Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har man kjøpt mye snus hvis man har den liggende i et år.

 

Med mindre det er forsøk da. Lengste jeg har hatt en snus i fryseren var når jeg glemte igjen en uåpnet boks med general i kjøleskapet i 6 uker, var helt vanlig. Noe som ikke er så rart da.

7707749[/snapback]

 

 

ja bruker man ikke å kjøpe med seg mye snus når man har vært på handletur i sverige a? :p

Endret av akakulings
Lenke til kommentar
Da har man kjøpt mye snus hvis man har den liggende i et år.

 

Med mindre det er forsøk da. Lengste jeg har hatt en snus i fryseren var når jeg glemte igjen en uåpnet boks med general i kjøleskapet i 6 uker, var helt vanlig. Noe som ikke er så rart da.

7707749[/snapback]

Jeg har aldri kjøpt så mye snus at det holder så lenge jeg. Meste jeg har kjøpt er en strull(10). Og det holder bare 3 uker.

 

OT: Det lengste du har hatt i fryseren er en boks med General i kjøleskapet i 6 uker? :tease:

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Da har man kjøpt mye snus hvis man har den liggende i et år.

 

Med mindre det er forsøk da. Lengste jeg har hatt en snus i fryseren var når jeg glemte igjen en uåpnet boks med general i kjøleskapet i 6 uker, var helt vanlig. Noe som ikke er så rart da.

7707749[/snapback]

Jeg har aldri kjøpt så mye snus at det holder så lenge jeg. Meste jeg har kjøpt er en strull(10). Og det holder bare 3 uker.

 

OT: Det lengste du har hatt i fryseren er en boks med General i kjøleskapet i 6 uker? :tease:

7707825[/snapback]

 

Sorry, mente fryser, hadde tatt meg mocca så jeg var litt lost at that moment. LOL

Lenke til kommentar
Aner jeg litt anger over at en viss erazer kjøpte romeo y julyieta istedenfor knocks?

 

Edit: mener jeg har hørt det er begge deler, men jeg er ikke helt sikkert

7708746[/snapback]

Det kan du banne på! Skal kjøpe Knocks neste gang, uansett hva han duden anbefaler. Syns ikke Romeo Y Julieta var noe særlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...