Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Mamma har tatt meg noen ganger da.. Hun ble ikke veldig blid.. Pappa derimot har enda ikke funnet ut noe, og han kommer til å bli alt annet en blid hvis han finner det ut. Så Jeg har sagt til mamma at jeg prøver å slutte mot at hun ikke sier noe til pappa. Funker fint det.

 

Med tanke på hjemmeplass så legger jeg de på pc pulten og legger ett ark over ellernoe slikt. Jævlig lett å finne, tilfeldig og spesielt hvis noen ser etter det. Broren min og søsteren min detter over dem hele tiden.. Men gidder ikke stresse, blir jeg tatt så blir jeg tatt liksom..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mamma busta meg for en tom pakke med sigarer som hun fant i dressjakka mi fra nyttårsaften. Det var null stress, bare å forklare at det var fest-røyk. Men var jo det det var også da :p Har også brukt den forklaringen før, da hun har funnet snus. Og må si at det funker phett. Anbefales :D

Lenke til kommentar
Alt som står der, er det "værste" som kan skje...men alt er da sant!

 

Nevn en ting som ikke er sant av det som står der, please!

 

sigsaw: Enig, men det har vært mye diskusjon! Ville bare gjøre det enklere for mange ;)

7727727[/snapback]

Ok tok litt hardt i, men dette er mer eller mindre skremselpropaganda, ta det med blodårer som trekker seg sammen, etter en pris er de slik i 2-3 timer. Og ja, man får dårligere kondis, men de skriver ingenting om at det varer i 2-3 timer..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...