du forsåvidt spurt om før, og tviler på at du vil få et annet svar av folk denne gangen. Se heller tilbake på svarene du fikk forrige gang. Men for å svare på hvilken snus jeg syns er best: General. Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 da skjønte jeg den, synes general, offroad og skruf sterk er gode, alle disse er løs. Også synes jeg jeg at montecristo er digg, som er porsjon. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 da skjønte jeg den, synes general, offroad og skruf sterk er gode, alle disse er løs. Også synes jeg jeg at montecristo er digg, som er porsjon. 7728632[/snapback] Ja, Offroad er god. Dumt jeg ødela den med altfor mye vann istad Skal ta en runde med hårtørkeren eller noe etterpå. Kanskje den blir litt tørrere igjen da. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Skruf tranebær er god ja. Bare prøvd den en gang. Smaker omtrent som rosa Doc, så hvis du bare er ute etter smaken så er dette et heftig sparetips. Men som jeg har sagt til det kjedsommelige. Liker du ikke smaken av tobakk, er ikke snus noe for deg. Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 da skjønte jeg den, synes general, offroad og skruf sterk er gode, alle disse er løs. Også synes jeg jeg at montecristo er digg, som er porsjon. 7728632[/snapback] Ja, Offroad er god. Dumt jeg ødela den med altfor mye vann istad Skal ta en runde med hårtørkeren eller noe etterpå. Kanskje den blir litt tørrere igjen da. 7728643[/snapback] Brent meg på det med vann i snusen jeg oxo, må sette kranen på drypp, også bare ta noen får dråper av gangen, for at det skl bli bra. Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 jeg syns skruf sterk er digg.. har noen av derre prøvd kroner eller prince? jeg hadde den en gang. men den hva ikke digg. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg hører at Prince snus renner, så jeg vil ikke prøve den. Snus-te er ikke godt. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg hører at Prince snus renner, så jeg vil ikke prøve den.Snus-te er ikke godt. 7728884[/snapback] Og det stemmer. Renner og smaker vondt=dårlig kombinasjon. Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noe snus safte er godt mener nå jeg. Men tror jeg snakker for 99% av tråden har når jeg sier at prince snus er dårlig og ikke burde prøves. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noe snus safte er godt mener nå jeg. Men tror jeg snakker for 99% av tråden har når jeg sier at prince snus er dårlig og ikke burde prøves. 7728913[/snapback] Offroad er god når den renner, bla. Bare 99%? Har ennå ikke hørt om noen som har likt prince. Det sier sitt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det er egentlig ganske rart. Prince er jo en mega merkevare, og burde opprettholde sitt rykte ved å produsere kvalitet. Vet noen HVORFOR snusen renner? Jeg mener - det "vannet" er vel spytt som blander seg med snusen og lekker ut gjennom teposen? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Vet noen HVORFOR snusen renner?Jeg mener - det "vannet" er vel spytt som blander seg med snusen og lekker ut gjennom teposen? 7729061[/snapback] Det stemmer det ja. Fukt inne i snusen+spytt, som så renner ut gjennom hullene i posen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hva er forskjellen på den tørre Skruf og den rennende Prince, da? Tettere masker i Skruf-posen? Større partikler inni Skruf-posen, som ikke slipper ut så lett? Ligger forskjellen i at snus som renner er for finmalt? Forresten... Kardus er løssnus. Men liker dere den? Vil prøve.. :-) Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hva er forskjellen på den tørre Skruf og den rennende Prince, da?Tettere masker i Skruf-posen? Større partikler inni Skruf-posen, som ikke slipper ut så lett? Ligger forskjellen i at snus som renner er for finmalt? Forresten... Kardus er løssnus. Men liker dere den? Vil prøve.. :-) 7729148[/snapback] Mulig Prince er mye fuktigere enn Skruf. Har egentlig ikke peiling. Godt spørsmål! Jeg liker ikke Kardus. Er altfor grov for min smak, men den smaker godt da. Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg likte kardus, bare å ta en klype i leppa, og den blir der lenge. Den skl vistnok binde seg med spytt og ikke bli sørpe som mange andre snuser. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 general <3 testa en stor del av det som er på markedet, men kommer alltid til å falle tilbake til gode gammle generalen <3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Den grønne snusboksen jeg nevnte tidligere heter ikke Viking. Det står Hawk på lokket. Noen som har prøvd den? Edit: Fant dette på Google: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?p=726523 Endret 15. januar 2007 av Kerrigan Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Den heter hawk vikingsnus tror jeg, het hawk bare tidligere. Jeg har prøvd den, smaker og lukter tannkrem mener nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg