Morgh Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Nå er jeg på vei te sverige =) blir nokk et parr tårn på meg da ja =D Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Idag fortalte jeg mamma at jeg snuser, hun bare lo litt Skal kjøpe ei limpe til meg i morgen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Idag fortalte jeg mamma at jeg snuser, hun bare lo litt Skal kjøpe ei limpe til meg i morgen 5779516[/snapback] fy faen... sku ønske muttern hadde vært sånn.. får hun vite dette blir hun neppe sint.. men hun blir garantert grusomt skuffet.. ettersom jeg i alle år har lovet å holde meg unna slikt... Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hehe, her ser du jo ikke ungdommer uten en prell i leppa omtrent Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hehe, her ser du jo ikke ungdommer uten en prell i leppa omtrent 5779665[/snapback] ikke her heller for tiden.. og hun vet at alle kameratene mine snuser.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Idag fortalte jeg mamma at jeg snuser, hun bare lo litt Skal kjøpe ei limpe til meg i morgen 5779516[/snapback] Najs, du er heldig Hvis mamma og helge får vite at jeg snuser blir det ikke moped på meg Foresten, hvor gamel er du? Jeg er 16^^ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Idag fortalte jeg mamma at jeg snuser, hun bare lo litt Skal kjøpe ei limpe til meg i morgen 5779516[/snapback] Najs, du er heldig Hvis mamma og helge får vite at jeg snuser blir det ikke moped på meg Foresten, hvor gamel er du? Jeg er 16^^ 5779678[/snapback] Ifølge nicket: Impetus90, så virker det som han er 15-16 år Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Muttern kjøper snus for meg også. Er kos! Snart 18 da, så da må jeg nok kjøpe selv. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg har alltid måttet kjøpe selv, og sånn vil det nok forbli. Er sytten år. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Har alltid kjøpt egen snus jeg. Men hender jo jeg sender gamlingene til butikken med ordre om innkjøp Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Kom akkurat hjem fra sverige, og dro med meg en stokk med Prince snus... Faktisk ganske god, var usikker på om jeg skulle ta prince eller general, men så hadde jeg en stokk general i frysern, så det blei prince.. sterk i smaken, renner ikke så veldig, men god å saftig... jeg er meget fornøyd Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Har ikke snust siden fredag... Da jeg på et tidspunkt begynte å spise snus pga. av et veddemål. Aldri følt meg mer jævlig dagen etterpå! Så mitt råd spis litt snus, men ikke alt for mye. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Har ikke snust siden fredag... Da jeg på et tidspunkt begynte å spise snus pga. av et veddemål. Aldri følt meg mer jævlig dagen etterpå! Så mitt råd spis litt snus, men ikke alt for mye. 5781664[/snapback] Venninne spiste en boks på fest. Off Topic: Kompis spiste en pakke rulletobakk da han var 6 år. Lenke til kommentar
Funky-Fresh Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 etter en månde uten snus. trudde jeg skulle dø da er jeg alvorlig avhengi hehe men det er godt da mine favoritter er General, skruf(stark) røda, whisky, Lenke til kommentar
LarsWilli Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 fått kjøpt meg ei dåse Röda Lacket i dag. har for det meste snuset general, mens synes faktisk ikke denne var så ille. litt klissete, men enkel å bake:) Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Alvorlig talt skjønner jeg ikke åssen folk kan bruke Röda som fast snus! Jeg blir lei meg når jeg bommer Röda.. Uff, jaja.. Smak og behag.. General og Skruf ftw!<3 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Alvorlig talt skjønner jeg ikke åssen folk kan bruke Röda som fast snus! Jeg blir lei meg når jeg bommer Röda.. Uff, jaja.. Smak og behag.. General og Skruf ftw!<3 5784574[/snapback] ja det er totalt smak og behag Syns röda lacket og göteborgs rape smaker best!<3 men skruf virker sterkere, og den er også god og general smaker så "vanlig" bare min mening.. sikkert posta den før.. sorry Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Jeg får kjøpt snus på både bensinstasjonen og gatekjøkkenet der jeg bor da.. Er 14 år.. Edit: Snart 15 da, i mai.. Endret 20. mars 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg får kjøpt snus på både bensinstasjonen og gatekjøkkenet der jeg bor da.. Er 14 år.. Edit: Snart 15 da, i mai.. 5784951[/snapback] hehe.. her jeg bor kjenner alle alle, så ikke så lett å få kjøpt på prix uten at en av naboene dine sitter i kassa.. Men finnes jo de som aldri spørr om legitimasjon.. men kjøper aldri selv Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Kom hjem fra sverige for 4 timer siden med: 1 Rull Strongcut Porsjon 1 Rull Catch Eukalyptus Porsjon 1 Rull General lös Må si strongcut porsjon ikke er så værst litt uvant smak men den var en hel del sterkere enn de andre porsjonssnusene. Jeg er kanskje rar, men syns fortsatt Euk. catch er best på smak Edit... Jaja, det går sikkert over med tiden. 5766221[/snapback] Hehe, jeg må bare kommentere litt Husker i første snustråd, da du prøvde første gang Og se på deg nå, hamsterer fra sverige Synes det er litt gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg