Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenker på å skrive en review enten om skruf tranebær portion eller Tiedemans blå.. hva syns dere ?

7714356[/snapback]

liker ingen av dem jeg :p om jeg skulle skrive en review ville jeg nok gått for strongcut eller granit(testa granit på fest en gang, men husker ikke noe om åssen den var :p)

Lenke til kommentar
er det noen som har prøvd å snuse med underleppa?? gjorde det i dag mmmmmmh. litt rart men  :cool:

7714280[/snapback]

Ja jeg har :p rett fra boksen og ned i underleppen uten å bake, hadde betendelse i overleppen :p så¨måtte snuse nede, negativt er at snusen renner mer nede, eller kansje jeg skal si renner over :p det er faen ikke greit det dr

Lenke til kommentar
er det noen som har prøvd å snuse med underleppa?? gjorde det i dag mmmmmmh. litt rart men  :cool:

7714280[/snapback]

Ja jeg har :p rett fra boksen og ned i underleppen uten å bake, hadde betendelse i overleppen :p så¨måtte snuse nede, negativt er at snusen renner mer nede, eller kansje jeg skal si renner over :p det er faen ikke greit det dr

7714409[/snapback]

 

 

har også prøvd og snuse med underleppa det ble bare en cowboy klype hos meg også.

var ikke så verst det

Lenke til kommentar
Tenker på å skrive en review enten om skruf tranebær portion eller Tiedemans blå.. hva syns dere ?

7714356[/snapback]

liker ingen av dem jeg :p om jeg skulle skrive en review ville jeg nok gått for strongcut eller granit(testa granit på fest en gang, men husker ikke noe om åssen den var :p)

7714397[/snapback]

Kanskje det ja :thumbup:

Lenke til kommentar

sjekk ut buysnus.com der stod det at det er 40%mer nikotin i både løs og portion en vanlig snus

7714158[/snapback]

 

også legger jeg til www.skruf.se - var akkurat inne der og sjekka på sterk porsjon, og den har +35% nicotin :)

det vil alså si at N&J er sterkere enn skruf. hvorfor det er lov å selge N&J i norge og ikke skruf sterk -- ikke spør meg :)

7714165[/snapback]

 

Er ikke skruf sterkere enn annet snus, for skruf sterk porsjon er 30 eller 40% sterker enn skruf. Og hvis skruf f.eks. er 10% sterker enn "vanlig" snus, vil skruf sterk være sterker enn NJ

Endret av prellmaster3000
Lenke til kommentar

sjekk ut buysnus.com der stod det at det er 40%mer nikotin i både løs og portion en vanlig snus

7714158[/snapback]

 

også legger jeg til www.skruf.se - var akkurat inne der og sjekka på sterk porsjon, og den har +35% nicotin :)

det vil alså si at N&J er sterkere enn skruf. hvorfor det er lov å selge N&J i norge og ikke skruf sterk -- ikke spør meg :)

7714165[/snapback]

 

Er ikke skruf sterkere enn annet snus, for skruf sterk porsjon er 30 eller 40% sterker enn skruf. Og hvis skruf f.eks. er 10% sterker enn "vanlig" snus, vil skruf sterk være sterker enn NJ

7714740[/snapback]

 

skruf er sterkere enn vanlig snus de med 8mg/g med nikotin . skruf sterk portion er 35% sterkere enn f.eks general portion og skruf sterk løs er 10% sterkere enn general. mens nick and johnny er 40% sterkere enn general. både nick and johnny løs og portion er 40 % sterkere enn vanlig snus

Endret av akakulings
Lenke til kommentar
skruf er sterkere enn vanlig snus de med 8mg/g med nikotin . skruf sterk portion er 35% sterkere enn f.eks general portion og skruf sterk løs er 10% sterkere enn general. mens nick and johnny er 40% sterkere enn general. både nick and johnny løs og portion er 40 % sterkere enn vanlig snus

7714840[/snapback]

Og dette er du sikker på? Jeg tror faktisk Prellmaster er inne på noe her!

 

EDIT: la oss gå ut ifra at Skruf Stark Løs er 10% sterkere enn Skruf Løs Orginal, som er 11 mg(?). Det vil da si at Skruf Stark Løs inneholder 12,1mg nikotin. Og Skruf Stark Portion er 30% sterkere, altså 14,3 mg nikotin.

 

La oss nå gå ut ifra at N&J er 40% sterkere enn vanlig snus, altså 8mg nikotin. Det er da 11.2 mg nikotin.

 

Konklusjon: Skruf Stark er sterkere enn N%J. N&J=11.2 og Skruf Stark Løs (Portion)=12.1 (14.3).

 

PS: Dette stemmer jo kun hvis N&J har sammenlignet styrken med ordinær snus, altså snus med 8 mg nikotin.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
skruf er sterkere enn vanlig snus de med 8mg/g med nikotin . skruf sterk portion er 35% sterkere enn f.eks general portion og skruf sterk løs er 10% sterkere enn general. mens nick and johnny er 40% sterkere enn general. både nick and johnny løs og portion er 40 % sterkere enn vanlig snus

7714840[/snapback]

Og dette er du sikker på? Jeg tror faktisk Prellmaster er inne på noe her!

7715003[/snapback]

 

ja er helt sikker på det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...