Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

jeg er under 18 og jeg får lov. mamma var sur i starten men tror hun ga opp

7722366[/snapback]

Har ikke tatt sjansen på å fortelle det en gang jeg. Har på feelingen at det vil gå utover så mangt. + at de antagelig ikke vil være så generøse med penger lenger. "nei, du bruker bare pengene på snus allikevel" og blabla. "bare" et halvt år omtrent til jeg blir 18, så skal greie å holde ut så lenge.

7722387[/snapback]

 

mor mi fant det ut ved at jeg en dag hadde glemt og stenge igjen ene skuffen min ordentlig og da fikk hun se snusboksen og det var mens jeg var på skolen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

morra mi tok meg første gang når jeg var 14 og jevnlig oppover etter det, til slutt ga hu opp! nå går det greit og snuse med dem! de har ikke ne med det og gjøre uansett, det er mitt liv. er 18 om en mnd da og blir jo digg. har faktisk vurdert og slutte, men dama syntes jeg skal fortsette! :p

Lenke til kommentar
morra mi tok meg første gang når jeg var 14 og jevnlig oppover etter det, til slutt ga hu opp! nå går det greit og snuse med dem! de har ikke ne med det og gjøre uansett, det er mitt liv. er 18 om en mnd da og blir jo digg. har faktisk vurdert og slutte, men dama syntes jeg skal fortsette! :p

7722423[/snapback]

 

da er du heldig med dama di. dama mi vil at jeg skal slutte hun. men snuser aldri foran henne da. bare hjemme og på skolen

Lenke til kommentar
Jeg har to bokser med diverse i i skuffen min, og så ligger de resterende boksene ute, i et steingjerde, og holder seg kalde. Funker fett som faen ;D

7722545[/snapback]

 

husker jeg og gjemte snusen ute før mamma fant det ut i sommer .og henta den da jeg skulle på skolen eller ut med venner. funka fett det

Lenke til kommentar

har min rett under pc skjermen jeg, rett ved siden av foten (flatskjerm med sånn liten fot sak under) funker fett :) og ligger i lomma eller i nattbords skuffen om natta. burde vel egentlig oppbevare den på rommet mitt siden det somregel er minusgrader der da :p(døra lukket, vinduet oppe 24/7/52 <3)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...