Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke snus gjør kondisen veldig mye dårligere, kanskje litt. Men røyk er værre. Store deler av toppidrettsutøverne i Sverige snuser fast, er kanskje derfor de suger  :whistle:

7675423[/snapback]

Vel, se på Vålerenga. Så og si alle der snuser, og de har jo vunnet serien, jeg vet ikke hvor mange ganger. Og nei, jeg er ikke ute etter å yppe på noen Rosenborg-fans, eller hva enn dere måtte være ;)

7675445[/snapback]

Sikkert 60% av tippeligaspillerne snuser jo. Har personlig pakket en snus av Bengt Sæternes :D

7677666[/snapback]

 

Bull-fucking-shit.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor sant det er at snus er så ufarlig men. Det er jo langt i fra like utbredt som røyk, så forskes på langt nær like mye på.

 

Om ti år vil vi sikkert vite mye mer om skadene ved å snuse, og jeg kommer til å angre blodig på at jeg begynnte.

 

Men, what the heck, live4the moment lixzm :cool:

Lenke til kommentar

Hvis man ikke begynner å snuse så blir man ikke avhengig av den prisen man trenger. Altså, man kjenner ikke den gode følelsen av å ta seg en pris. Så hvis man unngår å begynne å snuse, så vet man ikke engang hvordan den følelsen er. Men hvis du allerede har snust og deretter slutter, så vil du fortsatt huske hvordan den følelsen var.

 

Det er mye av det som er negativt med snus.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

Var på Snask i Byporten i dag og kjøpte Offroad Løs og Romeo Y Julieta portion.

 

Offroad:

Meget godt førsteinntrykk, boksen er utrolig elegant. pen utførelse i metall, eller noe metall-lignende. Lukten var utrolig god, luktet godt lakris, men litt for mye i lengden. Men bakingen, den var ikke noe særlig. Var altofr sammentrykt nede i boksen, så ble litt tungvint å bake, pluss at den var litt tørr. Så var det smaken, fy søren. Den var utrolig god. Man kan omtrent spise den snusen. Effekten var ikke tilstede, så dårlig effekt mao.

 

Utseende: 9/10

Lukt: 7/10

Baking: 4/10

Smak: 10/10

Effekt: 2/10

Totalt: 6.2/10

 

Romeo Y Julieta

En meget fin boks, metall med to farger, rød og grå. boksen er "delt i to" i disse fargene. Mannen bak disken på Snask anbefalte denne istedet for Knocks, med forbehold om navnefeil, da Romeo Y Julieta var laget av noe sigar-greier. Lukten var noe lik Offroad, men ikke så sterk lakrislukt. Smaken var vel egentlig ikke der, kan ikke si jeg smakte noe som helst av den. Mulig jeg fortsatt var i lykkerus etter Offroad-smaken. Effekten var som Offroad, ikke tilstede.

 

Utseende: 7/10

Lukt: 6/10

Smak: 3/10

Effekt: 2/10

Totalt: 4.5/10

Lenke til kommentar
Tror ikke snus gjør kondisen veldig mye dårligere, kanskje litt. Men røyk er værre. Store deler av toppidrettsutøverne i Sverige snuser fast, er kanskje derfor de suger  :whistle:

7675423[/snapback]

Vel, se på Vålerenga. Så og si alle der snuser, og de har jo vunnet serien, jeg vet ikke hvor mange ganger. Og nei, jeg er ikke ute etter å yppe på noen Rosenborg-fans, eller hva enn dere måtte være ;)

7675445[/snapback]

Sikkert 60% av tippeligaspillerne snuser jo. Har personlig pakket en snus av Bengt Sæternes :D

7677666[/snapback]

 

Bull-fucking-shit.

7688204[/snapback]

Har maange vitner på det, så du får nok tro det du vil.

Klekkus: Nei, er nok Brann fan.

Lenke til kommentar
Må ærlig inrømme at snusen ligger lengst i hvis jeg sitter å spiller!

 

Husker en i gamle klassen, han hadde den samme snusen under leppa fra slutten av den ene skoledagen til begynnelsen av neste! :S

7695437[/snapback]

 

Porsjon? Æsj. Den må jo vært helt bløt og ekkel, nesten som grøt.

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Må ærlig inrømme at snusen ligger lengst i hvis jeg sitter å spiller!

 

Husker en i gamle klassen, han hadde den samme snusen under leppa fra slutten av den ene skoledagen til begynnelsen av neste! :S

7695437[/snapback]

 

Porsjon? Æsj. Den må jeg vært helt bløt og ekkel, nesten som grøt.

7695460[/snapback]

Nei, bake...!

Lenke til kommentar

Ihvertfall Offroad, den anbefales. Romeo Y Julieta var ikke noe særlig egentlig, som det kommer frem av anmeldelsen. Men var ennå fler snustyper på Snask jeg ikke har prøvd , så må nok ta en tur dit snart med penger og kjøpe inn ;)

 

EDIT: quote fuck

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
hvor lenge pleier folk å ha snusen inne?? pleier å ha den inne i time halvannen :p

7693412[/snapback]

 

Alt fra et kvarter til halvannen time. Alt ettersom hvor flink jeg har vært til å bake.

Hender seg også at jeg bruker samme prisen flere ganger.

Rekorden er vel samme snusen i tre dager, hehe. :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...