thaLapp Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) eller bare at du gjorde som de andre?? i begynnelsen..? jeg er ikke avhengig men jeg har lyst på hele tiden og vurderer det.. Endret 15. januar 2007 av thaLapp Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 nei... jeg gjore ikke det... hadde prøvd snus lenge før jeg begynte... Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 jaja, uansett. men må stikke snx skal ut , kanskje kjøpe meg general onyx digger den Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Joda, det blir interessant. Ang. Legitimasjon: Joda, de sjekket leg. For å forsikre seg om at jeg virkelig ER Postbanken-kunde (halve gebyrer) og fordi penga må tas fra MIN kontoen. Hvis de ikke hadde sjekka leg, så kunne jeg bedt damen ta penga fra DIN konto. Tror ikke de sjekka alderen. Hun kunne ikke umiddelbart se at penga skulle til en snusbutikk. Tror mao. at kysten er klar. Det er ikke aldersgrense for å sende penger til en svensk snusbutikk. Det er som å betale en hvilkensomhelst annen regning. Det stod ikke skrevet noe sted at transaksjonen gjaldt snus. Anbefaler ingen å prøve, men tror ikke det er umulig. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Kan jeg spørre hvor gammel du er, Snus-Brus? Ikkeno vondt ment nå Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 jeg er 16... du da? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Joda, det blir interessant. Ang. Legitimasjon: Joda, de sjekket leg. For å forsikre seg om at jeg virkelig ER Postbanken-kunde (halve gebyrer) og fordi penga må tas fra MIN kontoen. Hvis de ikke hadde sjekka leg, så kunne jeg bedt damen ta penga fra DIN konto. Tror ikke de sjekka alderen. Hun kunne ikke umiddelbart se at penga skulle til en snusbutikk. Tror mao. at kysten er klar. Det er ikke aldersgrense for å sende penger til en svensk snusbutikk. Det er som å betale en hvilkensomhelst annen regning. Det stod ikke skrevet noe sted at transaksjonen gjaldt snus. Anbefaler ingen å prøve, men tror ikke det er umulig. 7728388[/snapback] Du får ikke VISA før du er fylt 18 år. Kort som du får før du er 18 år, kan du ikke bruke til å betale på internett med Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 eller bare at du gjorde som de andre?? i begynnelsen..?jeg er ikke avhengig men jeg har lyst på hele tiden og vurderer det.. 7728316[/snapback] Du er ikke avhengig, men du har lyst på hele tiden? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Du får ikke VISA før du er fylt 18 år. Kort som du får før du er 18 år, kan du ikke bruke til å betale på internett med 7728404[/snapback] Med mindre du sier at du skal dra på ferie alene, da får du det Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) jeg er 16... du da? 7728401[/snapback] Jeg er 19 Med mindre du sier at du skal dra på ferie alene, da får du det 7728411[/snapback] Ja, men hvor mange gidder å dra til utlandet for å bestille snus, for så å dra hjem igjen? Endret 15. januar 2007 av Intern Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 det er kankje sant... emn det følles som om jeg er avhengi... men det er jo umulig å slute. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Er det ikke på tide å lære seg norsk når man er 16 år gammel? Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 jeg bryr meg ikke om det er noe feil her... men det gjør vel du? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Selvfølgelig bryr jeg meg, vil jo ikke at diskusjon.no skal se ut som et chatterom for fjortisser. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvis du har lyst på hele tiden, vil jeg si du er avhengig... Snusing er for meg en vane. Jeg stapper alltid en prell når jeg kjører bil, for dåsa er i hanskerommet. Men jeg kjenner ikke noe sug. Eller..? Den menneskekroppen er vanskelig å bli klok på. Har egentlig lyst på hele tiden, men blir ikke dårlig om den uteblir... Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Helt enig i den faktisk, man må skjerpe litt på språket her. Gjorde det selv jeg, fikk beskjed om at jeg hørtes ut som en fjortizz og byttet skrivestil. Når jeg startet var det ikke fordi jeg trodde det var kult men fordi jeg hadde det med på fest og poker(tapte noen ganger, da trengte jeg å gjøre noe) og slike ting, og da ballet det på seg, nå bruker jeg ca. 1 boks i uka tror jeg. Endret 15. januar 2007 av prellmaster3000 Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 kanskje jeg skriver sånn.. men skal prøve og skrive litt mer voksen.. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 kanskje jeg skriver sånn.. men skal prøve og skrive litt mer voksen.. 7728471[/snapback] Det er bra. Antall punktum kan og reduseres. Ikke for å klage. Skriver ikke helt top notch jeg heller. Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 hvem snus syns serre er digg? Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 regner med at serre er serr, og svarer da at jeg synes snus er digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg