El-Deno Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Og mens et EU-direktiv pålegger produsentene å oppgi hvor mye nikotin det er i sigaretter, er det ingen slike krav for merking av snusprodukter. Hadde egentlig vært kjekt vis det hadde vært merket på boksen, hvor mye nikotin det var i snusen. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Hørte rykter om det jeg, pluss at jeg bare vet om ett sted man får kjøpt det, og det er under disken. Jeg vet ikke 7716296[/snapback] Den står fortsatt sammen med all den andre snusen rundt hvor jeg bor i hvertfall. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Er nok det som står der ja. Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Du er nok ikke på viddene erazer, forstod det sånn jeg oxo. At skruf er hvertfall 30-40% sterker enn alle sin kosebamse general. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Og mens et EU-direktiv pålegger produsentene å oppgi hvor mye nikotin det er i sigaretter, er det ingen slike krav for merking av snusprodukter. Hadde egentlig vært kjekt vis det hadde vært merket på boksen, hvor mye nikotin det var i snusen. 7716336[/snapback] Det hadde vært utrolig kjekt egentlig. Lite informasjon om det generelt på nettet også egentlig. Jeg har ihvertfall ikke funnet noe, det lite jeg har lett. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Og mens et EU-direktiv pålegger produsentene å oppgi hvor mye nikotin det er i sigaretter, er det ingen slike krav for merking av snusprodukter. Hadde egentlig vært kjekt vis det hadde vært merket på boksen, hvor mye nikotin det var i snusen. 7716336[/snapback] Det hadde vært utrolig kjekt egentlig. Lite informasjon om det generelt på nettet også egentlig. Jeg har ihvertfall ikke funnet noe, det lite jeg har lett. 7716357[/snapback] Det står nikotininnholdet til Swedish Match-snusene på Swedish Match sin internetbutikk. http://www.swedishsnus.com/SMNE_UK/ Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Det hadde vært veldig kjekt ja. Trekker vi den konklusjonen at skruf sterk porsjon og muligen sterk løs er sterkere enn NJ da eller? Endret 14. januar 2007 av prellmaster3000 Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg har sendt mail til skruf og spurt om nikotininnholdet nå. Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 bra plakkulf! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg har sendt mail til skruf og spurt om nikotininnholdet nå. 7716373[/snapback] Får håpe de svarer da . Jeg tror skruf stark har mer nikotin NJ. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Det hadde vært veldig kjekt ja. Trekker vi den konklusjonen at skruf sterk porsjon og muligen sterk løs er sterkere enn NJ da eller? 7716372[/snapback] Hvis du ser på min utregning tidligere i tråden så ser det sånn ut. For på buysnus.com står det at N&J er 40% sterkere enn ordinær snus. General feks, som er på 8mg. Og da disse tallene stemmer, så ser det og ut til at mine utregninger stemmer. Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Flink i matte når det gjelder du erazer, stolt av deg... Baker en offroad atm, ikke lett å bake den nei Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Mulig vanlig skruf inneholder 11mg/g, men det betyr jo bare mere nikotin for pengene Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Flink i matte når det gjelder du erazer, stolt av deg... Baker en offroad atm, ikke lett å bake den nei 7716401[/snapback] Jeg vet, men skal sies at jeg faktisk fikk hjelp til å regne det ut da! Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 tenkte jeg det ikke... Offroad er skikkelig å god å ha under leppa ass, god lakris smak på saften. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 tenkte jeg det ikke... Offroad er skikkelig å god å ha under leppa ass, god lakris smak på saften. 7716514[/snapback] Ja, men det værste er at jeg fikk hjelp av en førstisschick Jeg vet, Offroad er en utrolig god snus. Hadde den vært bedre å bake så hadde den vært min favoritt. Men har på feelingen at jeg kan gå lei av den fort egentlig. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Offroad, er det et snusmerke? Hvor har de den, og hvordan ser den ut? Har også merket meg en grønn snusboks som bl.a. REMA har. Det står ikke på den om det er porsjon eller løs... Noen som vet? Er den grønne god? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Offroad, er det et snusmerke?Hvor har de den, og hvordan ser den ut? Har også merket meg en grønn snusboks som bl.a. REMA har. Det står ikke på den om det er porsjon eller løs... Noen som vet? Er den grønne god? 7720148[/snapback] Offroad er et snusmerke, ja. De har den på Snask i Byporten i Oslo ihvertfall. Eneste stedet jeg vet om. Boksen er blå, med plastikk rundt hvor det står Offroad og så om det er løs, pose eller hva slags smak det er. Grønn boks? Det er ikke vikingsnus? Hvis det er den så er det pose ihvertfall, vet ikke om den finnes i løs. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Hvis det virkelig er viking, er den god? Smak, eller rein tobakk? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Hvis det virkelig er viking, er den god?Smak, eller rein tobakk? 7720220[/snapback] Hvis det er viking så er den IKKE god. Smaker rart, kan ikke helt sette fingeren på hva det smaker, men det er noe kjent. Lukter også veldig kjent uten at jeg kan sette fingeren på hva det er. Er ikke ren tobakk, er en slags annen rar smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg