prellmaster3000 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Hihi, artig den azz, du burde ha dont play with fire play with skruf Endret 13. januar 2007 av prellmaster3000 Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Review av Nick And Johnny sterk løs. Førsteinntrykk Med en gang jeg fikk tak i denne boksen så la jeg merke til bildene som preger boksen.. tøft. Boksen var kjøpt på Narvesen og kostet noe med 70 kroner, Prisen var ikke digg Smak\Lukt Utenpå boksen så står det at snusen inneholder aromaer av salmiakk.. Dette merker du veldig godt når du åpner den ! Det står også at snusen inneholder lakris.. hvis du holder boksen på skrå mot et lys vil du grundig se lakriskrystallene.. Når jeg putta denne krabaten opp så satt den fint og avga passe smak og rant lite.. Etter 10 minutter så kjente jeg virkelig salmiak og lakrissmaken.. Bakeegenskaper\konsistens Å bake denne snusen var både gøy og behageligt.. Den smulte ikke og konsistensen minnet litt om Røda lacket. Snusen kunne være lenge i uten at den sprakk og det var positivt. Nikotininnhold\Styrke Denne snusen sparker ! Den heter Nick And Johnny "sterk" og lever VIRKELIG opp til navnet. Denne er så sterk at jeg tok meg en liten pause etter de første 15 minuttene. Denne er sterk..pass på Konklusjon En meget fin snus som har supre bakeegenskaper og nikotinen er en sak for seg selv Karakteren blir som følger (fra 1 til 10) Førsteinntrykk: 6 Smak\Lukt : 8 Bakegenskaper\konsistens: 7 Nikotininnhold: 8(sterk) Overall karakteren blir : 7,5 7712539[/snapback] Veldig bra! Lyst til å prøve den nå azz Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Lekte litt med sloganizer, og fikk et par morsomme sitater. Hvilken burde jeg ha i signaturen? «Let's Skruf!» «Passion for Skruf.» «Skruf. We build smiles.» «Skruf for your kids!» «Feel good with Skruf.» «The goddess made Skruf.» «Next stop, Skruf.» «Don't play with fire, play with Skruf.» «The Wonder has a name: Skruf» «Skruf, it's as simple as that!» «Don't worry, Skruf takes care.» «Skruf, just the best» «Skruf, whiter than the whitest!» «Skruf - The Revolution.» «Skruf Lifestyle» 7713280[/snapback] Den første Endelig kjøpte jeg skruf løs mmmmm Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Den første Endelig kjøpte jeg skruf løs mmmmm 7713661[/snapback] Da blir det den Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Veldig bra! Lyst til å prøve den nå azz 7713435[/snapback] Har du ikke prøvd Nick and Johnny? den er virkelig bra, akkurat som den anmeldelsen der Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har bare prøvd nick and johnny porsjon, ikke løs enda. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 *snip* 7713280[/snapback] Haha, jævlig bra! Skruf. We build smiles. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) noen som vet om det finnes noe sterkere snus enn nick&johnny/skruf sterk porsjon(de er vel det samme ca) ? testa nick&johnny både løs og porsjon for en ukes tid sida, men kan vel egentlig ikke si at jeg kjente noe ikke med 3poser engang edit: WE WANT STRONGER SHIT! Endret 13. januar 2007 av ZeS Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) noen som vet om det finnes noe sterkere snus enn nick&johnny/skruf sterk porsjon(de er vel det samme ca) ? testa nick&johnny både løs og porsjon for en ukes tid sida, men kan vel egentlig ikke si at jeg kjente noe ikke med 3poser engang edit: WE WANT STRONGER SHIT! 7714079[/snapback] Skruf Stark Portion er vel sterkere enn N&J Portion? For er vel ikke lov til å selge Skruf Stark Portion i Norge pga mengde nikotin? Og da tviler jeg på at det er lov å selge N&J hvis den er like sterk. Men, please prove me wrong. Jeg vet ikke om det er noe sterkere enn Skruf Stark Portion, men tror ikke det. Men kan jo godt hende det er noe sterkere. Ikke holdt meg så oppdatert på snusfronten i det siste. EDIT: Leif... Endret 13. januar 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 *snip* 7714104[/snapback] mener å ha sett en link her et sted om at nick&johnny var 40% sterkere enn vanlig snus, og vanlig snus as far as i know, er 8mg/g. skruf sterk porsjon er 35-37ish% sterkere enn vanlig snus om jeg husker rett Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 *snip* 7714104[/snapback] mener å ha sett en link her et sted om at nick&johnny var 40% sterkere enn vanlig snus, og vanlig snus as far as i know, er 8mg/g. skruf sterk porsjon er 35-37ish% sterkere enn vanlig snus om jeg husker rett 7714122[/snapback] stemmer det er 11mg /g i nick and johnny Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Kan noen vise til noen kilder på det her? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hmm trodde ikke Nick and Johnny var så sterk. Men Skruf Stark porsjon er 40% og bake er 10% mer nikotin. Men vis det er at Nick and Johnny er så sterk, hvorfor er det lovlig i Norge, og ikke Skruf Stark? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Kan noen vise til noen kilder på det her? 7714140[/snapback] sjekk ut buysnus.com der stod det at det er 40%mer nikotin i både løs og portion en vanlig snus Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 sjekk ut buysnus.com der stod det at det er 40%mer nikotin i både løs og portion en vanlig snus 7714158[/snapback] også legger jeg til www.skruf.se - var akkurat inne der og sjekka på sterk porsjon, og den har +35% nicotin det vil alså si at N&J er sterkere enn skruf. hvorfor det er lov å selge N&J i norge og ikke skruf sterk -- ikke spør meg Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hehe den Norske staten har driti på draget nå. Får håpe de ikke finner det ut. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 *insert 1337 code here to block all goverment users* Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 ja merka at jeg fikk mer kick av nick and johnny da jeg prøvde den for første gang og da tenkte jeg det står jo sterk på boksen så må jo være mer nikotin i den. og jeg fikk mer kick av nick and johnny enn med skruf sterk portion Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hmm, rart at de selger N&J da, og ikke Skruf Stark. Menmen, blir aldri klok på Norge. Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 jeg digger snus selvom jeg ser på jenter jeg ass.(jeg bryr bryr meg ikke om at jeg ser dum ut!!) det er digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg