Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt fra et kvarter til halvannen time. Alt ettersom hvor flink jeg har vært til å bake.

Hender seg også at jeg bruker samme prisen flere ganger.

Rekorden er vel samme snusen i tre dager, hehe. 

 

samme pris flere ganger? :nei:

har du tatt den ut,skal du ha mer,bak en ny. :yes:

Lenke til kommentar
Nå er jeg lei av å sitte på skolen og sitte å svelge spyttet mitt, jeg starter med snus :)

 

Er ikke noen ekspert, men hvilken snus burde jeg kjøpe?

7699746[/snapback]

 

Gå for Skruf eller General, det er de klart beste og mest brukte på markedet.

-----

 

Har ikke snust siden Mandag nå, før jeg tok en liten general porsjon i dag. Dævven å mye trøttere jeg var uten snus, er det normalt å bli slapp når man slutter? de første dagene var jeg ganske full av energi (men sur). :hmm:

Lenke til kommentar
Skruf er den i den hvite esken right?

Den likte jeg  :thumbup:

7699864[/snapback]

Det finnes flere snustyper med hvit eske.

7699901[/snapback]

 

Jeg kommer ikke på noe særlig, egentlig. Tenker nok det var Skruf, og tåler du den så går du for den. Jeg ble kvalm og jævlig når jeg først begynte med snus, og det første jeg prøvde var Skruf iallefall :p

Lenke til kommentar
Skruf er den i den hvite esken right?

Den likte jeg  :thumbup:

7699864[/snapback]

Det finnes flere snustyper med hvit eske.

7699901[/snapback]

 

Jeg kommer ikke på noe særlig, egentlig. Tenker nok det var Skruf, og tåler du den så går du for den. Jeg ble kvalm og jævlig når jeg først begynte med snus, og det første jeg prøvde var Skruf iallefall :p

7699939[/snapback]

 

ble ganske kvalm første gangen jeg snusa jeg også. tror det var general jeg prøvde.

er nå 3 år siden jeg prøvde første gang. og nå har jeg snusa fast i to år

Endret av akakulings
Lenke til kommentar

God førstegangs-snus er Røda Lacket. Veldig fin å bake, for antar at bakeferdighetene dine ikke er så bra hvis du aldri har snust før. Og det er nesten ikke nikotin i den, noe som også kan være greit de første gangene. Skal du derimot snuse pose så bør du gå for Gøteborg Rapé eller General White Portion.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
God førstegangs-snus er Røda Lacket. Veldig fin å bake, for antar at bakeferdighetene dine ikke er så bra hvis du aldri har snust før. Og det er nesten ikke nikotin i den, noe som også kan være greit de første gangene. Skal du derimot snuse pose så bør du gå for Gøteborg Rapé eller General White Portion.

7700121[/snapback]

 

 

ja RL er en god første gangs snus

Lenke til kommentar
Var på Snask i Byporten i dag og kjøpte Offroad Løs og Romeo Y Julieta portion.

 

Offroad:

Meget godt førsteinntrykk, boksen er utrolig elegant. pen utførelse i metall, eller noe metall-lignende. Lukten var utrolig god, luktet godt lakris, men litt for mye i lengden. Men bakingen, den var ikke noe særlig. Var altofr sammentrykt nede i boksen, så ble litt tungvint å bake, pluss at den var litt tørr. Så var det smaken, fy søren. Den var utrolig god. Man kan omtrent spise den snusen. Effekten var ikke tilstede, så dårlig effekt mao.

 

Utseende: 9/10

Lukt:        7/10

Baking:    4/10

Smak:      10/10

Effekt:      2/10

Totalt:      6.2/10

 

Romeo Y Julieta

En meget fin boks, metall med to farger, rød og grå. boksen er "delt i to" i disse fargene. Mannen bak disken på Snask anbefalte denne istedet for Knocks, med forbehold om navnefeil, da Romeo Y Julieta var laget av noe sigar-greier. Lukten var noe lik Offroad, men ikke så sterk lakrislukt. Smaken var vel egentlig ikke der, kan ikke si jeg smakte noe som helst av den. Mulig jeg fortsatt var i lykkerus etter Offroad-smaken. Effekten var som Offroad, ikke tilstede.

 

Utseende: 7/10

Lukt:        6/10

Smak:      3/10

Effekt:      2/10

Totalt:      4.5/10

7694465[/snapback]

 

Bra anmeldelse erazer, er ikke helt enig i alt, men smaken er som baken, ofteste delt i 2.

 

Snuser alt fra 10 min -90 min. 10 min snuser jeg f.eks i friminutter på skolen og sånt. Ellers så har jeg den lengre. Kommer oxo ann på om jeg baker eller tar cowboy klype.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...