Exiztzor Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 jeg er under 18 og jeg får lov. mamma var sur i starten men tror hun ga opp 7722366[/snapback] Har ikke tatt sjansen på å fortelle det en gang jeg. Har på feelingen at det vil gå utover så mangt. + at de antagelig ikke vil være så generøse med penger lenger. "nei, du bruker bare pengene på snus allikevel" og blabla. "bare" et halvt år omtrent til jeg blir 18, så skal greie å holde ut så lenge. 7722387[/snapback] mor mi fant det ut ved at jeg en dag hadde glemt og stenge igjen ene skuffen min ordentlig og da fikk hun se snusboksen og det var mens jeg var på skolen Lenke til kommentar
M-J Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 morra mi tok meg første gang når jeg var 14 og jevnlig oppover etter det, til slutt ga hu opp! nå går det greit og snuse med dem! de har ikke ne med det og gjøre uansett, det er mitt liv. er 18 om en mnd da og blir jo digg. har faktisk vurdert og slutte, men dama syntes jeg skal fortsette! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 morra mi tok meg første gang når jeg var 14 og jevnlig oppover etter det, til slutt ga hu opp! nå går det greit og snuse med dem! de har ikke ne med det og gjøre uansett, det er mitt liv. er 18 om en mnd da og blir jo digg. har faktisk vurdert og slutte, men dama syntes jeg skal fortsette! 7722423[/snapback] da er du heldig med dama di. dama mi vil at jeg skal slutte hun. men snuser aldri foran henne da. bare hjemme og på skolen Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 jeg begynt for et halt år siden. har aldir blitt tatt, men hvor er det best jømme stedt inne i huse?? Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg synes vanlig skruf er bedre enn skruf tranebær, jeg. Grei nok smak, men man blir fort lei. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 jeg begynt for et halt år siden. har aldir blitt tatt, men hvor er det best jømme stedt inne i huse?? 7722481[/snapback] Jeg gjemmer mine bokser enten oppå skapet eller inni pc'en. *krysse fingrene for at pappa ikke er inne her* Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 det går ikke hos meg... pleier og brukke lufteventilen på rommet... der er det litt kalt Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 kjøleskapet eller skuffen. før så var det i en låst skuff eller i pc'en Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 det går også and... men har ikke det:( hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) få deg en hengelås og mekk hengelåsen på en skuff. under puta Endret 14. januar 2007 av thaLapp Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg har to bokser med diverse i i skuffen min, og så ligger de resterende boksene ute, i et steingjerde, og holder seg kalde. Funker fett som faen ;D Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 ute det funker fint (Y) snus-brus du kan jo prøve. ved et stein gjerde Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hadde jeg visst akkurat hvordan det så ut inne hos deg, snus-brus, så kunne jeg laget en kjempe liste over hvor du kan gjemme snusen. Men av mangel på info så er det nok du som kan tenke ut et best mulig gjemmested for prællen din Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) det er ikke så mange steder der. i klesskapet?!?! du vet helt øverst eller no.. Endret 14. januar 2007 av thaLapp Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) fant på noe ta en bok , en sjukk en og kutt hul mellom sidene sånn at man kan putte boksen inni og så lukke boken og så ser man ingen ting av boksen, la noen sider være igjen av de første sidene hvis dere fortår.. Endret 14. januar 2007 av thaLapp Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg kjøpte et pengeskrin på Clas Ohlson. Den ligger framme i dagen og er full av kondomer, snus og hasj. Nøkkelen har jeg alltid på meg. Nesten riktig, da... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg har to bokser med diverse i i skuffen min, og så ligger de resterende boksene ute, i et steingjerde, og holder seg kalde. Funker fett som faen ;D 7722545[/snapback] husker jeg og gjemte snusen ute før mamma fant det ut i sommer .og henta den da jeg skulle på skolen eller ut med venner. funka fett det Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 HAr snusen min enten ute eller under sofa putene jeg. Men skl prøve luftventilene nå, hørtes smart ut det. Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) jeg kan si at det er bedre med kjøleskap ekke dyrt heller , mini-kløleskap. Endret 14. januar 2007 av thaLapp Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 har min rett under pc skjermen jeg, rett ved siden av foten (flatskjerm med sånn liten fot sak under) funker fett og ligger i lomma eller i nattbords skuffen om natta. burde vel egentlig oppbevare den på rommet mitt siden det somregel er minusgrader der da (døra lukket, vinduet oppe 24/7/52 <3) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg