Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som så mange andre har sagt før meg, røda porsjon er crap, liker den slettes ikke

7701224[/snapback]

 

Enig. Men med exen min, så ble jeg tvinga til å enten snuse RL eller slutte helt, hu nekta å kline med meg pga hu hata snus smaken. I starten nekta jeg nesten, så da gikk det mye i tyggis etter prell. Men jeg har lite penger og måtte leve nesten bare på RL i hele sommerferien + 3 måndter etter. Etter det nekter jeg nesten å se på RL bokser, er så ufattelig lei av den nå, og er veldig dårlig med effekt.

Lenke til kommentar
Hvis dere har snust så lenge som dere sier burde dere ikke få noen effekt uansett, så dermed har ikke det så mye å si da.

7701813[/snapback]

 

Eh ja. Okei..

 

Får fremdeles effekt fra snus, men ikke av de med for lite nikotin. Dessuten så må jeg ha no i leppa også, så RL funker vis det ikke er noe annet. Men foretrekker lucky strike, skruf, onyx ++ istede.

Lenke til kommentar
All snus dere sier dere ikke har noen effekt av, inneholder jo nikotin..

7701890[/snapback]

 

Ja men det er vel mengden som teller.

 

Men jeg skjønner litt hva dere mener. Jeg syntes også det er litt snodig at noen her har snusen oppe i 30 min, men fortsatt "klager" på at de ikke kjenner noe. Hvis dere ikke kjenner noe kan dere vel kanskje ha den oppi litt lenger da.

Lenke til kommentar
Dama mi synes det er greit at jeg snuser, helst at jeg snuser porsjon men løs går oxo greit :love:  :love:  Det er digg azz.

 

Edit: Synes RL er god å ha under leppa noen ganger innimellom, den er så umåtelig digg å bake, men man kan jo nesten ha matjord under leppa istedenfor

7701322[/snapback]

Wooo, jeg har ikke dame. Jeg er min egen sjef :cool:

Lenke til kommentar
Dama mi synes det er greit at jeg snuser, helst at jeg snuser porsjon men løs går oxo greit :love:  :love:  Det er digg azz.

 

Edit: Synes RL er god å ha under leppa noen ganger innimellom, den er så umåtelig digg å bake, men man kan jo nesten ha matjord under leppa istedenfor

7701322[/snapback]

Jeg lærte x'en min å pakke så hun kunne fikse meg pris mens jeg kjørte bil. Utrolig praktisk.

 

Hvis dere har snust så lenge som dere sier burde dere ikke få noen effekt uansett, så dermed har ikke det så mye å si da.

7701813[/snapback]

Er enig, jeg har ikke fått noe effekt av snus på flere år, samme hvilken snus jeg bruker så merker jeg ikke en dritt til noe effekt. Så for meg har det ikke noe å si hvor mye nikotin snusen inneholder, for meg går det på smak og vaner.

Lenke til kommentar
RL= røda lacket? er det så? Er ikke så dreven :!:

 

Men har hørt rykter om at snus skal forbys likt som røyk? Kan vel ikke stemme?!

7705663[/snapback]

Stemmer det, RL, eller bare Røda ;)

 

Det har ikke jeg hørt noe om. Hadde vært dumt, da det kun "plager" den som bruker det. Med unntak av lukten selvfølgelig, som enkelte syns er fæl.

Lenke til kommentar
kommer ann på hvilken snus du snuser da, lukten på offroad f.eks. er faktisk god. Men nick an johnny (vet ikke åssen det er med parenteser og sånt) lukter ILLE

7705800[/snapback]

Joda, men hvis de mot all forventning skulle "forby" snus, så tviler jeg på at de forbyr alle som lukter vondt, og lar de som lukter godt være "lovlige". Men tror/håper ikke at dette er et reelt lovforslag, og at det slår igjennom.

 

EDIT: For hvorfor skulle de forby snus, på like linje med røyk? Det er jo ingen andre som tar skade av det når du selv tar deg en prell.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...