Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk en hel skoledag uten snus i dag. Var IKKE lett, ende opp med at jeg stappa drops oppi leppa, funka fett en stund iværtfall. Men herregud så digg det var med prell etter jeg hadde kjøpt.

Off-Topic: Jaja, måtte bare pirke litt ;)

Lenke til kommentar
Røyk nei, isj. Ikke noe godt er det heller. Bedre med en saftig prell under leppa da. Snus slår røyk anytime, anywhere.

7675567[/snapback]

Ikke søt røyk :love:

7676467[/snapback]

er ikke noe som heter søt røyk. røyk lukter vondt og er usunt

7676551[/snapback]

Jeg tror kanskje han mente hasj.

Men nå går vi vel litt off-topic.

Lenke til kommentar
Tror ikke snus gjør kondisen veldig mye dårligere, kanskje litt. Men røyk er værre. Store deler av toppidrettsutøverne i Sverige snuser fast, er kanskje derfor de suger  :whistle:

7675423[/snapback]

Vel, se på Vålerenga. Så og si alle der snuser, og de har jo vunnet serien, jeg vet ikke hvor mange ganger. Og nei, jeg er ikke ute etter å yppe på noen Rosenborg-fans, eller hva enn dere måtte være ;)

7675445[/snapback]

Sikkert 60% av tippeligaspillerne snuser jo. Har personlig pakket en snus av Bengt Sæternes :D

Lenke til kommentar
Ikke egentlig. Første gangen jeg prøvde skruf etter å ha snusa general i noen måneder (fast) ble jeg bare litt ekstra skev.. Og etter det var det no turning back. Skruf er mye bedre i konsistens, smak og nikotinmengde!

7671943[/snapback]

La meg gjette, du har bare prøvd skruf og general?

7672319[/snapback]

Hehe, har nok ikke det. Har prøvd det aller meste av snus man får kjøpt i Norge:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...