Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Skulle kjøpe snus før helgen og jeg skulle ha en general, men nei. Det var utsolgt så jeg tok til takke med petterøes pepperminte bakesnus.

stor! feil. Snusen er forferdlig og bake, teit og stygg boks, smaken er jævlig og hendene dine ser ut som du har tørket deg i ræva med henda.

Alt i alt en veldig veldig drittsnus, anbefaler ikke denne snusen.

Fikk tak i en skruf i dag da :)

Lenke til kommentar
Sånn generelt, gir dere langt f*** i kvoten?

5785280[/snapback]

ja, har aldri blitt stoppa, og skjer det så skjer det... er ikke verdt å dra hvis du skal følge kvota til punkt å prikke..syns nå jeg da...

Har hatt litt noia noen ganger, når jeg har hatt 6 brett med øl, 4 kartonger med røyk og 2 stokker med snus... men det er mer noia for å miste alt sammen enn det å bli tatt for det... kjipt å miste så mye... men jeg kom meg fint hjem og levde lykkelig i flere uker, rusa på nikotin og øl døgnet rundt :D

Lenke til kommentar
Johan123321: Kjøpte den istad. Ble overrasket jeg også, den var grei nok den. :) Også lå posene så stilig inni boksen. :love: Men den ble vel litt for svak for meg tror jeg. :hmm:

5802019[/snapback]

Merka det jeg og, selv om jeg ikke akkurat er en storsnuser. Har sett noen plasser på nettet at den skal ha 11mg nikotin, altså det samme som Skruf Stärk om jeg ikke tar feil. Men det kan umulig stemme. Jeg tror kanskje de selger en mildere versjon her til lands?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...