Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Takk for advarselen. Kjøpte den nesten i rein nysgjerrighet.

Ønsker ikke å gjenta den General Onyx-tabben...

 

Skruf er favoritten. Har en i kjeften ganske ofte. Men blir fortsatt ør i toppen og kvalm hvis jeg dytter i meg to stykker samtidig.

 

 

Alle dere som har opplevd å sove med kjeften full av General: Hva er deres erfaringer med porsjonssoving? Min falt ikke ut. Bare fryd og gammen.

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle dere som har opplevd å sove med kjeften full av General: Hva er deres erfaringer med porsjonssoving? Min falt ikke ut. Bare fryd og gammen.

7720246[/snapback]

Har aldri prestert å sovne med snus jeg. Bare noen ganger jeg har glemt å ta den ut før jeg har lagt meg, og da står jeg opp og kaster den. Orker ikke masse snus søl i senga + at folk i tråden som faktisk har sovnet med snus sier at de får en utrolig vond smak i munnen.

Lenke til kommentar
Hvis det virkelig er viking, er den god?

Smak, eller rein tobakk?

7720220[/snapback]

Hvis det er viking så er den IKKE god. Smaker rart, kan ikke helt sette fingeren på hva det smaker, men det er noe kjent. Lukter også veldig kjent uten at jeg kan sette fingeren på hva det er. Er ikke ren tobakk, er en slags annen rar smak.

7720235[/snapback]

 

Den smaker tannkrem mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Det stemmer at 8 timer gammel snus smaker hor og helvete.

Men jeg mener fra et reint putesikkel-synspunkt.

Jeg er i det minste tørr når jeg våkner.

 

Tror jeg vil prøve den Buysnus-siden. Jeg VIL prøve Skruf Stark.

7720464[/snapback]

Hvis du skal bestille derifra vil jeg og anbefale deg at du kjøper med Offroad ;)

Lenke til kommentar

Noen som er regga på Buysnus som kan fortelle meg hva som er den beste leveringsmåten?

 

The Swedish Post Office - 1:st priority letter Prel delivery: 2-5 business days

The cheapest shipping alternative although it is not possible to track an order. Quite long delivery time. If some snus is missing in stock part deliveries are sent.

Shipping cost: 4,67 USD

UPS - UPS Worldwide Express Prel delivery: 1 business day

A very safe and fast alternative. You also have the possibility to track the shipment from the time it leave us until it reaches you. Outside EU you have to pay fees like duty etc.

Shipping cost: 31,11 USD

UPS - UPS Worldwide Express Saver Prel delivery: 2007-01-16 23:30:00

A very safe and fast alternative. You also have the possibility to track the shipment from the time it leave us until it reaches you. Outside EU you have to pay fees like duty etc.

Shipping cost: 26,55 USD

 

 

Og når det gjelder betalingen...

 

Credit Card Payment Cost: 0,00 USD

We use Samport payment service for the electronic card transactions. The card number is sent through a strongly encrypted connection directly to the bank through a SSL-secured server. You can use VISA, Mastercard or Eurocard.

Bank transfer Payment Cost: 5,84 USD

If you do not have a credit card it is possible to do a bank transfer. Observe that it can take 4-5 days after you initiate the payment and the money have reached our account and we can create up your order.

 

 

Jeg ønsker å hente pakken på postkontoret og betale der. Er det mulig? Eller må jeg forskuddsbetale? Ønsker altså å betale kontant på Postkontoret. Ingen nettbank og slikt.

Lenke til kommentar

Ordering to Norway or Canada

 

Due to the high duty and high risk to get caught when importing snus to Norway and Canada we at BuySnus.com have decided to take measures.

 

We will only send 5 cans of your order in each envelope and only one envelope per day. For example if you order one roll with 10 cans this order will be sent in two envelopes at two different days. We will cover all extra cost for sending the snus in several envelopes.

 

This is not completely safe but it reduces the risk to get caught. If it is caught in customs we will not compensate you. If you decide not to pay the duty the snus will be sent back to us more than a month after, when we receive it we will destroy the snus. It has no value then it is old.

 

We at BuySnus.com are trying to always being straightforward with all our customers and never deceive them in any way.

 

Hope that you appreciate this and if you have any questions do not hesitate to get back to us!

Lenke til kommentar
Jeg skal jo betale... Men hvordan?

Vil ikke bruke kredittkort her... Det må jo gå an å sende penga fra et norsk postkontor, med sedler og mynter.

 

Fylle ut en giro på postkontoret, altså...

De gir meg vel den infoen jeg trenger for å fylle ut en giro riktig?

7720861[/snapback]

Det er jo bare å sende en mail til dem hvis du er usikker. Så får du sikkert svar på akkurat hva du må gjøre.

Lenke til kommentar

De lovet meg en mail med instruksjoner, så jeg våget å trykke Confirm.

 

Payment instructions:

 

Either you go to your bank to make the payment or make the transfer by your Internet bank.

 

Amount: 26,03 USD

 

IBAN: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

SWIFT/BIC: HANDSESS

 

Receiver:

Handelsbanken

SE-53100 LIDKÖPING

 

If you can write a comment please write:

Order: GAE7180

 

It is very important that you fill in all above mentioned text otherwise the payment and your delivery will certainly be delayed. Your bank will probably help you to do this.

 

If you have any questions do not hesitate to contact us at [email protected]

 

 

Ser jo rimelig forståelig ut. Tror jeg stikker innom en eller annen bank og setter inn penga. Siden summen står i dollars, og jeg betaler i kroner, så regner vel banken om?

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...