Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, det blir interessant.

 

Ang. Legitimasjon: Joda, de sjekket leg.

For å forsikre seg om at jeg virkelig ER Postbanken-kunde (halve gebyrer) og fordi penga må tas fra MIN kontoen. Hvis de ikke hadde sjekka leg, så kunne jeg bedt damen ta penga fra DIN konto.

 

Tror ikke de sjekka alderen. Hun kunne ikke umiddelbart se at penga skulle til en snusbutikk. Tror mao. at kysten er klar.

 

Det er ikke aldersgrense for å sende penger til en svensk snusbutikk. Det er som å betale en hvilkensomhelst annen regning. Det stod ikke skrevet noe sted at transaksjonen gjaldt snus.

 

Anbefaler ingen å prøve, men tror ikke det er umulig.

Lenke til kommentar
Joda, det blir interessant.

 

Ang. Legitimasjon: Joda, de sjekket leg.

For å forsikre seg om at jeg virkelig ER Postbanken-kunde (halve gebyrer) og fordi penga må tas fra MIN kontoen. Hvis de ikke hadde sjekka leg, så kunne jeg bedt damen ta penga fra DIN konto.

 

Tror ikke de sjekka alderen. Hun kunne ikke umiddelbart se at penga skulle til en snusbutikk. Tror mao. at kysten er klar.

 

Det er ikke aldersgrense for å sende penger til en svensk snusbutikk. Det er som å betale en hvilkensomhelst annen regning. Det stod ikke skrevet noe sted at transaksjonen gjaldt snus.

 

Anbefaler ingen å prøve, men tror ikke det er umulig.

7728388[/snapback]

Du får ikke VISA før du er fylt 18 år. Kort som du får før du er 18 år, kan du ikke bruke til å betale på internett med ;)

Lenke til kommentar

Helt enig i den faktisk, man må skjerpe litt på språket her. Gjorde det selv jeg, fikk beskjed om at jeg hørtes ut som en fjortizz og byttet skrivestil.

 

Når jeg startet var det ikke fordi jeg trodde det var kult men fordi jeg hadde det med på fest og poker(tapte noen ganger, da trengte jeg å gjøre noe) og slike ting, og da ballet det på seg, nå bruker jeg ca. 1 boks i uka tror jeg.

Endret av prellmaster3000
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...