thaLapp Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 bruker å bytte side om hvor jeg har dem. får jeg gule tenner så slutter jeg for noen dager.. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 bruker å bytte side om hvor jeg har dem. får jeg gule tenner så slutter jeg for noen dager.. 7728088[/snapback] Hvis du bytter side hele tiden, vil du ikke da få skade over større deler av kjeften? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Har bestillt fra BuySnus nå. Gikk til Posten med en utskrift av mailen de sendte meg med betalingsinstruksjoner. Penga er visst sendt nå. Tar en uke før penga er framme. Da vil jeg motta en mail fra BuySnus. Ting Tar Tid, heter det. Men det er et engangstilfelle, tror ikke jeg fortsetter med det med mindre jeg virkelig liker den typen jeg har bestillt. Den finnes ikke i Norge. Du MÅ ha en bankkonto for å handle der. De sender penga fra kontoen din. Du kan ikke bare betale i skranken. Har du en bankkonto så må du gå til den banken hvor du har konto. Litt komplisert for noen simple preller. Wish me luck :-D Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Har bestillt fra BuySnus nå.Gikk til Posten med en utskrift av mailen de sendte meg med betalingsinstruksjoner. Penga er visst sendt nå. Tar en uke før penga er framme. Da vil jeg motta en mail fra BuySnus. Ting Tar Tid, heter det. Men det er et engangstilfelle, tror ikke jeg fortsetter med det med mindre jeg virkelig liker den typen jeg har bestillt. Den finnes ikke i Norge. Du MÅ ha en bankkonto for å handle der. De sender penga fra kontoen din. Du kan ikke bare betale i skranken. Har du en bankkonto så må du gå til den banken hvor du har konto. Litt komplisert for noen simple preller. Wish me luck :-D 7728131[/snapback] Så de sjekket ikke legitimasjon på postkontoret før du fikk sendt pengene? Da kan jo i utgangspunktet folk under 18 år bestille derifra. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 *Snip* 7728131[/snapback] Veldig bra, veldig bra. Kom med tilbakemeldinger om hvordan det gikk når du har fått varene da GL Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 hehe.. jeg bryr meg ikke så mye om jeg får gule tenner... men jeg pleier og bytte side.. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 altså, jeg bryr meg velig jeg. Med en gang jeg ser endringer på tannkjøttet mitt, at det trekker seg tilbake eller no, slutter jeg 7728073[/snapback] Jeg velger å tolke det som sarkasme og gir følg. svar: Det er forskjell på å kutte seg i fingern og kappe av seg hodet! Herregud... Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 kanskje derre gjør det... men jeg bryr meg liksom om det men jeg tenker ikke nei nå gidder jeg ikke å snuse fordi jeg kan få diabetes 2... det er det jeg mener:) Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 kanskje derre gjør det... men jeg bryr meg liksom om det men jeg tenker ikke nei nå gidder jeg ikke å snuse fordi jeg kan få diabetes 2... det er det jeg mener:) Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 bruker å bytte side om hvor jeg har dem. får jeg gule tenner så slutter jeg for noen dager.. 7728088[/snapback] Hvis du bytter side hele tiden, vil du ikke da få skade over større deler av kjeften? 7728103[/snapback] nå snuser jeg ikke mye da , eller har snust lenge. Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 glem det som står her... Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 jeg bryr meg jo om at jeg kan få diabetes 2... men tenker ikke på sånne ting når jeg snuser... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Greit nok det Snus-Brus - men du sa noe helt annet i stad. Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 men hvem snus syns derre er best å snuse? jeg liker løs snus Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Nei, er ikke så mange som tenker på det mens de snuser! Men du som er under 18 burde absolutt tenke grundig over dette FØR du begynner å snuse! Det er ikke så kult å snuse lengre når du er 40 og begynte fordi du trodde det var "kult" Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Nei, er ikke så mange som tenker på det mens de snuser! Men du som er under 18 burde absolutt tenke grundig over dette FØR du begynner å snuse! Det er ikke så kult å snuse lengre når du er 40 og begynte fordi du trodde det var "kult" 7728232[/snapback] med trykk på trodde! Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 nei jeg snuser ikke fordi jeg tror det er kult... jeg snuser fordi jeg syns det er godt... liksom og få det ruse av nikotin i hode... Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 du begynte sikekrt for det var kult, sånn som meg , men jeg forsetter fordi det er digg. det er forsatt dumt å snuse i en ung alder. Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 jeg syns det ikke er kult... jeg har blitt avhengi... kanskje jeg begynte tidlig men hadde uansett ikke trodd fordi jeg snuser var jeg KUL.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg