Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det virkelig er viking, er den god?

Smak, eller rein tobakk?

7720220[/snapback]

Hvis det er viking så er den IKKE god. Smaker rart, kan ikke helt sette fingeren på hva det smaker, men det er noe kjent. Lukter også veldig kjent uten at jeg kan sette fingeren på hva det er. Er ikke ren tobakk, er en slags annen rar smak.

7720235[/snapback]

 

Jeg lurte også på hva vikingsnus smaker\lukter, men etter en dag på verkstedet fant jeg det ut:

 

Den lukter WD-40\CRC 5-56! Verktøykasse på boks! Hvis du ikke tror meg, ta og sammenlign luktene side ved side. Nøyaktig likens :thumbup:

Lenke til kommentar

Så det er DET den lukter.

Personlig foretrekker jeg smågodtet på Europris. Særlig de harde grønne med naturlig smak av Zalo.

Det gir ikke rus, men har like mange bi-effekter :-P

 

 

Spøk til side: Jeg går på Posten i morgen og fyller ut en giro med den infoen som ble mailet meg. Da får jeg vel snus i posten, regner jeg med.

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar
gjør d noe om snusen ikke oppbevares kaldt?  Har hatt en boks nå siden lørdag kveld, og tenker den er tom på ca. tirsdag eller i morra.. Skjer det noe med den etter all den tiden i lomma mi? (varmt :p)

 

Takk for svar :)

7721986[/snapback]

Det skal nok gå bra, men kan nok bli litt tørr på slutten. Du bør ikke oppbevare den noe særlig lenger enn 3-5 dager i romtemperatur.

Lenke til kommentar
jeg er under 18 og jeg får lov. mamma var sur i starten men tror hun ga opp

7722366[/snapback]

Har ikke tatt sjansen på å fortelle det en gang jeg. Har på feelingen at det vil gå utover så mangt. + at de antagelig ikke vil være så generøse med penger lenger. "nei, du bruker bare pengene på snus allikevel" og blabla. "bare" et halvt år omtrent til jeg blir 18, så skal greie å holde ut så lenge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...