[TA]Gunners Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Vet ikke jeg? 1 gang? Merker heller ikke at det er så gale, men det gjør nok noe skade. Røyk derimot skader nok mye.. Bytter ikke ut RL'en min mot noe Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Just for the record. Enga har fått medalje alle de 3 siste sesongene. Både gull, sølv og bronsje. (er Enga fan) Men tviler sterkt på at snusen er grunnen for det. Men tilbake til topic igjen.. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Vet ikke jeg? 1 gang? Merker heller ikke at det er så gale, men det gjør nok noe skade. Røyk derimot skader nok mye.. Bytter ikke ut RL'en min mot noe 7675472[/snapback] enig med deg. bytter ikke ut snusen min med røyk . vil ikke dø da jeg er 20 Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Røyk nei, isj. Ikke noe godt er det heller. Bedre med en saftig prell under leppa da. Snus slår røyk anytime, anywhere. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Elsker snusen min jeg.. Off Topic : Så var det vel vunnet serien han spurte om? Altså hadde jeg rett? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Elsker snusen min jeg.. Off Topic : Så var det vel vunnet serien han spurte om? Altså hadde jeg rett? 7675583[/snapback] elsker snusen jeg også. Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 blir hverken sus eller dus uten snus Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Gikk en hel skoledag uten snus i dag. Var IKKE lett, ende opp med at jeg stappa drops oppi leppa, funka fett en stund iværtfall. Men herregud så digg det var med prell etter jeg hadde kjøpt. Off-Topic: Jaja, måtte bare pirke litt Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Røyk nei, isj. Ikke noe godt er det heller. Bedre med en saftig prell under leppa da. Snus slår røyk anytime, anywhere. 7675567[/snapback] Ikke søt røyk Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Røyk nei, isj. Ikke noe godt er det heller. Bedre med en saftig prell under leppa da. Snus slår røyk anytime, anywhere. 7675567[/snapback] Ikke søt røyk 7676467[/snapback] er ikke noe som heter søt røyk. røyk lukter vondt og er usunt Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Du skjønte den ikke. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Ja, fikk litt abstinenser idag. Matte tentamen, stresset som ett helvette og fikk ikke ta snusen min. Ble enda verre.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Røyk nei, isj. Ikke noe godt er det heller. Bedre med en saftig prell under leppa da. Snus slår røyk anytime, anywhere. 7675567[/snapback] Ikke søt røyk 7676467[/snapback] er ikke noe som heter søt røyk. røyk lukter vondt og er usunt 7676551[/snapback] Jeg tror kanskje han mente hasj. Men nå går vi vel litt off-topic. Lenke til kommentar
Ronold Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Hvis vi sammenligner Grovsnus og General, hvilken av dem er sterkest? Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Nå skal det bli chill med en saftig general og et par episoder av My Name Is Earl før jeg tar natta Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Tror ikke snus gjør kondisen veldig mye dårligere, kanskje litt. Men røyk er værre. Store deler av toppidrettsutøverne i Sverige snuser fast, er kanskje derfor de suger 7675423[/snapback] Vel, se på Vålerenga. Så og si alle der snuser, og de har jo vunnet serien, jeg vet ikke hvor mange ganger. Og nei, jeg er ikke ute etter å yppe på noen Rosenborg-fans, eller hva enn dere måtte være 7675445[/snapback] Sikkert 60% av tippeligaspillerne snuser jo. Har personlig pakket en snus av Bengt Sæternes Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Ikke søt røyk er ikke noe som heter søt røyk. røyk lukter vondt og er usunt Haha. Endret 9. januar 2007 av Camron Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 er ikke noe som heter søt røyk. røyk lukter vondt og er usunt 7676551[/snapback] Så du mener at snus er sunt? Lenke til kommentar
roflol3D Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 Ikke egentlig. Første gangen jeg prøvde skruf etter å ha snusa general i noen måneder (fast) ble jeg bare litt ekstra skev.. Og etter det var det no turning back. Skruf er mye bedre i konsistens, smak og nikotinmengde! 7671943[/snapback] La meg gjette, du har bare prøvd skruf og general? 7672319[/snapback] Hehe, har nok ikke det. Har prøvd det aller meste av snus man får kjøpt i Norge:) Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 er ikke noe som heter søt røyk. røyk lukter vondt og er usunt 7676551[/snapback] Så du mener at snus er sunt? 7678864[/snapback] nei ikke akkuratt det jeg mener er at snus er bedre enn røyk. røyk dreper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg