EDB Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Antar at du er under 18? Ikke at det er noen kjempe sjanse for at de finner det ut, men du har du lest: By checking the box, I certify that I am an adult 18 years of age or older. I understand that giving false information may constitute a violation of law. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Du snakker til en som har lappen :-P Og ja - jeg krysser ikke av på noe jeg ikke har lest. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Hvis det virkelig er viking, er den god?Smak, eller rein tobakk? 7720220[/snapback] Hvis det er viking så er den IKKE god. Smaker rart, kan ikke helt sette fingeren på hva det smaker, men det er noe kjent. Lukter også veldig kjent uten at jeg kan sette fingeren på hva det er. Er ikke ren tobakk, er en slags annen rar smak. 7720235[/snapback] Jeg lurte også på hva vikingsnus smaker\lukter, men etter en dag på verkstedet fant jeg det ut: Den lukter WD-40\CRC 5-56! Verktøykasse på boks! Hvis du ikke tror meg, ta og sammenlign luktene side ved side. Nøyaktig likens Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Så det er DET den lukter. Personlig foretrekker jeg smågodtet på Europris. Særlig de harde grønne med naturlig smak av Zalo. Det gir ikke rus, men har like mange bi-effekter :-P Spøk til side: Jeg går på Posten i morgen og fyller ut en giro med den infoen som ble mailet meg. Da får jeg vel snus i posten, regner jeg med. Endret 14. januar 2007 av Kerrigan Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 er det noen som syns at Skruf tranbær er god? jeg syns den ikke en noe digg.... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg liker generellt ikke smaksatt snus. Liker du ikke tobakksmak, kan du sette et bringebærdrops under leppa. Men den ER overraskende god.Snus med smak er godt, med unntak av lakris. Sliter med fordommer mot smakssatt snus Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Det er så mye annet enn bare smak som teller for at jeg skal synes at en snus er god/bra. Men skal innrømme at den må smake godt også, ikke minst. Jeg tror faktisk at jeg ikke har smakt Skruf Tranebær, shame on me Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 har du ikke smakt tranbær? Merklig, masse folk som har/hadde det på skolen da, liker vanlig skruf bedre tranbær. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 har du ikke smakt tranbær? Merklig, masse folk som har/hadde det på skolen da, liker vanlig skruf bedre tranbær. 7721722[/snapback] Nei, tror faktisk ikke det. Mulig jeg har gjort det, bare at jeg ikke husker. Har jo som oftest snus selv, så pleier ikke å bomme av noen. Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 okai, skjønner. Pleier å bomme selv om jeg har jeg. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 okai, skjønner. Pleier å bomme selv om jeg har jeg. 7721806[/snapback] Hehe samma her. Men jeg personlig hater tranebær. Smaken gjør at jeg ikke takler å snusen den. vanlig Skruf er bedre. Lenke til kommentar
Guff Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 gjør d noe om snusen ikke oppbevares kaldt? Har hatt en boks nå siden lørdag kveld, og tenker den er tom på ca. tirsdag eller i morra.. Skjer det noe med den etter all den tiden i lomma mi? (varmt ) Takk for svar Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 gjør d noe om snusen ikke oppbevares kaldt? Har hatt en boks nå siden lørdag kveld, og tenker den er tom på ca. tirsdag eller i morra.. Skjer det noe med den etter all den tiden i lomma mi? (varmt ) Takk for svar 7721986[/snapback] Det skal nok gå bra, men kan nok bli litt tørr på slutten. Du bør ikke oppbevare den noe særlig lenger enn 3-5 dager i romtemperatur. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg oppbevarer ikke snusen i lomma. Jeg legger den alltid fra meg. Bilen er et greit oppbevaringssted, nå om vinteren. Skrivebordsskuffen er heller ikke å forakte. Ikke vits å ha den digre boksen i lomma. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Gleder meg til jeg blir 18 og har lov til å snuse jeg. Da kan jeg ha den i kjøleskapet. Kan nesten ikke det nå da jeg ikke får lov til å snuse Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Gleder meg til jeg blir 18 og har lov til å snuse jeg. Da kan jeg ha den i kjøleskapet. Kan nesten ikke det nå da jeg ikke får lov til å snuse 7722122[/snapback] har snusen i kjøleskapet jeg det er digg og ta ut en boks fra kjøleskapet og bake seg en fin prell. det bør du glede deg til Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 har snusen i kjøleskapet jeg det er digg og ta ut en boks fra kjøleskapet og bake seg en fin prell. det bør du glede deg til 7722178[/snapback] Og du er over 18? Eller får du bare lov til å snuse? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Om profilen hans stemmer, så er han under 18. Bursdag 14 August 1990 Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 har snusen i kjøleskapet jeg det er digg og ta ut en boks fra kjøleskapet og bake seg en fin prell. det bør du glede deg til 7722178[/snapback] Og du er over 18? Eller får du bare lov til å snuse? 7722321[/snapback] jeg er under 18 og jeg får lov. mamma var sur i starten men tror hun ga opp Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 jeg er under 18 og jeg får lov. mamma var sur i starten men tror hun ga opp 7722366[/snapback] Har ikke tatt sjansen på å fortelle det en gang jeg. Har på feelingen at det vil gå utover så mangt. + at de antagelig ikke vil være så generøse med penger lenger. "nei, du bruker bare pengene på snus allikevel" og blabla. "bare" et halvt år omtrent til jeg blir 18, så skal greie å holde ut så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg