Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var på fylla a i dag endelig skaffa meg lucky strike. er stress å mekkee det her ;P

7709142[/snapback]

I dag? Også er du hjemme igjen allerede? :p Skal akkurat til å bake meg en Offroad, det er tricky skal jeg si deg!

7709166[/snapback]

 

Ja naboen te til hu som hade fest, kasta alle ut. så var ikke mere som skjedde den kveld så da vare bare å komme seg hjem. GLa jeg bare har porsjon, slepper å stresse med å bake nå. prosjon er jo bare å stappe i leppa så kommer nikotinet ;D

Lenke til kommentar
Ja naboen te til hu som hade fest, kasta alle ut. så var ikke mere som skjedde den kveld så da vare bare å komme seg hjem. GLa jeg bare har porsjon, slepper å stresse med å bake nå. prosjon er jo bare å stappe i leppa så kommer nikotinet ;D

7709177[/snapback]

Er jo ikke noe problem å bake når man er full da. Jeg klarer det uten problemer jeg. Bare spør Prellmaster, han kan verify'e :!:

Lenke til kommentar

Klarer ikke å forstå dere. De første 3-6 månedene var det sånn at jeg fikk effekt av snusen. Er deilig å ta en snus no også, men det er for det at jeg trenger å ha noe i leppen. Effekt er den deilige sløve følelsen du får på de første. Selvfølgelig avtar den litt etter hvert så det er ikke like sterkt. Men de siste 3 mnd eller noe slik har ikke jeg følt noen effekt uansett hvilken snus jeg har prøvd.

 

Snusen holder hvertfall ett år i fryser :)

Lenke til kommentar
Gunners,13/01-2007 : 00:38]Klarer ikke å forstå dere. De første 3-6 månedene var det sånn at jeg fikk effekt av snusen. Er deilig å ta en snus no også, men det er for det at jeg trenger å ha noe i leppen. Effekt er den deilige sløve følelsen du får på de første. Selvfølgelig avtar den litt etter hvert så det er ikke like sterkt. Men de siste 3 mnd eller noe slik har ikke jeg følt noen effekt uansett hvilken snus jeg har prøvd.

 

Snusen holder hvertfall ett år i fryser  :)

7709290[/snapback]

Jeg føler, som sagt tidligere i tråden, effekt hvis jeg snuser General fast en stund og begir meg ut på en sterkere snus. Så en gang i blant kjøper jeg en boks med Skruf for å få denne effekten. Men tar vel ikke så lang tid før jeg ikke kjenner noe av det heller, merker at jeg får mindre og mindre effekt.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar

Jævli så mange som whiner over at dem ikke får effekt av snus. Jeg har snusa fast i 1.5 år, og kjenner ennå effekt av skrufen når jeg våkner og tar meg en prell på morrabussen eller etter en kveld på byn. Hvis dere ikke kjenner no effekt, så ta dere ett par dagers pause, og begynn på'n igjen (:

 

Edit: leif.

Endret av Mortos
Lenke til kommentar
Jævli så mange som whiner over at dem ikke får effekt av snus. Jeg har snusa fast i 1.5 år, og kjenner ennå effekt av skrufen når jeg våkner og tar meg en prell på morrabussen eller etter en kveld på byn. Hvis dere ikke kjenner no effekt, så ta dere ett par dagers pause, og begynn på'n igjen  (:

 

Edit: leif.

7709364[/snapback]

Ikke alltid det er så lett å ta pause ;)

Lenke til kommentar

Snakket med en jeg kjenner som er ett par år yngre, han går på ungdomsskolen, og da de skulle skrive under vær røykfrikontrakt spurte noen om kontrakten gjaldt snus også, og da svarte læreren "ja, selvfølgelig. Snus er mye farligere enn røyk" hun la visst ut masse bullshit om hvor farlig det var.

 

Faktisk begynte ett par av snuserne å røyke istedenfor etter det. :no:

 

Læreren røyker selv selvfølgelig :ermm:

 

 

Dette viser hvordan feilinformasjon og propaganda gjør mer skade enn det hjelper.

Endret av Plakkulv
Lenke til kommentar
Snakket med en jeg kjenner som er ett par år yngre, han går på ungdomsskolen, og da de skulle skrive under vær røykfrikontrakt spurte noen om kontrakten gjaldt snus også, og da svarte læreren "ja, selvfølgelig. Snus er mye farligere enn røyk" hun la visst ut masse bullshit om hvor farlig det var.

 

Faktisk begynte ett par av snuserne å røyke istedenfor etter det. :no:

 

Læreren røyker selv selvfølgelig :ermm:

 

 

Dette viser hvordan feilinformasjon og propaganda gjør mer skade enn det hjelper.

7711724[/snapback]

 

Ja her snakker vi big IQ fra lærern. Men hva skjer vis man ikke skriver under på vær røykfri greiene? Greit, god ide å få oss ungdommer til å ikke starte med tobakk. Men syntes dette tiltaket her, er bare bullshit. Dessuten så mener jeg at det er foreldrenes ansvar, ikke skolen.

 

PS: sorry for fylleposting litt oppi her.. :whistle:

 

EDIT: 3raz3r, bake må jo være kaldt. Ellers så blir det sand av det med en gang. Og har ikke lagt merke til det, kanskje fordi jeg nesten ikke snuser general mer da.

Endret av DennisV
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...