Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
derre* men syns derre at skruf tranbær er god?

7728615[/snapback]

Det spørsmålet har du forsåvidt spurt om før, og tviler på at du vil få et annet svar av folk denne gangen. Se heller tilbake på svarene du fikk forrige gang. Men for å svare på hvilken snus jeg syns er best: General.

Lenke til kommentar
da skjønte jeg den, synes general, offroad og skruf sterk er gode, alle disse er løs. Også synes jeg jeg at montecristo er digg, som er porsjon.

7728632[/snapback]

Ja, Offroad er god. Dumt jeg ødela den med altfor mye vann istad :( Skal ta en runde med hårtørkeren eller noe etterpå. Kanskje den blir litt tørrere igjen da.

Lenke til kommentar
da skjønte jeg den, synes general, offroad og skruf sterk er gode, alle disse er løs. Også synes jeg jeg at montecristo er digg, som er porsjon.

7728632[/snapback]

Ja, Offroad er god. Dumt jeg ødela den med altfor mye vann istad :( Skal ta en runde med hårtørkeren eller noe etterpå. Kanskje den blir litt tørrere igjen da.

7728643[/snapback]

 

Brent meg på det med vann i snusen jeg oxo, må sette kranen på drypp, også bare ta noen får dråper av gangen, for at det skl bli bra.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på den tørre Skruf og den rennende Prince, da?

Tettere masker i Skruf-posen?

Større partikler inni Skruf-posen, som ikke slipper ut så lett?

 

Ligger forskjellen i at snus som renner er for finmalt?

 

 

Forresten... Kardus er løssnus. Men liker dere den? Vil prøve.. :-)

7729148[/snapback]

Mulig Prince er mye fuktigere enn Skruf. Har egentlig ikke peiling. Godt spørsmål!

 

Jeg liker ikke Kardus. Er altfor grov for min smak, men den smaker godt da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...